niedziela, 16 lutego 2014

Kody do Gothic 3

AKTYWACJA KONSOLI POLECEŃ:
Przejdź do folderu głównego gry Gothic 3; Tutaj odnajdź plik 'ge3.ini' i otwórz go z pomocą dowolnego edytora tekstu ( na przykład Notatnik ).
Teraz odszukaj linijkę tekstu:
'TestMode=false' i zamień na 'TestMode=true'
Zapisz plik.

Podczas gry wciśnij klawisz Tyldy [~] by wywołać konsolę poleceń i wpisz dowolny z poniższych kodów zatwierdzając go klawiszem [ENTER].

RÓŻNE:
God – Nieśmiertelność



fullhealth – Odnawia zdrowie
Invisibility – Niewidzialność
give all – Dostajesz wszystkie przedmioty
idkfa – Dostajesz wszystkie przedmioty w ilości po 100 sztuk każdy
Give Cat_Weapon – Dostajesz wszystkie bronie
Give Cat_Armor – Dostajesz wszystkie zbroje
Give Cat_Artefact – Dostajesz wszystkie artefakty
give Cat_Alchemy – Dostajesz wszystkie napoje, zioła i jedzenie
give Cat_Misc – Dostajesz wszystkie inne przedmioty
give gold [LICZBA] – Wpisz dowolną liczbę by otrzymać określoną ilość złota
goto [IMIĘ] – Wpisz imię by teleportować się w pobliże wybranej postaci
Control – Kontrola nad zaznaczoną postacią niezależną (NPC)
Kill – Zabija zaznaczony cel
spawn sh – Przywołuje postać: Pan Pomoc aka Przywódca (Przedmioty specjalne, Reputacja, Zadania i Złoto)
Watch – Swobodna kamera
Help – Wyświetla wszystkie komendy dostępne w konsoli poleceń
WŁAŚCIWOŚCI POSTACI:
teach all – Nauka wszystkich umiejętności kosztem redukcji wszystkich statystyk
teach LP [LICZBA] – Dodatkowe punkty nauki
teach ALC [LICZBA] – Dodatkowe punkty alchemii
teach MP [LICZBA] – Dodatkowe punkty energii magicznej (Mana)
teach INT [LICZBA] – Dodatkowe punkty inteligencji
teach SMT [LICZBA] – Dodatkowe punkty kowalstwa
teach STR [LICZBA] – Dodatkowe punkty siły
teach SP [LICZBA] – Dodatkowe punkty wytrzymałości
teach HP [LICZBA] – Dodatkowe punkty zdrowia
teach THF [LICZBA] – Dodatkowe punkty złodziejstwa
teach DEX [LICZBA] – Dodatkowe punkty zręczności
UMIEJĘTNOŚCI POSTACI:
teach It_Perk_Acrobatic – Akrobatyka
teach It_Perk_Druid – Druid
teach It_Perk_StaffMagic – Kostury magiczne
teach It_Perk_Smith_1 – Kowalstwo I
teach It_Perk_Smith_2 – Kowalstwo II: Broń z rudy
teach It_Perk_Smith_3 – Kowalstwo III: Broń z czystej rudy
teach It_Perk_PickPocket_1 – Kradzież kieszonkowa I
teach It_Perk_PickPocket_2 – Kradzież kieszonkowa II
teach It_Perk_PickPocket_3 – Kradzież kieszonkowa III
teach It_Perk_OrcHunter – Łowca orków
teach It_Perk_Darkmage – Mag mroku
teach It_Perk_Firemage – Mag ognia
teach It_Perk_Watermage – Mag wody
teach It_Perk_PotionPerm – Mikstury o efektach stałych
teach It_Perk_MasterThief – Mistrz złodziejstwa
teach It_Perk_Assassin – Morderstwo
teach It_Perk_Hunter_1 – Myśliwy I
teach It_Perk_Hunter_2 – Myśliwy II
teach It_Perk_KnockOut – Obalenie
teach It_Perk_ResistCold – Odporność na chłód
teach It_Perk_ResistHeat – Odporność na gorąco
teach It_Perk_ImmuneToDisease – Odporność na osłabienie
teach It_Perk_ImmuneToPoison – Odporność na trucizny
teach It_Perk_SharpenBlade – Ostrzenie oręża
teach It_Perk_LockPick_1 – Otwieranie zamków I
teach It_Perk_LockPick_2 – Otwieranie zamków II
teach It_Perk_LockPick_3 – Otwieranie zamków III
teach It_Perk_Paladin – Paladyn
teach It_Perk_Shield_1 – Parowanie tarczą I
teach It_Perk_Shield_2 – Parowanie tarczą II
teach It_Perk_Mining – Poszukiwacz złóż
teach It_Perk_TrophyFur – Pozyskiwanie futer
teach It_Perk_TrophySkin – Pozyskiwanie skór
teach It_Perk_TrophyTeeth – Pozyskiwanie zębów, szponów i rogów
teach It_Perk_MasterGladiator – Regeneracja
teach It_Perk_MasterMage – Regeneracja many
teach It_Perk_Sneak_1 – Skradanie I
teach It_Perk_Sneak_2 – Skradanie II
teach It_Perk_Crossbow_1 – Strzelanie z kuszy I
teach It_Perk_Crossbow_2 – Strzelanie z kuszy II
teach It_Perk_Crossbow_3 – Strzelanie z kuszy III
teach It_Perk_Bow_1 – Strzelanie z łuku I
teach It_Perk_Bow_2 – Strzelanie z łuku II
teach It_Perk_Bow_3 – Strzelanie z łuku III
teach It_Perk_Learn Schnelles – Szybka nauka
teach It_Perk_Barter – Targowanie
teach It_Perk_Excuse – Tłumaczenie się
teach It_Perk_HeavyArmor – Ulepszanie pancerza
teach It_Perk_LightArmor – Ulepszanie szat
teach It_Perk_Axe_1 – Walka dużym orężem I
teach It_Perk_Axe_2 – Walka dużym orężem II
teach It_Perk_Axe_3 – Walka dużym orężem III
teach It_Perk_1H1H_1 – Walka dwoma ostrzami I
teach It_Perk_1H1H_2 – Walka dwoma ostrzami II
teach It_Perk_Staff_1 – Walka kosturem I
teach It_Perk_Staff_2 – Walka kosturem II
teach It_Perk_Staff_3 – Walka kosturem III
teach It_Perk_1H_1 – Walka mieczem I
teach It_Perk_1H_2 – Walka mieczem II
teach It_Perk_1H_3 – Walka mieczem III
teach It_Perk_PotionHP – Warzenie mikstur leczenia
teach It_Perk_PotionMP – Warzenie mikstur many
teach It_Perk_PotionTransform – Warzenie mikstur przemiany
teach It_Perk_FireArrow – Wyrób strzał ognistych
teach It_Perk_ExplosiveArrow – Wyrób strzał wybuchowych
teach It_Perk_PotionPoison – Wyrób trucizn
teach It_Perk_PoisonArrow – Wyrób zatrutych strzał
teach It_Perk_Sprinter – Wytrzymałość wilka
teach It_Perk_Orcslayer – Zabójca orków
teach It_Perk_PoisonBlade – Zatrute ostrze
PRZEDMIOTY:
give [NAZWA] [LICZBA] – Dodaje określony nazwą przedmiot do ekwipunku postaci gracza w ilości określonej liczbą
spawn [NAZWA] – Tworzy określony nazwą przedmiot przed postacią gracza
UZBROJENIE:
BROŃ JEDNORĘCZNA:
It_1H_Longsword_01 – Długi miecz
It_1H_ElBastardo_01 – El Bastardo
It_1H_Inquisitor_01 – Inkwizytor
It_1H_Katana_01 – Katana
It_1H_Scimitar_01 – Kordelas
It_1H_MiloksFirst_Sword_01 – Krush Milok
It_1H_Moonblade_01 – Księżycowe ostrze
It_1H_Iceblade_01 – Lodowe ostrze
It_1H_AssDagger_01 – Nóż asasyna
It_1H_Sword_01 – Miecz
It_1H_AssSword_01 – Miecz asasyna
It_1H_BarbarianSword_01 – Miecz barbarzyńcy
It_1H_Sword_Rhobar_01 – Miecz królewski
It_1H_MasterSword_01 – Miecz mistrzowski
It_1H_Ingvar_Sword – Miecz nordmarczyka
It_1H_PaladinSword_01 – Miecz paladyna
It_1H_Bastardsword_01 – Miecz półtoraręczny
It_1H_AncestorSword_01 – Miecz przodków
It_1H_Runesword_01 – Miecz runiczny
It_1H_Wenzel_Sword_01 – Miecz Wenzela
It_1H_FlameSword_01 – Ognisty miecz
It_1H_Club_01 – Pałka
It_1H_Crescent_01 – Półksiężc
It_1H_Epee_01 – Rapier
It_1H_Rubyblade_01 – Rubinowe ostrze
It_1H_Broadsword_01 – Szeroki miecz
It_1H_GreatSword_01 – Wielki miecz
It_1H_OrcSlayer_01 – Zabójca orków
It_1H_Sword_Rust_01 – Zardzewiały miecz
BROŃ DWURĘCZNA:
It_2H_InnosWrath_01 – Gniew Innosa
It_2H_DemonSword_01 – Miecz demona
It_2H_Sword_01 – Miecz dwuręczny
It_2H_Sword_Ore_01 – Miecz dwuręczny z rudy
It_2H_Executioner_01 – Miecz katowski
It_2H_OrderSword_01 – Miecz zakonu
It_2H_AncestorMight_01 – Moc przodków
It_2H_Bak–Arash_Staff – Szamański kostur
It_2H_Axe_Lumberjack – Topór drwala
It_2H_GreatInquisitor_01 – Wielki inkwizytor
It_2H_Sword_Rust_01 – Zardzewiały miecz dwuręczny
BROŃ CIĘŻKA:
It_Axe_HeavyClub_01 – Ciężka gałąź
It_Axe_BerserkerRageAxe_01 – Gniew berserkera
It_Axe_SpikedClub_01 – Kolczasta pałka
It_Axe_OrcWaraxe_01 – Krush Agash
It_Axe_OrcSword_02 – Krush Morok
It_Axe_Orc_01 – Krush Pach
It_Axe_OrcSword_01 – Krush Varok
It_Axe_Warhammer_01 – Młot wojenny
It_Axe_NailedClub_01 – Nabijana kolcami pałka
It_Axe_OgreMorningStar_01 – Ogrowy morgenstern
It_Axe_BerserkerAxe_01 – Topór berserkera
It_Axe_BattleAxe_01 – Topór bojowy
It_Axe_BarbarianAxe_01 – Topór bojowy barbarzyńcy
It_Axe_Waraxe_01 – Toporek do mięsa
It_Axe_Bardiche_01 – Wielki topór
It_Axe_Rust_01 – Zardzewiały topór bojowy
KOSTURY:
It_Halberd_01 – Halabarda
It_Staff_Scythe_01 – Kosa
It_Staff – Kostur
It_Staff_Druid_01 – Kostur druida
It_Staff_Prot_01 – Kostur maga I
It_Staff_Prot_02 – Kostur maga II
It_Staff_Prot_03 – Kostur maga III
It_Staff_Darkmage_01 – Kostur maga mroku I
It_Staff_Darkmage_02 – Kostur maga mroku II
It_Staff_Darkmage_03 – Kostur maga mroku III
It_Staff_Firemage_01 – Kostur maga ognia I
It_Staff_Firemage_02 – Kostur maga ognia II
It_Staff_Firemage_03 – Kostur maga ognia III
It_Staff_Watermage_01 – Kostur maga wody I
It_Staff_Watermage_02 – Kostur maga wody II
It_Staff_Watermage_03 – Kostur maga wody III
It_Staff_JudgementStaff_01 – Kostur sędziego
It_Staff_BladeStaff_01 – Kostur z ostrzem
It_Irmak_2H_Halberd – Krush Irmak
It_Halberd_Orc_01 – Krush Tarach
It_Staff_Mana_01 – Magiczny kostur maga I
It_Staff_Mana_02 – Magiczny kostur maga II
It_Staff_Mana_03 – Magiczny kostur maga III
It_Staff_Quarterstaff_01 – Okuty kostur
It_Staff_Spear_01 – Włócznia
ŁUKI:
It_Bow_SilentDeath – Cicha śmierć
It_Bow_Demon – Demoniczny łuk
It_Bow_Long – Długi łuk
It_Bow_Bone – Kościany łuk
It_Bow_01 – Łuk
It_Bow_Army – Łuk armijny
It_Bow_Ass – Łuk asasyna
It_Bow_Fight – Łuk bojowy
It_Bow_Oak – Łuk dębowy
It_Bow_Ranger – Łuk gońca leśnego
It_Bow_Composite – Łuk kompozytowy
It_Bow_Hunting – Łuk myśliwski
It_Bow_Rune – Łuk runiczny
It_Bow_War – Łuk wojenny
It_Bow_Nimroder – Nimrod
It_Bow_OrcRipper – Orkowy rozpruwacz
It_Bow_Horn – Rogowy łuk
It_Bow_Deathbringer – Siewca śmierci
It_Bow_WolfRipper – Wilczy rozpruwacz
KUSZE:
It_Crossbow_Heavy – Ciężka kusza
It_Crossbow_KrashMorra – Krash Morra
It_Crossbow_BloodHarvest – Krwawe żniwa
It_Crossbow_01 – Kusza
It_Crossbow_War – Kusza bojowa
It_Crossbow_Bounty – Kusza łowcy głów
It_Crossbow_Merc – Kusza najemnika
It_Crossbow_Nrd – Kusza nordmarczyka
It_Crossbow_Orc – Orkowa kusza
It_Crossbow_SlaveKiller – Śmierć niewolnika
It_Crossbow_Rhino – Zabójca nosorożców
BEŁTY I STRZAŁY:
Bolt – Bełt
BluntArrow – Ogłuszacz
FireArrow – Ognista strzała
Bolt_Sharp – Ostry bełt
Fist – Pięść
TrollFist – Pięść trolla
Arrow – Strzała
ExplosiveArrow – Wybuchowa strzała
PoisonArrow – Zatruta strzała
UZBROJENIE MIKE:
Mike_Crossbow – Kusza
Mike_Bolt – Bełt
Mike_Bow – Łuk
Mike_Arrow – Strzała
Mike_Staff – Kostur
Mike_Sword – Miecz
Mike_Axe – Topór
Mike_Shield – Tarcza
UBIÓR:
AMULETY:
It_Artefact_Amulet – Amulet Adanosa
It_Am_Assassin_01 – Amulet asasyna
It_Am_Druid_01 – Amulet druida
It_Am_Hunter_01 – Amulet łowcy
It_Am_Mage_01 – Amulet maga
It_Am_MP_01 – Amulet magii
It_Am_Prot_Edge_02 – Amulet mistrzowskiego łucznictwa
It_Am_Prot_Edge_01 – Amulet obrony
It_Am_Prot_Lightning_01 – Amulet ochrony przed energią
It_Am_Prot_Ice_01 – Amulet ochrony przed lodem
It_Am_Prot_Fire_01 – Amulet ochrony przed ogniem
It_Am_Prot_Missile_01 – Amulet obrony przed pociskami
It_Am_Paladin_01 – Amulet paladyna
It_Am_Prot_Edge_03 – Amulet pancerza
It_Ramon_Amulet – Amulet Ramona
It_Am_STR_01 – Amulet siły
It_Am_HP_01 – Amulet siły życiowej
It_Am_Warrior_01 – Amulet wojownika
It_Am_SP_01 – Amulet wytrzymałości
It_Am_Thief_01 – Amulet złodziejstwa
It_Am_DEX_01 – Amulet zręczności
It_Am_Prot_Edge_04 – Amulet żelaznej skóry
ARTEFAKTY:
It_Ilja_Artefact – Artefakt Ilji
It_Kamak_Artefact – Artefakt Kamaka
It_Artefact_GeldernShadowBeastRuin – Berło cienia
It_Artefact_Helmet_Geldern – Hełm pierwszego paladyna
It_Ali_Artefact – Kamień przodków Ejnara
It_Artefact_Abbas – Kielich sprzedawców wody
It_Artefact_Crown – Korona Adanosa
It_Artefact_Robe – Szata Adanosa
NAKRYCIA GŁOWY:
It_Helmet_HeavyTurban_01 – Ciężki turban
It_Ejnar_Helm – Hełm Ejnara
It_Helmet_Merc_01 – Hełm najemnika
It_Helmet_Leather_01 – Hełm skórzany I
It_Helmet_Leather_02 – Hełm skórzany II
It_Helmet_Guard_01 – Hełm strażnika
It_Helmet_Crown_01 – Korona władcy Myrtany
It_Helmet_LightMerc_01 – Lekki hełm najemnika
It_Helmet_LightLeather_01 – Lekki hełm skórzany
It_Helmet_LightHorn_01 – Lekki rogaty hełm
It_Helmet_Horn_01 – Rogaty hełm
It_Helmet_Turban_01 – Turban
PIERŚCIENIE:
It_Ring_Prot_Combat_01 – Bojowy pierścień ochronny
It_Artefact_Ring_01 – Pierścień Adanosa I
It_Artefact_Ring_02 – Pierścień Adanosa II
It_Ring_DEX_01 – Pierścień łowów
It_Ring_MP_01 – Pierścień magii
It_Ring_Prot_Edge_02 – Pierścień obrony
It_Ring_Prot_Edge_01 – Pierścień ochrony przed bronią
It_Ring_Prot_Lightning_01 – Pierścień ochrony przed energią
It_Ring_Prot_Ice_01 – Pierścień ochrony przed lodem
It_Ring_Prot_Magic_01 – Pierścień ochrony przed magią
It_Ring_Prot_Fire_01 – Pierścień ochrony przed ogniem
It_Ring_Prot_Missile_01 – Pierścień ochrony przed strzałami
It_Ring_STR_01 – Pierścień siły
It_Ring_SP_01 – Pierścień wytrzymałości
It_Ring_HP_01 – Pierścień zdrowia
It_Artefact_Ring_Geldern – Stary pierścień alchemika
TARCZE:
It_Shield_Wood_01 – Drewniana tarcza I
It_Shield_Wood_02 – Drewniana tarcza II
It_Shield_Wood_03 – Drewniana tarcza III
It_Shield_Wood_04 – Drewniana tarcza IV
It_Shield_Wood_05 – Drewniana tarcza V
It_Shield_Wood_06 – Drewniana tarcza VI
It_Shield_Wood_07 – Drewniana tarcza VII
It_Shield_Rhobar_01 – Królewska tarcza
It_Shield_Round_01 – Okrągła tarcza
It_Shield_Leather_01 – Skórzana tarcza
It_Shield_Skull_01 – Tarcza czaszki
It_Shield_Paladin_01 – Tarcza paladyna
It_Shield_Rune_01 – Tarcza runiczna
It_Shield_Knight_01 – Tarcza rycerza
UBRANIA I ZBROJE:
It_Armor_RoyalGuard – Ceremonialny pancerz
It_Armor_Ass_H – Ciężki pancerz asasyna
It_Armor_Reb_H – Ciężki pancerz buntownika
It_Armor_Merc_H – Ciężki pancerz najemnika
It_Armor_Nrd_H – Ciężki pancerz nordmarczyka
It_Armor_Nom_H – Ciężkie ubranie koczownika
It_Armor_Ass_L – Lekki pancerz asasyna
It_Armor_Reb_L – Lekki pancerz buntownika
It_Armor_Merc_L – Lekki pancerz najemnika
It_Armor_Nrd_L – Lekki pancerz nordmarczyka
It_Armor_Nom_L – Lekkie ubranie koczownika
It_Armor_Ass_M – Pancerz asasyna
It_Armor_Reb_M – Pancerz buntownika
It_Armor_Merc_M – Pancerz najemnika orków
It_Armor_Nrd_M – Pancerz nordmarczyka
It_Armor_Paladin – Pancerz paladyna
It_Armor_Rhobar – Pancerz Rhobara
It_Thorald_Armor – Pancerz Thoralda
It_Armor_Zuben – Pancerz Zubena
It_Armor_Leather – Skórzany strój
It_Artefact_Robe – Szata Adanosa
It_Armor_Xardas – Szata czarnego maga
It_Armor_Druid – Szata druida
It_Armor_KDF – Szata ognia
It_Armor_KDW – Szata wody
It_Armor_Peasant – Ubranie farmera
It_Armor_Ranger – Ubranie gońca leśnego
It_Armor_Nom_M – Ubranie koczownika
RÓŻNE PRZEDMIOTY:
INNE:
It_MilkBarrel – Beczka z mlekiem
It_Temmy_Fishpacks – Beczka z rybami
It_Flint_BoozeBarrel – Beczka z wódką
It_Drum – Bęben
It_Jaffar_Weapons – Broń Jaffara
It_SulfurNugget – Bryłka siarki
It_IronOreNugget – Bryłki rudy żelaza
It_Bottle – Butelka
It_Scoop – Chochla
It_Enzo_Supply – Ciężki kufer
It_Urkrass_Supply – Dostawa towarów
It_Anog_Supply – Dostawa z Nordmaru
It_Gancka_Wood – Drewno opałowe
It_OrcPipe – Fajka
It_Potion_Empty – Fiolka
It_Lukjan_FurPack – Futra
It_Rake – Grabie
It_Pickaxe – Kilof
It_Block – Kloc do rzeźbienia
It_Cup_Clay – Kufel
It_Giores_Supply – Kufer z towarami
It_Lute – Lutnia
It_Shovel – Łopata
It_Bens_Shovel – Łopata Bena
It_Broom – Miotła
It_Hammer – Młot
It_Hammer_Smith – Młot Kowalski
It_Knife – Nóż
It_WeaponPack – Paczka z bronią
It_Swampherb_Paket – Paczka bagiennego ziela
It_DrumStick – Pałka do bębna
It_Pan – Patelnia
It_Stick – Patyk
It_Saw – Piła
It_Torch_Burning – Płonąca pochodnia
It_Plate_Silver_Ardea – Płyta Hamlara
It_Torch – Pochodnia
It_Poker – Pogrzebacz
It_Sword_Hot – Rozgrzana stal
It_IronOre – Ruda żelaza
It_Sulfur – Siarka
It_Bozep_Supply – Skrzynia dzikich jagód Bozepa
It_Iomar_Supply – Skrzynia oleju do lamp
It_Sword_Raw – Surowa stal
It_Brush – Szczotka
It_Sword_PureOre – Sztaba czystej magicznej rudy
It_Sword_RawOre – Sztaba magicznej rudy
It_Knife_Butcher – Tasak rzeźniczy
It_Sword – Tępy miecz
It_Russel_Supply – Towary z pustyni
It_Fan – Wachlarz
It_Health_Sack – Worek
It_WheatSack – Worek pszenicy
KAMIENIE DRUIDA:
It_DruidStone_Shadowbeast – Kamień cieniostwora
It_DruidStone_Waran – Kamień jaszczura
It_DruidStone_Lion – Kamień lwa
It_DruidStone_Ripper – Kamień rozpruwacza
It_DruidStone_Lurker – Kamień topielca
It_DruidStone_Wolf – Kamień wilka
It_DruidStone_Snapper – Kamień zębacza
It_DruidStone_Ripper_Broken – Zniszczony kamień druidów
KAMIENIE TELEPORTACYJNE:
It_Teleport_Ardea – Kamień teleportacyjny do Ardei
It_Teleport_Bakaresh – Kamień teleportacyjny do Bakareshu
It_Teleport_BenErai – Kamień teleportacyjny do Ben Erai
It_Teleport_BenSala – Kamień teleportacyjny do Ben Sali
It_Teleport_Braga – Kamień teleportacyjny do Bragi
It_Teleport_KapDun – Kamień teleportacyjny do Cape Dun
It_Teleport_Faring – Kamień teleportacyjny do Faring
It_Teleport_Geldern – Kamień teleportacyjny do Geldern
It_Teleport_Gotha – Kamień teleportacyjny do Gothy
It_Teleport_Ishtar – Kamień teleportacyjny do Ishtar
It_Teleport_Hammerclan – Kamień teleportacyjny do Klanu Młota
It_Teleport_FireClan – Kamień teleportacyjny do Klanu Ognia
It_Teleport_Wolfclan – Kamień teleportacyjny do Klanu Wilka
It_Teleport_Monastery – Kamień teleportacyjny do klasztoru
It_Teleport_Lago – Kamień teleportacyjny do Lago
It_Teleport_Montera – Kamień teleportacyjny do Montery
It_Teleport_MoraSul – Kamień teleportacyjny do Mora Sul
It_Teleport_Nemora – Kamień teleportacyjny do Nemory
It_Teleport_LeaveVangard – Kamień teleportacyjny do nieznanego miejsca
It_Teleport_Okara – Kamień teleportacyjny do Okary
It_Teleport_Zuben – Kamień teleportacyjny do pałacu Zubena
It_Teleport_Reddock – Kamień teleportacyjny do Reddock
It_Teleport_King – Kamień teleportacyjny do sali tronowej Rhobara II
It_Teleport_Silden – Kamień teleportacyjny do Silden
It_Teleport_Innos – Kamień teleportacyjny do świątyni Innosa w klasztorze
It_Teleport_VangardTempel – Kamień teleportacyjny do świątyni w Vengardzie
It_Teleport_Trelis – Kamień teleportacyjny do Trelis
It_Teleport_Beliar – Kamień teleportacyjny do wielkiej świątyni Beliara w Bakareshu
It_Teleport_Xardas – Kamień teleportacyjny do wieży Xardasa
KLUCZE:
It_AlShedim_TempleKey_01 – Klucz do świątyni Al Shedim I
It_AlShedim_TempleKey_02 – Klucz do świątyni Al Shedim II
It_AlShedim_TempleKey_03 – Klucz do świątyni Al Shedim III
It_AlShedim_TempleKey_04 – Klucz do świątyni Al Shedim IV
It_AlShedim_TempleKey_05 – Klucz do świątyni Al Shedim V
It_MoraSul_TempleKey_01 – Klucz do świątyni Mora Sul I
It_MoraSul_TempleKey_02 – Klucz do świątyni Mora Sul II
It_MoraSul_TempleKey_03 – Klucz do świątyni Mora Sul III
It_MoraSul_TempleKey_04 – Klucz do świątyni Mora Sul IV
It_MoraSul_TempleKey_05 – Klucz do świątyni Mora Sul V
It_Key – Klucz
It_Key_Ali – Klucz Alego
It_Key_Fabio – Klucz Fabia
It_HaranHo_Key – Klucz Haran Ho
It_Key_Sigmor – Klucz Sigmora
It_Key_Tjalf – Klucz Tjalfa
It_Key_Lockpick – Wytrych
KOSZTOWNOŚCI:
It_Scepter – Berło Varantu
It_FiremageCup_Blessed – Błogosławiony ognisty puchar
It_Nefarius_Spell – Dziwny kamień
It_AlShedim_Warrior_01 – Figurka wojowników
It_Fokus – Kamień ogniskujący
It_Ancestor_Stone_01 – Kamień przodków: Akashy
It_Ancestor_Stone_05 – Kamień przodków: Angira
It_Ancestor_Stone_04 – Kamień przodków: Baldara
It_Ancestor_Stone_06 – Kamień przodków: Berek
It_Ancestor_Stone_03 – Kamień przodków: Snorre’a
It_AlShedim_Healer_01 – Kufel uzdrowicieli
It_Gold – Moneta
It_Amul_Goldsack – Mieszek ze złotem
It_Chalice_Beliar – Misa Asama
It_FiremageCup – Ognisty puchar
It_Cup_Gold_MoraSul – Puchar Duszy
It_Cup_Horn – Róg do picia
It_Ore – Ruda
It_Cup_Silver – Srebrny kielich
It_Cup_Silver_KapDun – Srebrny kielich z Cape Dun
It_Aldo_Schatulle – Stara szkatuła
It_Chest_Normal – Szkatuła
It_Chest_Good – Szkatuła ze złotem
It_AlShedim_Deadkeeper_01 – Urna strażników umarłych
It_GoldChalice_Lares – Złota misa
It_Basir_GoldChest – Złota szkatuła Basira
It_Gold_Stack_01 – Złoto I
It_Gold_Stack_02 – Złoto II
It_Gold_Stack_03 – Złoto III
It_Cup_Gold – Złoty kielich
It_Cup_Gold_KapDun – Złoty kielich z Cape Dun
It_Necklace – Złoty naszyjnik
It_GoldRing – Złoty pierścień
It_GoldNugget – Złoty samorodek
KSIĘGI, NOTATKI I PERGAMINY:
It_ChumanaBook – Historia Akashy
It_Stoneplate – Kamienna tablica
It_AlShedim_Priest_01 – Kamienna tablica kapłanów
It_Stoneplate_INT_01 – Kamienna tablica prastarej wiedzy +5
It_Stoneplate_INT_02 – Kamienna tablica prastarej wiedzy +10
It_Book – Księga
It_Aidan_Book – Księga Aidana
It_Xardas_Book – Księga Xardasa
It_Bernado_Letter – List Bernardo
It_Sancho_Letter – List od Sancha
It_SanfordsRebList – List od Sanforda
It_Hassan_Letter – List Hassana
It_Bradley_SlaveList – Lista niewolników Bradleya
It_TipplerList – Lista Tipplera
It_Letter – Liścik
It_Hatlod_Blueprint – Plany łodzi
It_Book_ALC_01 – Podstawy Alchemii
It_Ingvar_Recipe – Przepis Ingvara
It_Ugolf_Recipe – Przepis: Tunelowy bulgot
It_Surus_Order – Rozkaz Surusa
It_Book_INT_01 – Stara księga
It_Masil_Debt – Weksel Masila
It_Ashton_GoldList – Złota lista Ashtona
It_Scroll – Zwój
It_AlShedim_Wise_01 – Zwój badaczy
MAPY:
It_Map_Ancestorgraves – Grobowce przodków
It_Map – Mapa
It_Map_Caves – Mapa jaskiń
It_Map_Saturastemplekeys – Mapa ruin Al Shedim
It_Map_World – Mapa świata
It_Map_Xardasexcavations – Orkowe wykopaliska
MIKSTURY:
It_Potion_MPMax – Mikstura koncentracji
It_Potion_Health – Mikstura lecznicza
It_Potion_Mana – Mikstura many
It_Potion_DEX – Mikstura myśliwska
It_Potion_SwampLurker – Mikstura przemiany w bagiennego topielca
It_Potion_Bison – Mikstura przemiany w bizona
It_Potion_Meatbug – Mikstura przemiany w chrząszcza
It_Potion_Shadowbeast – Mikstura przemiany w cieniostwora
It_Potion_Boar – Mikstura przemiany w dzika
It_Potion_Waran – Mikstura przemiany w jaszczura
It_Potion_Alligator – Mikstura przemiany w krokodyla
It_Potion_Bloodfly – Mikstura przemiany w krwiopijcę
It_Potion_Lion – Mikstura przemiany w lwa
It_Potion_Rhino – Mikstura przemiany w nosorożca
It_Potion_Firewaran – Mikstura przemiany w ognistego jaszczura
It_Potion_MC – Mikstura przemiany w pełzacza
It_Potion_Sabertooth – Mikstura przemiany w szablozęba
It_Potion_Scavenger – Mikstura przemiany w ścierwojada
It_Potion_Lurker – Mikstura przemiany w topielca
It_Potion_Wolf – Mikstura przemiany w wilka
It_Potion_Snapper – Mikstura przemiany w zębacza
It_Potion_STR – Mikstura siły
It_Potion_HPMax – Mikstura siły życiowej
It_Potion_Stamina – Mikstura wytrzymałości
It_Potion_SPMax – Mikstura wytrzymałości o trwałym efekcie
It_Potion_CureDisease – Mikstura wzmacniająca
It_Potion_CurePoison – Odtrutka
It_Potion_Deadly – Trucizna I
It_Potion_Poison – Trucizna II
RECEPTURY I SCHEMATY:
It_Recipe_SwampLurker – Bagienny topielec
It_Recipe_Bison – Bizon
It_Recipe_Meatbug – Chrząszcz
It_Recipe_Shadowbeast – Cieniostwór
It_Recipe_Longsword – Długi miecz
It_Recipe_Boar – Dzik
It_Recipe_Stew – Gulasz
It_Recipe_Waran – Jaszczur
It_Recipe_Alligator – Krokodyl
It_Recipe_Bloodfly – Krwiopijca
It_Recipe_Lion – Lew
It_Recipe_2Handed – Miecz dwuręczny
It_Recipe_2HandedOre – Miecz dwuręczny z rudy
It_Recipe_ElBastardo – Miecz El Bastardo
It_Recipe_MasterSword – Miecz mistrzowski
It_Recipe_NrdSword – Miecz nordmarczyka
It_Recipe_Bastardsword – Miecz półtoraręczny
It_Recipe_AncestorSword – Miecz przodków
It_Recipe_Runesword – Miecz runiczny
It_Recipe_MPMax – Mikstura koncentracji
It_Recipe_Health_4 – Mikstura lecznicza z dzikiej jagody
It_Recipe_Health_3 – Mikstura lecznicza z korzenia leczniczego
It_Recipe_Health_2 – Mikstura lecznicza z słonecznego ziela
It_Recipe_Health_1 – Mikstura lecznicza z ziela leczniczego
It_Recipe_Mana_3 – Mikstura many z magicznego korzenia
It_Recipe_Mana_2 – Mikstura many z ognistej pokrzywy
It_Recipe_Mana_4 – Mikstura many z rosy porannej
It_Recipe_Mana_1 – Mikstura many z zioła many
It_Recipe_DEX – Mikstura myśliwska
It_Recipe_STR – Mikstura siły
It_Recipe_HPMax – Mikstura siły życiowej
It_Recipe_SPMax – Mikstura wytrzymałości o stałym efekcie
It_Recipe_Stamina_1 – Mikstura wytrzymałości z ogrzyliścia
It_Recipe_Stamina_2 – Mikstura wytrzymałości z żelazodygi
It_Recipe_CureDisease – Mikstura wzmacniająca
It_Recipe_AncestorMight – Moc przodków
It_Recipe_Rhino – Nosorożec
It_Recipe_Booze_Nrd – Nordmarska starka
It_Recipe_CurePoison – Odtrutka
It_Recipe_BluntArrow – Ogłuszacz
It_Recipe_FireArrow – Ognista strzała
It_Recipe_Firewaran – Ognisty jaszczur
It_Recipe_Meatbugragout – Potrawka z chrząszcza
It_Recipe_MC – Pełzacz
It_Recipe_Rubyblade – Rubinowe ostrze
It_Recipe_Sabertooth – Szabloząb
It_Recipe_Broadsword – Szeroki miecz
It_Recipe_Scavenger – Ścierwojad
It_Recipe_Deadly – Śmiertelna trucizna
It_Recipe_Lurker – Topielec
It_Recipe_Poison_2 – Trucizna z języka jaszczura
It_Recipe_Poison_1 – Trucizna z pęcherza z trucizną
It_Recipe_Poison_3 – Trucizna z żądeł krwiopijcy
It_Recipe_Stollengrollen – Tunelowy bulgot
It_Recipe_Wolf – Wilk
It_Recipe_Booze_1 – Wóda z alkojagód
It_Recipe_Booze_2 – Wóda z kwiatów kaktusa
It_Recipe_ExplosiveArrow – Wybuchowa strzała
It_Recipe_PoisonArrow – Zatruta strzała
It_Recipe_Snapper – Zębacz
ROŚLINY:
It_Plant_Booze – Alkojagoda
It_Plant_Booze_Snow – Alkojagoda (Normandzkie)
It_Plant_SwampWeed – Bagienne ziele
It_Plant_DemonMush – Demoniczny grzyb
It_Plant_DemonMush_Snow – Demoniczny grzyb (Normandzkie)
It_Plant_STR – Dragrot
It_Plant_STR_Snow – Dragrot (Normandzkie)
It_Plant_Health_04 – Dzika jagoda
It_Plant_Health_04_Snow – Dzika jagoda (Normandzkie)
It_Plant_ShapeMush – Dziwny grzyb
It_Plant_ShapeMush_Snow – Dziwny grzyb (Normandzkie)
It_Plant_DEX – Goblińska jagoda
It_Plant_DEX_Snow – Goblińska jagoda (Normandzkie)
It_Plant_StoneNettle – Kamienna pokrzywa
It_Plant_StoneNettle_Snow – Kamienna pokrzywa (Normandzkie)
It_Plant_DruidStone – Kamienny korzeń
It_Plant_Health_03 – Korzeń leczniczy
It_Plant_Health_03_Snow – Korzeń leczniczy (Normandzkie)
It_Plant_Alligator – Krwawa trzcina
It_Plant_Cactus – Kwiat kaktusa
It_Plant_Trelott – Lobelia zielna
It_Plant_Mana_03 – Magiczny korzeń
It_Plant_Mana_03_Snow – Magiczny korzeń (Normandzkie)
It_Plant_ManaPerm – Ognista jagoda
It_Plant_ManaPerm_Snow – Ognista jagoda (Normandzkie)
It_Plant_Mana_02 – Ognista pokrzywa
It_Plant_Mana_02_Snow – Ognista pokrzywa (Normandzkie)
It_Plant_Stamina_01 – Ogrzyliść
It_Plant_Stamina_01_Snow – Ogrzyliść (Normandzkie)
It_Plant_Lion – Oset królewski
It_Plant_Mana_04 – Rosa poranna
It_Plant_Mana_04_Snow – Rosa poranna (Normandzkie)
It_Plant_Health_02 – Słoneczne ziele
It_Plant_Health_02_Snow – Słoneczne ziele (Normandzkie)
It_Plant_Perm_01 – Szczaw królewski
It_Plant_Perm_01_Snow – Szczaw królewski (Normandzkie)
It_Plant_Wolf – Wilcze ziele
It_Plant_Wolf_Snow – Wilcze ziele (Normandzkie)
It_Plant_HealthPerm – Ziele królewskie
It_Plant_HealthPerm_Snow – Ziele królewskie (Normandzkie)
It_Plant_Health – Ziele lecznicze
It_Plant_Health_Snow – Ziele lecznicze (Normandzkie)
It_Plant_Mana – Zioło many
It_Plant_Mana_Snow – Zioło many (Normandzkie)
It_Plant_STAPerm – Ziele pancerza
It_Plant_STAPerm_Snow – Ziele pancerza (Normandzkie)
It_Plant_Snapper – Zębate ziele
It_Plant_ToadMush – Żabi korzeń
It_Plant_ToadMush_Snow – Żabi korzeń (Normandzkie)
It_Plant_Stamina_02 – Żelazodyga
It_Plant_Stamina_02_Snow – Żelazodyga (Normandzkie)
ZWOJE Z ZAKLĘCIAMI:
It_Scroll_Charm – Amnezja
It_Scroll_ArmyOfDarkness – Armia Ciemności
It_Scroll_TimeBubble – Bąbel czasowy
It_Scroll_BlessWeapon – Błogosławiony oręż
It_Scroll_Lightningbolt – Błyskawica
It_Scroll_Hailstorm – Burza gradowa
It_Spell_IceBomb – Eksplozja lodu
It_Scroll_FrostWave – Fala mrozu
It_Scroll_HeatWave – Fala płomieni
It_Scroll_AnimalForm – Forma zwierzęca
It_Scroll_Fireball – Kula ognia
It_Scroll_Healing – Leczenie
It_Scroll_HealOther – Leczenie innych
It_Scroll_CurePoison – Leczenie trucizny
It_Scroll_Icelance – Lodowa lanca
It_Scroll_Meteor – Meteor
It_Scroll_Mist – Mgła
It_Scroll_DuskToDawn – Noc w dzień
It_Scroll_Firerain – Ognisty deszcz
It_Scroll_Disease – Osłabienie
It_Scroll_TameAnimal – Oswojenie zwierzęcia
It_Scroll_OpenLocks – Otwieranie zamków
It_Scroll_SoulTravel – Podróż duszy
It_Scroll_SummonLightning – Przywołanie błyskawicy
It_Scroll_SummonDemon – Przywołanie demona
It_Scroll_SummonGoblin – Przywołanie goblina
It_Scroll_SummonGolem – Przywołanie golema
It_Scroll_Flamesword – Przywołanie ognistego miecza
It_Scroll_SummonSkeleton – Przywołanie szkieletu
It_Scroll_CallAnimals – Przywołanie zwierząt
It_Scroll_Sleep – Sen
It_Scroll_WordOfControl – Słowo dominacji
It_Scroll_ALC_01 – Stary zwój alchemii
It_Scroll_INT_01 – Stary zwój inteligencji
It_Scroll_Light – Światło
It_Scroll_Telekinesis – Telekineza
It_Scroll_Fear – Terror
It_Scroll_Poison – Trucizna
It_Scroll_DestroyEvil – Wypędzenie zła
It_Scroll_CureDisease – Wzmocnienie
It_Scroll_Bloodlust – Żądza krwi
PRZEDMIOTY OTOCZENIA:
Itspawn [LICZBA] – Tworzy określony nazwą przedmiot przed postacią gracza
OBIEKTY INTERAKTYWNE:
G3_Object_Interact_Barrel_01 – Beczka z wodą
Adanos_Tester – Chram Adanosa
Beliar_Tester – Chram Beliara
Innos_Tester – Chram Innosa
G3_Object_Interact_Animated_Door_01 – Drzwi I
G3_Object_Interact_Animated_Door_02 – Drzwi II
G3_Object_Interact_Animated_Waterpipe_01 – Fajka wodna
G3_Object_Interact_Fountain_01 – Fontanna pitna
G3_Object_Interact_PirateTreasure_01 – Grób do kopania
G3_Object_Interact_Stoneplate_01 – Kamienna tablica
G3_Object_Interact_Stoneplate_AncientWisdom_01 – Kamienna tablica prastarej wiedzy
G3_Object_Interact_Animated_OrcBoulder_Faring – Kamień młyński
G3_Object_Interact_Cauldron_01 – Kociołek
G3_Object_Interact_Animated_ChestPod_01 – Koszyk I
G3_Object_Interact_Animated_ChestPod_02 – Koszyk II
G3_Object_Interact_Anvil_01 – Kowadło
G3_Object_Interact_Bookstand_Chronicles_01 – Kroniki dominacji
G3_Object_Interact_Animated_Chest_01 – Kufer I
G3_Object_Interact_Animated_Chest_02 – Kufer II
G3_Object_Interact_Animated_Chest_03 – Kufer III
G3_Object_Interact_Animated_Chest_Ali – Kufer Alego
G3_Object_Interact_Animated_Chest_Tjalf – Kufer Tjalfa
G3_Object_Interact_Bench_01 – Ława I
G3_Object_Interact_Bench_02 – Ława II
G3_Object_Interact_Bench_03 – Ława III
G3_Object_Interact_Bench_04 – Ława IV
G3_Object_Interact_Bed_01 – Łóżko I
G3_Object_Interact_Bed_02 – Łóżko II
G3_Object_Interact_Bed_03 – Łóżko III
G3_Object_Interact_Bed_04 – Łóżko IV
G3_Object_Interact_Bed_05 – Łóżko V
G3_Object_Interact_Bed_06 – Łóżko VI
G3_Object_Interact_Campfire_01 – Ognisko I
G3_Object_Interact_Campfire_02 – Ognisko II
G3_Object_Interact_Campfire_03 – Ognisko III
G3_Object_Interact_Campfire_04 – Ognisko IV
G3_Object_Interact_Orc_Drum_01 – Orkowy bęben
G3_Object_Interact_Animated_GrindStone_01 – Osełka
G3_Object_Interact_Logstand_01 – Pień drzewa
G3_Object_Interact_Beliar_Statue_01 – Posąg Beliara
G3_Object_Interact_Innos_Statue_01 – Posąg Innosa
G3_Object_Interact_Bookstand_01 – Pulpit
G3_Object_Interact_Bookstand_Alchemy_01 – Pulpit alchemiczny
G3_Object_Interact_Bookstand_AncientWisdom_01 – Pulpit prastarej wiedzy
G3_Object_Interact_Animated_BBQ_01 – Rożen
G3_Object_Interact_Stool_01 – Stołek I
G3_Object_Interact_Stool_02 – Stołek II
G3_Object_Interact_Stool_03 – Stołek III
G3_Object_Interact_Stool_04 – Stołek IV
G3_Object_Interact_Stool_05 – Stołek V
G3_Object_Interact_Alchemy_Table_01 – Stół alchemiczny
G3_Object_Interact_Throne_Human_01 – Tron ludzi
G3_Object_Interact_Throne_Orc_01 – Tron orków
G3_Object_Interact_Pick_Ore_01 – Żyła rudy
G3_Object_Interact_Pick_Sulfur_01 – Żyła siarki
G3_Object_Interact_Pick_Gold_01 – Żyła złota
G3_Object_Interact_Pick_Iron_01 – Żyła żelaza
MYRTANA:
G3_Myrtana_Ruins_small_Stone_01 – Cegła
G3_Myrtana_House_Hut_01 – Chatka z drewna I
G3_Myrtana_House_Hut_02 – Chatka z drewna II
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_01 – Domek z drewna
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_01 – Domek z kamienia
G3_Myrtana_House_Hut_Group – Duża chatka z drewna
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_01 – Klif I
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_02 – Klif II
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_03 – Klif III
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_04 – Klif IV
G3_Myrtana_Venguard_Magic_Barrier_01 – Magiczna bariera
G3_Myrtana_House_small_01 – Mały domek I
G3_Myrtana_House_small_02 – Mały domek II
G3_Myrtana_House_small_03 – Mały domek III
G3_Myrtana_House_Mill_Wind_01 – Młyn
G3_Myrtana_House_Mill_Water_01 – Młyn wodny
G3_Myrtana_House_Hut_Ruined_01 – Ruiny chatki z drewna
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_Burned_01 – Ruiny domku z drewna
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_Burned_01 – Ruiny domku z kamienia
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_01 – Stos cegieł I
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_02 – Stos cegieł II
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_03 – Stos cegieł III
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_04 – Stos cegieł IV
G3_Myrtana_Castle_Wall_Tower_01 – Wieża
G3_Myrtana_Ruins_Wall_01 – Zniszczona ściana I
G3_Myrtana_Ruins_Wall_02 – Zniszczona ściana II
G3_Myrtana_Ruins_Wall_03 – Zniszczona ściana III
G3_Myrtana_Ruins_Wall_04 – Zniszczona ściana IV
G3_Myrtana_Ruins_Wall_05 – Zniszczona ściana V
G3_Myrtana_Ruins_Wall_06 – Zniszczona ściana VI
G3_Myrtana_Ruins_Wall_07 – Zniszczona ściana VII
G3_Myrtana_Ruins_Tower_01 – Zniszczona wieża I
G3_Myrtana_Ruins_Tower_02 – Zniszczona wieża II
G3_Myrtana_Ruins_Tower_03 – Zniszczona wieża III
NORDAMR:
G3_Nordmar_House_Storage_01 – Dom I
G3_Nordmar_House_Storage_02 – Dom II
G3_Nordmar_House_Chief_HQ_01 – Dom szefa
G3_Nordmar_House_Blackmith_01 – Domek I
G3_Nordmar_House_Blackmith_02 – Domek II
G3_Nordmar_BigHouse_Indoor_Stuff_01 – Duży dom
G3_Nordmar_Bridge_End_01 – Kawałek mostu I
G3_Nordmar_Bridge_End_02 – Kawałek mostu II
G3_Nordmar_Bridge_Socket_01 – Lodowy głaz I
G3_Nordmar_Bridge_Socket_02 – Lodowy głaz II
G3_Nordmar_House_small_01 – Mały domek I
G3_Nordmar_House_small_02 – Mały domek II
G3_Nordmar_House_small_03 – Mały domek III
G3_Nordmar_Bridge_Middle_01 – Most
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_01 – Wieża obserwacyjna I
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_02 – Wieża obserwacyjna II
VARRANT:
G3_Varrant_Village_House_01 – Dom I
G3_Varrant_Village_House_02 – Dom II
G3_Varrant_Village_House_03 – Dom III
G3_Varrant_Village_House_04 – Dom IV
G3_Varrant_City_House_01 – Domek I
G3_Varrant_City_House_02 – Domek II
G3_Varrant_City_House_2Story_01 – Domek dwupiętrowy
G3_Varrant_City_Slare_Cage_01 – Klatka
G3_Varrant_City_Tent_01 – Namiot I
G3_Varrant_City_Tent_02 – Namiot II
G3_Varrant_City_Tent_03 – Namiot III
G3_Varrant_City_Tent_Assassin_01 – Namiot assasyna I
G3_Varrant_City_Tent_Assassin_02 – Namiot assasyna II
G3_Varrant_City_Tent_Ork_01 – Namiot orkowy I
G3_Varrant_City_Tent_Ork_02 – Namiot orkowy II
G3_Varrant_City_Slare_Ramp_01 – Rampa
G3_Varrant_City_Ruins_Plateau_01 – Ruiny I
G3_Varrant_City_Ruins_Plateau_02 – Ruiny II
G3_Varrant_City_Ruins_Stair_01 – Ruiny schodów
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_01 – Ruiny ściany I
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_02 – Ruiny ściany II
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_03 – Ruiny ściany III
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_04 – Ruiny ściany IV
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_05 – Ruiny ściany V
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_06 – Ruiny ściany VI
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_07 – Ruiny ściany VII
G3_Varrant_City_House_Shop_01 – Sklep I
G3_Varrant_City_House_Shop_02 – Sklep II
G3_Varrant_City_House_Shop_03 – Sklep III
G3_Varrant_City_House_Shop_04 – Sklep IV
G3_Varrant_City_Well_01 – Studnia I
G3_Varrant_City_Well_02 – Studnia II
G3_Varrant_City_Well_03 – Studnia III
G3_Varrant_City_Well_04 – Studnia IV
G3_Varrant_City_House_Watchtower_01 – Wieża obserwacyjna I
G3_Varrant_City_House_Watchtower_02 – Wieża obserwacyjna II
G3_Varrant_City_Watchtower_01 – Wieża obserwacyjna w mieście
G3_Varrant_City_House_Watchtower_Broken_01 – Zniszczona wieża obserwacyjna I
G3_Varrant_City_House_Watchtower_Broken_02 – Zniszczona wieża obserwacyjna II
RÓŻNE INNE OBIEKTY:
G3_Object_Barrel_Snow_01 – Beczka w śniegu
G3_Object_Skull_Buffalo_01 – Czaszka bizona
G3_Object_Skull_Bear_01 – Czaszka niedźwiedzia
G3_Object_Skull_Wolf_01 – Czaszka wilka
G3_Object_Roof_01 – Daszek
G3_Object_Dulcimer_01 – Deska kuchenna
G3_Object_Wood_Planks_01 – Deski I
G3_Object_Wood_Planks_02 – Deski II
G3_Object_Wood_Planks_Snow_01 – Deski w śniegu I
G3_Object_Wood_Planks_Snow_02 – Deski w śniegu II
G3_Architecture_Fishinghouse_01 – Dom rybaka
G3_Object_Wood_Plankgroup_01 – Drewniana kolumna I
G3_Object_Wood_Plankgroup_02 – Drewniana kolumna II
G3_Object_Wood_Plankgroup_03 – Drewniana kolumna III
G3_Object_Wood_Plankgroup_04 – Drewniana kolumna IV
G3_Object_Wood_Plankgroup_05 – Drewniana kolumna V
G3_Object_Wood_Wall_01 – Drewniana ścianka I
G3_Object_Wood_Wall_02 – Drewniana ścianka II
G3_Object_Wood_Wall_Snow_01 – Drewniana ścianka w śniegu I
G3_Object_Wood_Wall_Snow_02 – Drewniana ścianka w śniegu II
G3_Object_Grave_Cross_01 – Drewniany krzyż I
G3_Object_Grave_Cross_02 – Drewniany krzyż II
G3_Object_Grave_Cross_03 – Drewniany krzyż III
G3_Object_Fireplace_Large_01 – Duży kominek
G3_Object_Pillory_01 – Dyby
G3_Object_Tankard_01 – Dzbanek
G3_Object_Actionfigure_01 – Figurka maga
G3_Object_LooseBranch_01 – Gałąź I
G3_Object_LooseBranch_02 – Gałąź II
G3_Object_Cauldron_01 – Garnek I
G3_Object_Cauldron_02 – Garnek II
G3_Object_Cauldron_03 – Garnek III
G3_Object_Cauldron_04 – Garnek IV
G3_Object_Shelfstuff_Pots_01 – Garnki I
G3_Object_Shelfstuff_Pots_02 – Garnki II
G3_Object_Stone_01 – Głaz I
G3_Object_Stone_02 – Głaz II
G3_Object_Stone_03 – Głaz III
G3_Object_Stone_04 – Głaz IV
G3_Object_Stone_05 – Głaz V
G3_Object_Stone_Snow_01 – Głaz pokryty śniegiem I
G3_Object_Stone_Snow_02 – Głaz pokryty śniegiem II
G3_Object_Stone_Snow_03 – Głaz pokryty śniegiem III
G3_Object_Stone_Snow_04 – Głaz pokryty śniegiem IV
G3_Object_Stone_Snow_05 – Głaz pokryty śniegiem V
G3_Object_Fieldgrave_01 – Grób
G3_Object_Mushroom_01 – Grzyby I
G3_Object_Mushroom_02 – Grzyby II
G3_Object_Mushroom_03 – Grzyby III
G3_Object_Mushroom_04 – Grzyby IV
G3_Object_Mushroom_Snow_01 – Grzyby w śniegu
G3_Object_Stonefeeder_01 – Kamienne koryto
G3_Object_Stonehenge_01 – Kamienny krąg I
G3_Object_Stonehenge_02 – Kamienny krąg II
G3_Object_Stonehenge_03 – Kamienny krąg III
G3_Object_Stonehenge_Snow_01 – Kamienny krąg pokryty śniegiem I
G3_Object_Stonehenge_Snow_02 – Kamienny krąg pokryty śniegiem II
G3_Object_Chickenbox_01 – Klatka na kurczaka
G3_Object_Wood_Palette_w_Logs_01 – Klocki drewna
G3_Object_Fishing_Plank_01 – Kładka
G3_Object_Fishing_Plank_Snow_01 – Kładka w śniegu
G3_Object_Monastery_Pillar_01 – Kolumna Klanu Ognia
G3_Object_Sign_01 – Kołek I
G3_Object_Sign_02 – Kołek II
G3_Object_Sign_03 – Kołek III
G3_Object_Sign_04 – Kołek IV
G3_Object_Wheel_01 – Koło I
G3_Object_Wheel_02 – Koło II
G3_Object_Wheel_03 – Koło III
G3_Object_Fireplace_Blacksmith_01 – Komin kowalski
G3_Object_Fireplace_01 – Kominek I
G3_Object_Fireplace_02 – Kominek II
G3_Object_Fireplace_03 – Kominek III
G3_Object_Fireplace_04 – Kominek IV
G3_Object_Cupboard_Commode_01 – Komoda
G3_Object_Woodfeeder_01 – Koryto
G3_Object_Basket_01 – Kosz I
G3_Object_Basket_02 – Kosz II
G3_Object_Ancor_01 – Kotwica
G3_Object_Plant_Fern_01 – Krzew
G3_Object_Counter_01 – Lada I
G3_Object_Counter_02 – Lada II
G3_Object_Fire_Latern_01 – Lampa naścienna
G3_Object_ForestWatchtower_01 – Leśna wieża obserwacyjna
G3_Object_ForestWatchtower_Snow_01 – Leśna wieża obserwacyjna w śniegu
G3_Object_WaterLily_01 – Lilie wodne
G3_Object_Spoon_01 – Łyżka I
G3_Object_Spoon_02 – Łyżka II
G3_Object_Small_Arena_01 – Mała arena
G3_Object_Small_Arena_Snow_01 – Mała arena w śniegu
G3_Object_Wood_Repair_Hut_01 – Mała deska
G3_Object_Icicle_Small_01 – Mały sopel I
G3_Object_Icicle_Small_02 – Mały sopel II
G3_Object_Icicle_Small_03 – Mały sopel III
G3_Object_Icicle_Small_04 – Mały sopel IV
G3_Object_Icicle_Small_05 – Mały sopel V
G3_Object_Icicle_Small_06 – Mały sopel VI
G3_Object_Loom_01 – Maszyna do materiału
G3_Object_Shelfstuff_Plates_01 – Miski I
G3_Object_Shelfstuff_Plates_02 – Miski II
G3_Object_Shelfstuff_Plates_03 – Miski III
G3_Object_Dunghil_01 – Obornik I
G3_Object_Dunghil_02 – Obornik II
G3_Object_Fireplace_Hood_01 – Okap
G3_Object_Frame_Skin_01 – Oprawiona skóra I
G3_Object_Frame_Skin_02 – Oprawiona skóra II
G3_Object_Wood_Palette_01 – Paleta I
G3_Object_Wood_Palette_02 – Paleta II
G3_Object_Wood_Palette_03 – Paleta III
G3_Object_Wood_Palette_Snow_01 – Paleta w śniegu I
G3_Object_Wood_Palette_Snow_02 – Paleta w śniegu II
G3_Object_Wood_Palette_Snow_03 – Paleta w śniegu III
G3_Object_Wood_Plank_01 – Patyk I
G3_Object_Wood_Plank_02 – Patyk II
G3_Object_Wood_Plank_03 – Patyk III
G3_Object_Wood_Plank_04 – Patyk IV
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_01 – Plama krwi I
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_02 – Plama krwi II
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_03 – Plama krwi III
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_04 – Plama krwi IV
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_05 – Plama krwi V
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_06 – Plama krwi VI
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_07 – Plama krwi VII
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_08 – Plama krwi VIII
G3_Object_Stage_01 – Platforma
G3_Object_Stage_Snow_01 – Platforma pokryta śniegiem
G3_Object_Fire_Pelvis_01 – Płonące kolumny Innosa I
G3_Object_Fire_Pelvis_02 – Płonące kolumny Innosa II
G3_Object_Lumberjack_Stump_01 – Pniak I
G3_Object_Lumberjack_Stump_02 – Pniak II
G3_Object_Lumberjack_Stump_03 – Pniak III
G3_Object_Lumberjack_Stump_04 – Pniak IV
G3_Object_Lumberjack_Stump_Snow_01 – Pniak w śniegu
G3_Object_Tree_Mushrooms_01 – Pniak z hubą I
G3_Object_Tree_Mushrooms_02 – Pniak z hubą II
G3_Object_Tree_Mushrooms_03 – Pniak z hubą III
G3_Object_Tree_Mushrooms_04 – Pniak z hubą IV
G3_Object_Tree_Mushrooms_05 – Pniak z hubą V
G3_Object_Tree_Mushrooms_06 – Pniak z hubą VI
G3_Object_Tree_Mushrooms_07 – Pniak z hubą VII
G3_Object_Torch_01 – Pochodnia I
G3_Object_Torch_02 – Pochodnia II
G3_Object_Cupboard_Wardrobe_01 – Podwójna szafa
G3_Object_Cupboard_Top_01 – Podwójna szafka
G3_Object_Statue_Innos_01 – Posąg Innosa
G3_Object_Statue_Innos_Broken_01 – Posąg Innosa (zaniedbany)
G3_Object_Statue_King_01 – Posąg króla
G3_Object_Corpse_Hanged_01 – Powieszony zombie
G3_Object_Clothesline_01 – Pranie na sznurku
G3_Object_Shelf_01 – Regał I
G3_Object_Shelf_02 – Regał II
G3_Object_Shelf_03 – Regał III
G3_Object_Shelf_04 – Regał IV
G3_Object_Shelf_05 – Regał V
G3_Object_Shelf_06 – Regał VI
G3_Object_Shelf_07 – Regał VII
G3_Object_Net_Wallhang_01 – Rozwieszona sieć rybacka I
G3_Object_Net_Wallhang_02 – Rozwieszona sieć rybacka II
G3_Object_Net_Wallhang_03 – Rozwieszona sieć rybacka III
G3_object_Cornucopia_01 – Róg
G3_Object_Pelt_01 – Skóry zwierzęce I
G3_Object_Pelt_02 – Skóry zwierzęce II
G3_Object_Pelt_03 – Skóry zwierzęce III
G3_Object_Pelt_04 – Skóry zwierzęce IV
G3_Object_Pelt_05 – Skóry zwierzęce V
G3_Object_Pelt_06 – Skóry zwierzęce VI
G3_Object_Crate_01 – Skrzynka I
G3_Object_Crate_02 – Skrzynka II
G3_Object_Crate_03 – Skrzynka III
G3_Object_Crate_04 – Skrzynka IV
G3_Object_Crate_Snow_01 – Skrzynka w śniegu
G3_Object_Strawbale_01 – Snopek I
G3_Object_Strawbale_02 – Snopek II
G3_Object_Strawbale_03 – Snopek III
G3_Object_Statue_Broken_King_01 – Spalony posąg króla I
G3_Object_Statue_Broken_King_02 – Spalony posąg króla II
G3_Object_Statue_Broken_King_03 – Spalony posąg króla III
G3_Object_Statue_Broken_King_04 – Spalony posąg króla IV
G3_Object_Statue_Broken_King_05 – Spalony posąg króla V
G3_Object_Statue_Broken_King_06 – Spalony posąg króla VI
G3_Object_Statue_Broken_King_07 – Spalony posąg króla VII
G3_Object_Statue_Broken_King_08 – Spalony posąg króla VIII
G3_Object_Ruin_Pillar_01 – Stara kolumna Innosa I
G3_Object_Ruin_Pillar_02 – Stara kolumna Innosa II
G3_Object_Cupboard_Commode_Old_01 – Stara komoda
G3_Object_Cupboard_Cabinet_Old_01 – Stara szafa
G3_Object_Cupboard_Down_Old_01 – Stara szafka
G3_Object_Cupboard_Wardrobe_Old_01 – Stara podwójna szafa
G3_Object_Cupboard_Top_Old_01 – Stara podwójna szafka
G3_Object_Barrelgroup_01 – Sterta beczek I
G3_Object_Barrelgroup_02 – Sterta beczek II
G3_Object_Barrelgroup_03 – Sterta beczek III
G3_Object_Barrelgroup_04 – Sterta beczek IV
G3_Object_Barrelgroup_05 – Sterta beczek V
G3_Object_Barrelgroup_06 – Sterta beczek VI
G3_Object_Barrelgroup_Sonw_05 – Sterta beczek w śniegu
G3_Object_Strawbalegroup_01_01 – Sterta belek I
G3_Object_Strawbalegroup_01_02 – Sterta belek II
G3_Object_Crategroup_01 – Sterta skrzynek I
G3_Object_Crategroup_02 – Sterta skrzynek II
G3_Object_Crategroup_03 – Sterta skrzynek III
G3_Object_Crategroup_04 – Sterta skrzynek IV
G3_Object_Crategroup_04 – Sterta skrzynek w śniegu
G3_Object_Strawbalegroup_03_01 – Sterta snopków I
G3_Object_Strawbalegroup_03_02 – Sterta snopków II
G3_Object_Strawbalegroup_03_03 – Sterta snopków III
G3_Object_FabricRolls_Stack_01 – Sterta zwiniętego materiału
G3_Object_Shelf_Weapons_01 – Stojak na broń I
G3_Object_Shelf_Weapons_02 – Stojak na broń II
G3_Object_Shelf_Weapons_03 – Stojak na broń III
G3_Object_Harbor_Netstand_01 – Stojak z sieciami
G3_Object_Stonepillar_01 – Stojący głaz I
G3_Object_Stonepillar_02 – Stojący głaz II
G3_Object_Stonepillar_03 – Stojący głaz III
G3_Object_Stonepillar_Snow_01 – Stojący głaz pokryty śniegiem I
G3_Object_Stonepillar_Snow_02 – Stojący głaz pokryty śniegiem II
G3_Object_Stonepillar_Snow_03 – Stojący głaz pokryty śniegiem III
G3_Object_Rockple_01 – Stos cegieł I
G3_Object_Rockple_02 – Stos cegieł II
G3_Object_Rockple_03 – Stos cegieł III
G3_Object_Rockple_04 – Stos cegieł IV
G3_Object_Stonepile_01 – Stos głazów
G3_Object_Stonepile_Snow_01 – Stos głazów w śniegu I
G3_Object_Stonepile_Snow_02 – Stos głazów w śniegu II
G3_Object_Stonepile_Snow_03 – Stos głazów w śniegu III
G3_Object_Net_Pile_01 – Stos siatek rybackich
G3_Object_Logs_01 – Stos ściętego drewna I
G3_Object_Logs_02 – Stos ściętego drewna II
G3_Object_Logs_03 – Stos ściętego drewna III
G3_Object_Logs_04 – Stos ściętego drewna IV
G3_Object_Logs_Snow_02 – Stos ściętego drewna w śniegu
G3_Object_Sackgroup_01 – Stos worków I
G3_Object_Sackgroup_02 – Stos worków II
G3_Object_Sackgroup_03 – Stos worków III
G3_Object_Sackgroup_Snow_01 – Stos worków w śniegu I
G3_Object_Sackgroup_Snow_02 – Stos workó

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz