środa, 23 lipca 2014

Darmowe sims 2 do 31 lipca

Łowca okazji się zgłasza: Darmowe Sims 2 na Originie. Wystarczy wpisać kod produktu I-LOVE-THE-SIMS.

Kody do Star wars - Knights of the old republic 2 - The sith lords

Znajdź w katalogu z grą plik: swkotor2.ini .
Otwórz go np. notatnikiem i znajdź wpis: [Game Options]
dopisz pod nim linijkę: 
EnableCheats=1
zapisz zmiany i uruchom grę.

Teraz w trakcie gry wciśnij tyldę [~].

Uwaga: Okienko do wpisywania kodów będzie niewidoczne. Po prostu wpisz kod, który chcesz użyć i wciśnij [Enter]. Jeśli kod nie zadziała to znaczy, że coś pomyliłeś. Spróbuj jeszcze raz. 


Lista kodów:

settreatinjury ## - Podnosi treat injury na poziom ## 
setcomputeruse ## - Podnosi computer use na poziom ## 
setdemolitions ## - Podnosi demolitions na poziom ## 
setstealth ## - Podnosi stealth na poziom ## 
setawareness ## - Podnosi awareness na poziom ## 
setpersuade ## - Podnosi persuade na poziom ## 
setrepair ## - Podnosi repair na poziom ## 
setsecurity ## - Podnosi security na poziom ## 
setstrength ## - Podnosi strength na poziom ## 
setdexterity ## - Podnosi dexterity na poziom ## 
setconstitution ## - Podnosi constitution na poziom ## 
setintelligence ## - Podnosi intelligence na poziom ## 
setwisdom ## - Podnosi wisdom na poziom ## 
setcharisma ## - Podnosi charisma na poziom ## 
addexp ## - Daje ## doświadczenia 
givecredits ## - Daje ## kredytów 
adddarkside ## - Daje punkty darkside
addlightside ## - Daje punkty lightside

Uwaga: W miejsce ## w powyższych kodach należy wpisać liczbę.

revealmap - Pokazuje mapę
infiniteuses - Nieskończone przedmioty 
invulnerability - Nietykalność 
heal - Energia 
whereami - Pokazuje pozycję na mapie 
givemed - 100 Med Kits 
giverepair - 100 Advance Repair Kits 
givesitharmour - 100 Armor 
turbo - Szybkość

giveitem ## - Dostajesz przedmiot ##


Uwaga: W miejsce ## należy wpisać nazwę przedmiotu.
np. wpisując: giveitem a_belt_01 otrzymasz Adrenaline Amplifier.

Lista przedmiotów poniżej: 

Adrenaline Amplifier a_belt_01 
Advanced Adrenaline Amplifier a_belt_05 
Aratech SD Belt a_belt_06 
Adrenaline Stimulator a_belt_18 
Aratech Cardio-Regulator a_belt_25 
Aratech Echo Belt a_belt_29 
Accuracy Gloves a_gloves_05 
Automation Gloves a_gloves_21 
Arkanian Blinders a_helmet_14 
Absorption Visor a_helmet_29 
Attons Ribbed Jacket a_light_x02 
Arca Jeths Robe a_robe_23 
Aleema Ketos Robe a_robe_24 
Arkanian Energy Shield a_shield_03 
Advanced Combat System e_imp3_04 
Armored Flight Suit g_a_armrdfsuit 
Aesthetic Item g_i_asthitem001 
Advanced Repair Kit g_i_drdrepeqp002 
Average Flash Mine g_i_trapkit002 
Armor Reinforcement g_i_trapkit005 
Adhesive Grenade g_w_adhsvgren001 
Armorply Plating Mark I u_a_over_02 
Armorply Plating Mark II u_a_over_10 
Ablative Plating Mark II u_a_over_12 
Armorply Plating Mark III u_a_over_18 
Ablative Plating Mark III u_a_over_20 
Armorply Plating Mark IV u_a_over_26 
Ablative Plating Mark IV u_a_over_28 
Armorweave Underlay Mark I u_a_unde_03 
Armorweave Underlay Mark II u_a_unde_09 
Armorweave Underlay Mark III u_a_unde_15 
Armorweave Underlay Mark IV u_a_unde_21 
Armorweave Underlay Mark V u_a_unde_27 
Advanced Disrupting Emitter u_l_emit_06 
Advanced Agrinium Grip u_m_grip_06 
Advanced Contoured Grip u_m_grip_07 
Advanced Zabrak Grip u_m_grip_08 
Advanced Basket Hilt u_m_grip_09 
Advanced Nagai Grip u_m_grip_10 
Amplifying Chamber Mark I u_r_firi_02 
Amplifying Chamber Mark II u_r_firi_07 
Amplifying Chamber Mark III u_r_firi_12 
Agrinium Grip u_m_grip_01 
Advanced Rylith Power Cell u_r_powe_09 
Accuracy Scope Mark I u_r_targ_02 
Accuracy Scope Mark II u_r_targ_06 
Accuracy Scope Mark III u_r_targ_10 
Accuracy Scope Mark IV u_r_targ_14 
Aratech Droid Oxidizer w_blaste_10 
Arkanian Heavy Pistol w_blaste_11 
Arkanian Sonic Blaster w_blaste_14 
Aratech Ionmaster w_blaste_21 
Arkanian Blaster Rifle w_brifle_12 
Argazdan Riot Buster w_brifle_14 
Arggarok w_melee_25 
Bothan Precision Gloves a_gloves_16 
Battle Armor a_heavy_01 
Breath Mask a_helmet_02 
Bothan Perception Visor a_helmet_05 
Bothan Sensory Visor a_helmet_13 
Bindos Band a_helmet_26 
Bonadan Alloy Heavy Suit a_light_06 
Bronzium Light Battle Armor a_medium_06 
Broken Item brokenitem 
Biotech Implant e_imp2_03 
Bio-Antidote System e_imp3_01 
Bavakar Strength System e_imp3_05 
Blowtorch g_d_blowtrch01 
Bith Guitar g_i_bithitem001 
Bith Clarinet g_i_bithitem002 
Bith Trombone g_i_bithitem003 
Bith Accordian g_i_bithitem004 
Battle Stimulant g_i_cmbtshot001 
Blinding Flash Mine g_i_trapkit003 
Beam Splitter g_i_upgrade003 
Ballistic Shielding Mark I u_a_over_06 
Bonded Plates Mark I u_a_over_07 
Ballistic Shielding Mark III u_a_over_22 
Bonded Plates Mark III u_a_over_23 
Bonded Plates Mark IV u_a_over_30 
Biorestorative Underlay Mark I u_a_unde_02 
Biorestorative Underlay Mark II u_a_unde_08 
Biorestorative Underlay Mark III u_a_unde_14 
Biorestorative Underlay Mark IV u_a_unde_20 
Biorestorative Underlay Mark V u_a_unde_26 
Barab Ore Ingot u_l_crys_23 
Beam Gem Lens u_l_lens_04 
Basic Ionite Edge u_m_edge_02 
Basic Mullinine Edge u_m_edge_03 
Basic Neutronium Edge u_m_edge_04 
Broadening Chamber Mark I u_r_firi_01 
Beam Splitter Mark I u_r_firi_04 
Broadened Chamber Mark II u_r_firi_06 
Beam Splitter Mark II u_r_firi_09 
Broadened Chamber Mark III u_r_firi_11 
Beam Splitter Mark III u_r_firi_14 
Basic Rylith Power Cell u_r_powe_03 
Blaster Pistol w_blaste_01 
Blaster Carbine w_brifle_01 
Blaster Rifle w_brifle_04 
Bowcaster w_brifle_05 
Bothan Droid Disruptor w_brifle_15 
Buster Rocket w_rocket_03 
Cardio-Regulator a_belt_02 
Czerka Utility Belt a_belt_04 
CNS Strength Enhancer a_belt_15 
Czerka Defensive Gauntlets a_gloves_08 
Corellian Powersuit a_heavy_11 
Combat Sensor a_helmet_15 
Consciousness Helm a_helmet_17 
Circlet of Saresh a_helmet_25 
Combat Suit a_light_02 
Cinnagar War Suit a_medium_04 
Clothing a_robe_01 
Crados Robe a_robe_29 
Chemicals chem_00001 
Comlink comlink 
Components compont_00001 
Cardio Package e_imp1_03 
Cardio Power System e_imp3_06 
Clothing g_a_clothes01 
Clothing Variant 09 g_a_clothes010 
Clothing Variant Czerka g_a_clothes011 
Clothing Variant 11 g_a_clothes012 
Clothing Variant 02 g_a_clothes02 
Clothing Variant 03 g_a_clothes03 
Clothing Variant 4 g_a_clothes 4 
Clothing Variant 5 g_a_clothes05 
Clothing Variant 6 g_a_clothes06 
Clothing Variant 1 g_a_clothes07 
Clothing Variant 7 g_a_clothes08 
Clothing Variant 8 g_a_clothes09 
Credits g_i_credits001 (001 up to 015) 
CryoBan Grenade g_w_cryobgren001 
Crystal, Green u_l_colo_02 
Crystal, Yellow u_l_colo_03 
Crystal, Red u_l_colo_04 
Crystal, Violet u_l_colo_05 
Crystal, Cyan u_l_colo_06 
Crystal, Silver u_l_colo_07 
Crystal, Orange u_l_colo_08 
Crystal, Viridian u_l_colo_09 
Crystal, Bronze u_l_colo_10 
Crystal, Adegan u_l_crys_01 
Crystal, Rubat u_l_crys_02 
Crystal, Ruusan u_l_crys_03 
Crystal, Nextor u_l_crys_04 
Crystal, Dragite u_l_crys_05 
Crystal, Firkrann u_l_crys_06 
Crystal, Phond u_l_crys_07 
Crystal, Bondar u_l_crys_08 
Crystal, Velmorite u_l_crys_09 
Crystal, Sigil u_l_crys_10 
Crystal, Jenruax u_l_crys_11 
Crystal, Kasha u_l_crys_12 
Crystal, Opila u_l_crys_13 
Crystal, Eralam Crystal, Opila 
Crystal, Stygium u_l_crys_15 
Crystal, Damind u_l_crys_16 
Crystal, Sapith u_l_crys_17 
Crystal, Pontite u_l_crys_18 
Crystal, Upari u_l_crys_19 
Crystal, Solari u_l_crys_21 
Crystal, Qixoni u_l_crys_21x 
Crystal, Kaiburr u_l_crys_25 
Crystal, Hurrikaine u_l_crys_x23 
Crude Phobium Emitter u_l_emit_03 
Contoured Grip u_m_grip_02 
Crippling Scope Mark I u_r_targ_04 
Crippling Scope Mark II u_r_targ_08 
Crippling Scope Mark III u_r_targ_12 
Combat Enforcer w_brifle_16 
Ceremonial Bowcaster w_brifle_21 
Charric w_brifle_23 
Concussion Rocket w_rocket_11 
Concussion Grenade g_w_stungren01 
Dominator Gauntlets a_gloves_25 
Durasteel Heavy Armor a_heavy_04 
Dasskar Hunting Mask a_helmet_19 
Dark Padawan Robe a_robe_03 
Dark Jedi Robe a_robe_09 
Dark Jedi Knight Robe a_robe_14 
Darth Malaks Armor a_robe_26 
Dark Jedi Master Robe a_robe_18 
Droid Impact Armor Mark I d_armor_01 
Droid Modular Plating Mark I d_armor_02 
Droid Impact Armor Mark II d_armor_03 
Droid Desh Plating d_armor_04 
Droid Impact Armor Mark III d_armor_05 
Droid Modular Plating Mark II d_armor_06 
Droid Modular Plating Mark III d_armor_07 
Droid Agrinium Armor d_armor_08 
Droid Dura Plating Mark I d_armor_09 
Droid Quadranium Armor d_armor_10 
Droid Dura Plating Mark II d_armor_11 
Droid Diatium Plating d_armor_12 
Droid Energized Armor Mark I d_armor_13 
Droid Energized Armor Mark II d_armor_14 
Droid Energized Armor Mark III d_armor_15 
Droid Neural Pacifier d_device_01 
Droid Repulsor d_device_02 
Droid Flame Thrower d_device_03 
Droid Toxin Emitter d_device_04 
Droid Neural Scrambler d_device_05 
Droid Ion Striker d_device_06 
Droid Molten Cannon d_device_07 
Droid Carbonite Projector d_device_08 
Droid Plasma Thrower d_device_09 
Droid Bio-Assault Spray d_device_10 
Droid Carbonite Emitter d_device_11 
Droid Exchange Interface d_interface_10 
Droid Wisdom Upgrade d_interface_09 
Droid Agility Upgrade d_interface_08 
Droid Ion Blast Mark III d_device_14 
Droid Durability Upgrade d_interface_07 
Droid Motivator Booster d_interface_06 
Droid Parabolic Guides d_interface_05 
Droid Lockout Bypass d_interface_04 
Droid Machine Interface d_interface_03 
Droid Stabilization Subroutine d_interface_02 
Droid Optimized Interface d_interface_01 
Droid Assassination Module d_hk47_03 
Droid Capacitor Armor d_hk47_02 
Droid Assasins Rifle d_hk47_01 
Droid Singulararity Projector d_g0t0_03 
Droid Omniscience Unit d_g0t0_02 
Droid Stealth Booster d_g0t0_01 
Droid Multi-spectral Emitter d_device_15 
Droid Ion Blast Mark II d_device_13 
Droid Ion Blast Mark I d_device_12 
Droid Remote Interface d_interface_11 
Droid Scavenger Upgrade d_interface_13 
Droid Source Ripper d_interface_14 
Droid Systems Upgrade d_interface_15 
Droid Deflector Mark I d_shield_01 
Droid Deflector Mark II d_shield_02 
Droid Defense Barrier d_shield_03 
Droid Energy Collector d_shield_04 
Droid Deflector Mark III d_shield_05 
Droid Unity Grid d_shield_06 
Droid Shock Arm d_t3m4_01 
Droid Self-Sustaining Unit d_t3m4_02 
Droid Renewable Shield d_t3m4_03 
Droid Motion Tracker d_tool_01 
Droid Upgrade Slot d_tool_02 
Droid Surveillance Upgrade d_tool_03 
Droid Advanced Upgrade Slot d_tool_04 
Droid Reference Database d_tool_05 
Droid System Fortification d_tool_06 
Droid Fighting Upgrade d_tool_07 
Droid Perception Sensors d_tool_08 
Droid Memory Upgrade d_tool_09 
Droid CEPB d_tool_14 
Droid Micro-Optics d_tool_15 
Droid Warfare Upgrade d_tool_10 
Droid Battle Upgrade d_tool_11 
Droid CERS d_tool_12 
Droid CESS d_tool_13 
Durability Implant e_imp2_08 
Dancers Outfit g_danceroutfit 
Datapad g_i_datapad001 
Deadly Frag Mine g_i_trapkit006 
Deadly Plasma Mine g_i_trapkit009 
Deadly Gas Mine g_i_trapkit012 
Deadly Sonic Mine g_i_trapkit015 
Devastating Flash Mine g_i_trapkit017 
Devastating Frag Mine g_i_trapkit019 
Devastating Plasma Mine g_i_trapkit021 
Devastating Gas Mine g_i_trapkit023 
Devastating Sonic Mine g_i_trapkit025 
Durasteel Bonding Alloy g_i_upgrade008 
Double-Bladed Lightsaber - Blue g_w_dblsbr001 
Double-Bladed Lightsaber - Red g_w_dblsbr002 
Double-Bladed Lightsaber g_w_drkjdisbr002 
Durasteel Underlay Mark III u_a_unde_18 
Durasteel Underlay Mark II u_a_unde_12 
Double-Bladed Lightsaber g1_w_dblsbr002 
Double-Bladed Lightsaber g1_w_dblsbr001 
Dark Jedi Lightsaber g_w_drkjdisbr001 
Double-Bladed Lightsaber - Viridian g_w_dblsbr011 
Double-Bladed Lightsaber - White g_w_dblsbr010 
Double-Bladed Lightsaber - Silver g_w_dblsbr009 
Double-Bladed Lightsaber - Orange g_w_dblsbr008 
Double-Bladed Lightsaber - Bronze g_w_dblsbr007 
Double-Bladed Lightsaber - Purple g_w_dblsbr005 
Double-Bladed Lightsaber - Yellow _w_dblsbr004 
Double-Bladed Lightsaber - Green g_w_dblsbr003 
Durasteel Underlay Mark V u_a_unde_30 
Discharge Energy Cell u_l_cell_01 
Diatium Energy Cell u_l_cell_02 
Deflection Emitter u_l_emit_01 
Disrupting Emitter u_l_emit_02 
Dragite Lens u_l_lens_02 
Deadly Devaronian Edge u_m_edge_13 
Echani Shield Suit a_light_12 
Electromesh Armor a_medium_14 
Exar Kuns Light Battle Suit a_medium_11 
Echani Battle Armor a_medium_03 
Electromesh Suit a_light_08 
Echani Light Armor a_light_07 
Echani Heavy Armor a_heavy_03 
Enchanced Shielding Visor a_helmet_27 
Echani Accuracy Gloves a_gloves_23 
Eriadu Strength Amplifier a_gloves_14 
Exchange Work Gloves a_gloves_07 
Eriadu Stealth Unit a_belt_14 
Exchange Casual Gloves a_gloves_02 
Exchange Shadow Caster a_belt_10 
Exchange Utility Belt a_belt_16 
Double-Bladed Sword w_melee_07 
Disruptor Rifle w_brifle_13 
Dashade Sonic Disruptor w_blaste_29 
Dashade Sonic Blaster w_blaste_23 
Deadly Devaronian Edge u_m_edge_13 
Double-Bladed Lightsaber g_w_drkjdisbr002 
Flex Heavy Armor a_heavy_06 
Felenar Armor a_heavy_14 
Gamorrean Gauntlets a_gloves_06 
GNS Strength Enhancer a_belt_26 
Force Mask a_helmet_20 
Force Pike w_melee_14 
Freyyrs Warblade w_melee_30 
Freedon Nadds Short Lightsaber w_sls_x02 
Flexible Underlay Mark V u_a_unde_29 
Flexible Underlay Mark IV u_a_unde_23 
Freedon Nadds Blaster w_blaste_30 
Flexible Underlay Mark III u_a_unde_17 
Flexible Underlay Mark II u_a_unde_11 
Flexible Underlay Mark I u_a_unde_05 
Fire Suppression System g_d_firesupres01 
Fitness Package e_imp1_06 
Force Shield a_helmet_28 
Force Focusing Visor a_helmet_30 
Electrical Capacitance Shield a_belt_12 
Echani Vibrosword w_melee_21 
Explosive Rocket w_rocket_01 
Handmaidens Robe a_robe_x01 
Heavy Cinnagar War Suit a_medium_12 
Heavy Combat Suit a_light_03 
Hyper Adrenaline Amplifier a_belt_09 
Gand Discharger w_melee_29 
Geonosian Electro-Staff w_melee_26 
Gand Shockstaff w_melee_23 

Gand Silencer w_melee_18 
Gamorrean Cleaver w_melee_16 
Gamorrean War Axe w_melee_09 
Goto Targeting Module d_g0t0_04 
Gray Jedi Robe a_robe_12 
Gamorrean Power Gauntlets a_gloves_18 
Gamorrean Wargloves a_gloves_13 
Health Package e_imp1_08 
Hyper-adrenal Strength g_i_adrnaline004 
Hyper-adrenal Alacrity g_i_adrnaline005 
Hyper-adrenal Stamina g_i_adrnaline006 
Hyper-battle Stimulant g_i_cmbtshot002 
Hair Trigger g_i_upgrade004 
HK Droid Processor hkpart01 
Infiltrator Gloves a_gloves_11 
Insulated Gloves a_gloves_01 
Immortality Belt a_belt_28 
Immunity Belt a_belt_17 
Inertial Inhibitor a_belt_11 
Handmaidens Staff w_melee_x01 
Heavy Repeating Rifle w_brifle_22 
Heavy Sonic Blaster w_blaste_17 
Heavy Blaster w_blaste_06 
Heat Shielding Mark IV u_a_over_25 
Heavy Bonded Plates Mark III u_a_over_24 
Heat Shielding Mark III u_a_over_17 
Heavy Bonded Plates Mark II u_a_over_16 
Heat Shielding Mark II u_a_over_09 
Heavy Bonded Plates Mark I u_a_over_08 
Heat Shielding Mark I u_a_over_01 
HK Protocol Pacifist Package hkpart05 
HK Vocabulator hkpart04 
HK Control Cluster hkpart03 
HK Chassis hkpart02 
Iotran Braceman Armor a_heavy_13 
Ion Cell Mark IV u_m_cell_13 
Ion Rocket w_rocket_10 
Ion Rifle w_brifle_07 
Ion Charger Mark V u_r_powe_13 
Ion Carbine w_brifle_02 
Ion Charger Mark IV u_r_powe_10 
Ion Charger Mark II u_r_powe_04 
Ion Charger Mark III u_r_powe_07 
Ion Charger Mark I u_r_powe_01 
Improved Vibration Lens u_l_lens_10 
Improved Beam Gem Lens u_l_lens_09 
Improved Fencing Emitter u_l_emit_08 
Improved Ion Energy Cell u_l_cell_07 
Improved Diatium Energy Cell u_l_cell_06 
Improved Discharge Energy Cell u_l_cell_05 
Ion Energy Cell u_l_cell_03 
Improved Energy Cell g_i_upgrade002 
Immortality D-Package e_imp4_05 
Immunity D-Package e_imp4_02 
Insight Implant e_imp2_06 
Improved Deflection Emitter u_l_emit_05 
Jal Shey Neophyte Armor a_robe_07 
Jal Shey Meditation Gloves a_gloves_22 
Jamoh Hogra Battle Armor a_medium_15 
Jal Shey Perception Gloves a_gloves_12 
Jal Shey Mentor Belt a_belt_30 
Jal Shey Belt a_belt_20 
Improved Automation Gloves a_gloves_29 
Ion Grenade g_w_iongren01 
Interface Band a_helmet_07 
Jedi Robe a_robe_08 
Jal Shey Advisor Armor a_robe_11 
Jedi Knight Robe a_robe_13 
Jedi Master Robe a_robe_17 
Jal Shey Mentor Armor a_robe_20 
Jolee Robe a_robe_27 
Karakan Gauntlets a_gloves_15 
Kubaz Scoundrel Gloves a_gloves_20 
Khoonda Militia Armor a_khoonda 
Krath Heavy Armor a_medium_08 
Krath Holy Battle Suit a_medium_10 
Keycard g_i_pltuseitm01 
Lightsaber - Orange g_w_lghtsbr08 
Lightsaber - White g_w_lghtsbr10 
Lightsaber - Silver g_w_lghtsbr09 
Lightsaber - Bronze g_w_lghtsbr07 
Lightsaber - Purple g_w_lghtsbr05 
Lightsaber - Yellow g_w_lghtsbr04 
Lightsaber - Red g_w_lghtsbr02 
Lightsaber - Green g_w_lghtsbr03 
Lightsaber - Blue g_w_lghtsbr01 
Life Support Pack g_i_medeqpmnt03 
Lornan Implant e_imp2_02 
Light Battle Armor a_medium_02 
Light Combat Suit a_light_01 
Lightning Gloves a_gloves_30 
Ludo Kressh Armband a_band_x03 
Kyber Dart w_rocket_04 
KillBlaster killblaster 
Lightsaber - Viridian g_w_lghtsbr11 
Lightsaber g1_w_lghtsbr01 
Lightsaber Energy Cell Fixture lspart01 
Lightsaber Emitter Fixture lspart02 
Mandalorian Heavy Suit a_light_09 
Mandalorian Combat Suit a_light_04 
Massassi Ceremonial Armor a_light_08 
Matukai Meditation Band a_helmet_23 
Multi-spectral Target Assessor a_helmet_16 
Meditation Band a_helmet_12 
Mandalore Armor a_heavy_x01 
Matrix Armor a_heavy_15 
Mandalorian Assault Armor a_heavy_10 
Muhkgfa a_heavy_12 
Mandalorian Heavy Armor a_heavy_08 
Mandalorian Battle Armor Multishield Generator 
Multishield Generator a_belt_21 
Long Sword w_melee_02 
Ludo Kressh War Sword w_melee_x12 
Luxa Disruptor w_blaste_x05 
Lorrdian Gemstone u_l_crys_22 
Lightsaber Focusing Lens Fixture lspart03 
Mira Ballistic Mesh Jacket a_light_x09 
Military Suit a_medium_01 
Matukai Apprentice Robe a_robe_05 
Mandalorian Chamber Mark II u_r_firi_10 
Moderate Devaronian Edge u_m_edge_05 
Mild Devaronian Edge u_m_edge_01 
Mining Laser mininglaser 
Miner Uniform mineruniform 
Mesh Underlay g_i_upgrade006 
Mandalorian Chamber Mark I u_r_firi_05 
Minor Sonic Detonator g_w_sonicdet01 
Minor Gas Mine g_i_trapkit010 
Minor Sonic Mine g_i_trapkit013 
Minor Plasma Mine g_i_trapkit007 
Minor Frag Mine g_i_trapkit004 
Medpac g_i_medeqpmnt01 
Minor Flash Mine g_i_trapkit001 
Mental Boost System e_imp3_10 
Mental Boost D-Package e_imp4_10 
Mental Boost Implant e_imp2_10 
Mandalorian Power Shield a_shield_05 
Mental Boost Package e_imp1_10 
Mandalorian Melee Shield a_shield_02 
Matukai Adept Robe a_robe_15 
Pazaak Card +1 g_i_pazcard_001 
Pazaak Card +2 g_i_pazcard_002 
Pazaak Card +3 g_i_pazcard_003 
Pazaak Card +4 g_i_pazcard_004 
Pazaak Card +5 g_i_pazcard_005 
Pazaak Card +6 g_i_pazcard_006 
Physical Boost D-Package e_imp4_09 
Parts g_i_parts01 
Perception D-Package e_imp4_03 
Physical Boost System e_imp3_09 
Physical Boost Implant e_imp2_09 
Power Implant e_imp2_04 
Padawan Robe a_robe_02 
Pheromone Package e_imp1_02 
Physical Boost Package e_imp1_09 
Onderon Repeating Carbine w_brifle_26 
Powered Light Battle Armor a_medium_09 
Powered Battle Armor a_heavy_05 
Ostrine Edge u_m_edge_15 
Onasi Blaster w_blaste_22 
Ossus Dueling Lens u_l_lens_11 
Pazaak Card -1 g_i_pazcard_007 
Pazaak Card -2 g_i_pazcard_008 
Pazaak Card -3 g_i_pazcard_009 
Pazaak Card -4 g_i_pazcard_010 
Pazaak Card -5 g_i_pazcard_011 
Pazaak Card -6 g_i_pazcard_012 
Pazaak Card +/-1 g_i_pazcard_013 
Pazaak Card +/-2 g_i_pazcard_014 
Pazaak Card +/-3 g_i_pazcard_015 
Pazaak Card +/-4 g_i_pazcard_016 
Pazaak Card +/-5 g_i_pazcard_017 
Pazaak Card +/-6 g_i_pazcard_018 
Pazaak Card +/- 1/2 g_i_pazcard_019 
Pazaak Card Double g_i_pazcard_020 
Pazaak Card Tie Breaker g_i_pazcard_021 
Pazaak Card Flip 2&4 g_i_pazcard_022 
Pazaak Card Flip 3&6 g_i_pazcard_023 
Pazaak Deck g_i_pazdeck 
Pazaak Side Deck g_i_pazsidebd001 
Plasma Grenade g_w_firegren001 
Poison Grenade g_w_poisngren01 
Pinpoint Scope Mark I u_r_targ_01 
Pure Rylith Power Cell u_r_powe_15 
Power Pulsator Mark V u_r_powe_14 
Power Pulsator Mark IV u_r_powe_11 
Power Pulsator Mark III u_r_powe_08 
Power Pulsator Mark II u_r_powe_05 
Power Pulsator Mark I u_r_powe_02 
Precision Chamber Mark III u_r_firi_13 
Precision Chamber Mark II u_r_firi_08 
Precision Chamber Mark I u_r_firi_03 
Pontite Lens u_l_lens_12 
Pure Byrothsis Lens u_l_lens_08 
Pure Kunda Lens u_l_lens_06 
Phobium Alloy Emitter u_l_emit_11 
Pinpoint Scope Mark II u_r_targ_05 
Pinpoint Scope Mark III u_r_targ_09 
Pinpoint Scope Mark IV u_r_targ_13 
Plasma Projector w_brifle_18 
Pazaak Cards In Hand w_pazaak_01 
Plasma Rocket w_rocket_05 
Poison Rocket w_rocket_06 
Retinal Combat Implant e_imp2_01 
Reaction System e_imp3_03 
Response Package e_imp1_05 
Reflex Package e_imp1_01 
Reinforced Fiber Armor a_light_13 
Rebreather Mask a_helmet_18 
Rakatan Band a_helmet_03 
Regal Visor a_helmet_11 
Ultima-pearl u_l_crys_20 
Ultimate Diatium Energy Cell u_l_cell_13 
Ulic Qel Droma Mesh Suit a_light_15 
Universal D-Package e_imp4_08 
Ubese Environmental Suit a_light_11 
Unarmed Accuracy Gloves a_gloves_10 
Quarterstaff w_melee_04 
Quadranium Edge u_m_edge_14 
Quickness D-Package e_imp4_06 
Qel-Droma Belt a_belt_27 
Paralysis Dart w_rocket_09 
Piercing Dart w_rocket_08 
Poison Dart w_rocket_07 
Spacer Sensor a_helmet_10 
Sith Mask a_helmet_21 
Shielding Visor a_helmet_09 
Sonic Nullifiers a_helmet_06 
Stealth Field Enhancer a_helmet_04 
Sith Power Gauntlets a_gloves_17 
Systech Cardio-Regulator a_belt_08 
Survey Gear 100_mask01 
Stealth Field Generator a_belt_03 
Strength Enhancer a_belt_07 
Rodian Death Blade w_melee_17 
Ryyk Blade w_melee_19 
Safety Harness 100_belt01 
Repeating Blaster Rifle w_brifle_10 
Rodian Blade w_melee_11 
Repeating Blaster Carbine w_brifle_06 
Remote Blaster w_blaste_x20 
Republic Blaster w_blaste_09 
Refined Phobium Emitter u_l_emit_13 
Repair Kit g_i_drdrepeqp001 
Stabilizer Mask a_helmet_22 
Scope g_i_upgrade001 
Short Lightsaber - Blue g_w_shortsbr01 
Strong Sonic Mine g_i_trapkit024 
Strong Gas Mine g_i_trapkit022 
Strong Plasma Mine g_i_trapkit020 
Strong Flash Mine g_i_trapkit016 
Strong Frag Mine g_i_trapkit018 
Security Spike Tunneler g_i_secspike02 
Squad Recovery Stim g_i_medeqpmnt08 
Skills D-Package e_imp4_07 
Strength D-Package e_imp4_01 
Skills System e_imp3_07 
Skills Package e_imp1_07 
Skills Implant e_imp2_07 
Skills Package e_imp1_07 
Strength Package e_imp1_04 
Skills Implant e_imp2_07 
Sylvar Robe a_robe_25 
Strength Package e_imp1_04 
Sith Battle Suit a_medium_05 
Short Lightsaber - Red g_w_shortsbr02 
Sound Dampening Overlay Mark IV u_a_over_27 
Sound Dampening Overlay Mark III u_a_over_19 
Sound Dampening Overlay Mark II u_a_over_11 
Short Lightsaber g1_w_shortsbr02 
Sound Dampening Overlay Mark I u_a_over_03 
Sonic Grenade g_w_sonicgren01 
Short Lightsaber g1_w_shortsbr01 
Sonic Detonator g_w_sonicdet02 
Short Lightsaber - Viridian g_w_shortsbr11 
Short Lightsaber - White g_w_shortsbr10 
Short Lightsaber - Silver g_w_shortsbr09 
Short Lightsaber - Orange g_w_shortsbr08 
Short Lightsaber - Purple g_w_shortsbr05 
Short Lightsaber - Bronze g_w_shortsbr07 
Short Lightsaber - Yellow g_w_shortsbr04 
Short Lightsaber - Green g_w_shortsbr03 
Strengthening Underlay Mark I u_a_unde_04 
Strengthening Underlay Mark II u_a_unde_10 
Strengthening Underlay Mark III u_a_unde_16 
Strengthening Underlay Mark IV u_a_unde_22 
Strengthening Underlay Mark V u_a_unde_28 
Superior Rylith Power Cell u_r_powe_12 
Superior Nagai Grip u_m_grip_15 
Standard Rylith Power Cell u_r_powe_06 
Superior Basket Hilt u_m_grip_14 
Superior Zabrak Grip u_m_grip_13 
Superior Agrinium Grip u_m_grip_11 
Superior Contoured Grip u_m_grip_12 
Superior Mullinine Edge u_m_edge_11 
Superior Neutronium Edge u_m_edge_12 
Superior Ionite Edge u_m_edge_10 
Sonic Discharge Cell Mark III u_m_cell_12 
Severe Devaronian Edge u_m_edge_09 
Synthesized Byrothsis Lens u_l_lens_03 
Sonic Discharge Cell u_m_cell_04 
Synthesized Kunda Lens u_l_lens_01 
Sonic Discharge Cell Mark II u_m_cell_08 
Superior Disrupting Emitter u_l_emit_10 
Synthesized Phobium Emitter u_l_emit_07 
Superior Ion Energy Cell u_l_cell_11 
Superior Diatium Energy Cell u_l_cell_10 
Superior Discharge Energy Cell u_l_cell_09 
Target Assessor a_helmet_24 
Thon Robe a_robe_28 
Taris Survival Gloves a_gloves_04 
Targeting Visor a_helmet_08 
Thermal Shield Generator a_belt_13 
Tech Specialist Belt a_belt_24 
Telos Mining Shield 100_fore01 
Sith War Sword w_melee_12 
Shyarn w_melee_24 
Sith Tremor Sword w_melee_22 
Systech Electric Blaster w_blaste_25 
Sonic Carbine w_brifle_03 
Sonic Rifle w_brifle_09 
Slavemaster Stun Carbine w_brifle_25 
Sonic Disruptor w_brifle_27 
Short Sword w_melee_01 
Sith Disruptor w_blaste_15 
Systech Static Blaster w_blaste_13 
Systech Aural Blaster w_blaste_08 
Scout Enforcer w_blaste_07 
Sonic Pistol w_blaste_04 
Vibration Cell g_i_upgrade007 
Vibration Lens u_l_lens_05 
Vibration Cell u_m_cell_02 
Verpine Fiber Ultramesh a_medium_13 
Verpine Prototype Shield a_shield_07 
Vao Armband a_band_x02 
Verpine Zal Alloy Mesh a_heavy_09 
Verpine Fiber Mesh a_medium_07 
Tranquilizer Dart w_rocket_02 
Tehkla Blade w_melee_27 
Twilek Spinning Blade w_melee_x02 
Trandoshan Double-Blade w_melee_20 
Trandoshan Sword w_melee_13 
Targeting Scope Mark IV u_r_targ_15 
Targeting Scope Mark III u_r_targ_11 
Targeting Scope Mark II u_r_targ_07 
Targeting Scope Mark I r_targ_03 
Telgorn Jolt Cell Mark III u_l_cell_12 
Telgorn Jolt Cell Mark II u_l_cell_08 
Telgorn Jolt Cell Mark I u_l_cell_04 
Thermal Detonator g_w_thermldet01 
Zabrak Field Armor a_light_14 
Zeison Sha Initiate Armor a_robe_06 
Zeison Sha Warrior Armor a_robe_16 
Zabrak Blaster Pistol w_blaste_19 
Zabrak Grip u_m_grip_03 
War Bowcaster w_brifle_11 
Zeison Sha Gloves a_gloves_24 
Zabrak Combat Suit a_light_05 
Zabrak Battle Armor a_light_10 
Watchman Blaster w_blaste_18 
Wrist Launcher g_i_wristlaunch 
Vibro Double-Blade w_melee_15 
Vibroblade w_melee_05 
Vibrosword w_melee_06 
Visas Marr Lightsaber w_ls_x01 
Verpine Droid Disintegrator w_brifle_29 
Verpine Droid Disruptor w_brifle_20 
Vibrocutter vibrocutter 
Vibration Cell Mark IV u_m_cell_14 
Vibration Cell Mark III u_m_cell_10 
Zabrak Heavy Blaster w_blaste_24 
Zabrak Blaster Carbine w_brifle_24 
Zersium Rifle w_brifle_30 
Zabrak Vibroblade w_melee_10 
Zhaboka w_melee_28 
Defel Mimicker a_belt_22 
Frozian Scout Belt a_belt_23 
Heavy Battle Armor a_heavy_02 
Frag Grenade g_w_fraggren01 
Durasteel Underlay Mark I u_a_unde_06 
Fencing Emitter u_l_emit_04 
Ion Blaster w_blaste_02 
Field Survival Pistol w_blaste_03 
Basket Hilt u_m_grip_04 
Improved Neutronium Edge u_m_edge_08 
Improved Mullinine Edge u_m_edge_07 
Improved Ionite Edge u_m_edge_06 
Ion Cell Mark III u_m_cell_09 
Ion Cell Mark II u_m_cell_05 
Ion Cell u_m_cell_01 
Expert Fencing Emitter u_l_emit_12 
Expert Deflection Emitter u_l_emit_09

Jak zrobić dobry atak - galaxy life wiki



Poradnik dla dużych lvl:




1.Rostawiamy dookoła piechote by zobaczyć czy nie ma min.

2.Zrzucamy Zeppeliny i strike które bardzo skutecznie zwracają na siebie uwage

3.Dajemy starlinatory, sokoły i krety by jak najszybciej zaczeły atakować obrone

4.Jeśli gościu ma coś silnego w bunkrze to zrzucamy kolosy by to rozwalili.

5.Jeśli posiadamy skalny atak a nie możemy tego wszystkiego pomieścić a 1 skalny to mało by rozwalić bunkier to zrzucamy piechote wyłażą kolosy i na nie skalny atak czy rakiety

Poradnik dla mniejszych:

1.Dajemy na niszczące osy

2.Dajemy piechote na snajperskie i laserowe

3.Jeśli dane wieżyczki np. snajperskie i niszczące są obok siebie to dajemy dużo os

4.jeśli jedna wieżyczka broni kilka celi bez wsparcia dajemy koło niego miotacze

Kody do Gothic 3



Znajdź i otwórz plik: ge3.ini
Znajde się on w folderze Gothic3/Ini.

Zmień w nim linijkę:



Cytuj


[Game]
TestMode=false


na



Cytuj


[Game]
TestMode=true


Teraz możesz naciśnąć [~] tyldę podczas gry, by przywołać konsolę. Skorzystaj z poniższych kodów, by otrzymać pożądany efekt:


God - tryb boga (nieśmiertelność)
Invisibility - niewidzialność
Teach all - nauka wszystkich umiejętności (statystyki na 0)
Kill - zabija cel
Give - dostajesz określony przedmiot
Spawn - tworzy określony przedmiot lub kreaturę
Give gold x - dostajesz X złota
idkfa - wszystkiep przedmioty i bronie
fullhealth - uzdrowienie
give Cat_Armor - wszystkie pancerze
give Cat_Weapon - wszystkie bronie
give Cat_Artefact - wszystkia artefakty
teach STR X - dostajesz X siły
teach DEX X - dostajesz X zręczności
teach INT X - dostajesz X inteligencji
teach ALC X - dostajesz X alchemii
teach THF X - dostajesz X umiejętności zręcznościowych
teach HP X - dostajesz X zdrowia
teach MP X - dostajesz X many
teach SP X - dostajesz X energii

Kody do The Sims - 8+1

w czasie gry nacisnij CTRL+ALT+SHIFT+C lub CTRL+ALT+SHIFT+B aby pisać kody:

! - powtarza kod

interests - osobowość Sima

rosebud - 1000$ w wersji 1.1, Światowe Życie

map_edit on/off - edycja mapy gry

edit_char - edycja postaci

sweep on - pomieszczenia

autonomy * - samodzielność Sima (* 1-100)

tile_info on/off - pokazuje info gry

water_tool - dom na wodzie

grow_gras * - trawa (* 1-150)

set_hour * - możesz ustawić godzinę (* 1-24)

sim_speed * - prędkość gry (* -1000 do +1000)

Zeby miec duzo kasy robimy tak !;!;!;! robimy tak pare razy i ctrl +c i wklejamy ctrl +v

Modern Warfare 2 Kody

1. Wejdź do katalogu gry.
2. W katalogu Players otwórz plik config.cfg za pomocą Notatnika.
3. Na samym końcu dopisz: seta thereisacow "1337"
4. Pod dopisanym poleceniem możesz dopisać odpowiednie kody:

bind x "god" - nieśmiertelność
bind x "give ammo" - daje amunicję
bind x "notarget" - wrogowie Cię nie widzą
bind x "noclip" - przenikanie przez ściany

Kody do Saint's row 2

KODY GŁÓWNE



#1 – dostajemy 100% zdrowia

#2 – masa naszego pojazdu jest zwiększona

#3 – nasz cios jest bardzo silny

#4 – jesteśmy poszukiwani przez policję

#5 – upadki aktywowane klawiszami LB oraz RB

#6 – biegamy sobie ile chcemy...

#9 – nie musimy przeładowywać broni (wyjątkiem jest jednak wyrzutnia rakiet)

#11 – niekończąca się amunicja

#12 – zabici przeciwnicy nie padają, lecz lecą ku górze

#35 – gangi nas szukają (dodatkowa gwiazdka)
#36 – kod włącza nieśmiertelność

#50 – policja przestaje nas ścigać

#51 – gangi nas nie szukają, po prostu nas nie ma

#2274666399 – otrzymujemy 1000$ w gotówce



KODY POWIĄZANE ZE ŚRODKAMI TRANSPORTU

#1040 – pojawia się ambulans

#1041 – Anchor

#1042 – Atlasbreaker

#1043 – Attrazione

#1044 – Backdraft

#1045 – Backhoe

#1046 – Bag Boy

#1047 – Baron

#1048 – Bear

#1049 – Bootlegger

#1050 – Bulldog

#1051 – Buldożer

#1052 – Compton

#1053 – Eiswolf

#1054 – otrzymujemy samochód FBI

#1055 – Five0

#1056 – naprawa samochodu, jaki aktualnie używamy

#1057 – Hollywood

#1058 – Justice

#1059 – Kent

#1060 – Mag

#1061 – Mixmaster

#1062 – Mongoose

#1063 – Oring

#1064 – Phoenix

#1065 – Quasar

#1066 – Quota

#1067 – Rampage

#1068 – Raycaster

#1069 – Reaper

#1070 – Septic Avenger

#1071 – Shaft

#1072 – Stillwater Municipal

#1073 – Superiore

#1074 – Taksówka

#1075 – The Job

#1076 – Titan

#1077 – Toad

#1078 – Varsity

#1079 – Venom Classic

#1080 – Vortex

#1081 – Zenith

#4976 – Śmigłowiec Gyro Daddy

#711 – Śmigłowiec cywilny

#712 – Prywatny odrzutowiec

#713 – Śmigłowiec policyjny Tornado

#714 – Myśliwiec P-51 Mustang

#7266837 – Motorek PeeWee

#728237 – Spodek latający

#801 – Motocykl Kaneda

#802 – Motocykl Kenshin

#803 – Motocykl Melbourne

#804 – Motocykl Sabretooth

#805 – Motocykl Sandstorm

#806 – Motorower

#825 – Łódź wyścigowa Hurricane

#826 – Miami

#827 – Python

#828 – Poduszkowiec Shark

#829 – Jacht Skipper



Potrzeba Ci broni? SPRAWA ZAŁATWIONA!

#920 – Dostajemy Shotgun 12 Gauge

#921 – Pojawia się 44 Shepherd

#922 – Otrzymujemy karabin maszynowy AR200

#923 – Otrzymujemy karabin szturmowy AR50

#924 – Otrzymujemy karabin szturmowy z granatnikiem AR50 Launcher

#925 – Dostajemy Shotgun AS14

#926 – Dostajemy kij bejsbolowy

#927 – Dostajemy piłę łańcuchową

#928 – Gaśnica

#929 – Mamy miotacz ognia

#930 – Granat ogłuszający

#931 – Pistolet maszynowy GAL43

#932 – GDHC

#933 – W ekwipunku pojawia się granat odłamkowy

#934 – Dostajemy pistolet automatyczny Holt 55

#935 – K6 Krukov

#936 – Mamy nóż

#937 – Dostajemy maczetę

#938 – McManus 2010

#939 – Minigun

#940 – Mamy koktajl mołotowa

#941 – Dostajemy pałkę policyjną

#942 – NR4

#943 – Pieprz w sprayu

#944 – Shotgun Pimp Cane

#945 – Bomba

#946 – Wyrzutnia RPG

#947 – Wyrzutnia RPG Annihilator

#948 – Miecz samurajski

#949 – Dostajemy torbę

#950 – Zestaw do reanimacji

#951 – SKR-9

#952 – Dostajemy młot

#953 – Dostajemy paralizator

#954 – T3K Urban

#955 – Łom

#956 – Tombstone

#957 – Vice 9

#958 – Shotgun XS-2



W prawdziwym świecie pogodą sterować nie możn, ale tutaj TAK!



#1200 – południe

#202 – przechodnie są mniejsi

#78669 – czyste niebo

#78670 – standardowe warunki pogodowe

#8 – anioły i nieśmiertelni sojusznicy

#15 – przechodnie są pijani

#2400 – północ

#666 – burza

#7 – wybuchy wokół nas

#78665 – pochmurne niebo

#78666 – mocne opady deszczu

#78668 – mrzawka

#16 – kierowcy próbują nas rozjeżdżać

#18 – siła grawitacji jest zmniejszona

#19 – przechodnie walczą między sobą

#20 – przechodnie spadają z nieba



Gdybyśmy chcieli zadzwonić po ochronę, usługi i pomoc...



0180174 – Dzwonimy na EagleLine Yellow

411 – Dzwonimy po Ochrona (Ultor Security)

4558008 – Dzwonimy po TNA Taxi

4876837 – Telefon zaufania

5552046 – Foreign Power

5552283 – Spelunkers

5552453 – Cycles

5552564 – On Thin Ice

5552626 – Cocks

5552662 – Leather and Lace

5553248 – Impression

5553473 – Straż pożarna

5553493 – Rim Jobs

5553597 – Lotnisko

5553765 – Brown Baggers

5554233 – Bling Bling

5554448 – Forgive and Forget

5554867 – Friendly Fire

5554976 – Kompania Gyros

5555926 – On the Rag

5555966 – Zombie Carlos

5556328 – Freckle Bitch’s

5556677 – HazMat

5557447 – Ship It

5557467 – Pimps ‘R Us

5557577 – Sklep z podarkami

5557973 – Dzwonimy po policje

5558287 – Rusty’s Needle

5558459 – Image as Designed

5559467 – Legal Lee’s

5559866 – Tee’N’Ay

8198415 – Big Willy’s Cab

911 – standardowy numer ratunkowy

Kody do Sims 2

W czasie gry naciśnij [CTRL] + [SHIFT] + [C], aby wywołać okno konsoli. Teraz wpisz jeden z poniższych kodów, uważając na rozmiar liter:


Kaching - dostajesz 1000 pieniędzy
Motherlode - 50000 simolenów

slowMotion # - ustaw szybkość gry (za # wpisz cyfrę z przedziału 0-8)

aging -on - aktywuje starzenie się

aging -off - wyłącza starzenie się

moveObjects on - aktywuje możliwość ruszania przedmiotów

moveObjects off - wyłącza możliwość ruszania przedmiotów

autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate

autoPatch -off - wyłącza AutoUpdate

expand - rozszerza okno konsoli

help - widzisz listę kodów z gry

help [nazwa kodu] - wyświetla informacje na temat danego kodu

exit - zamyka okno konsoli

Kody do Gta 3

IFIWEREARICHMAN - Pieniądze
GESUNDHEIT - Energia
MOREPOLICEPLEASE - Więcej policji
NOPOLICEPLEASE - Brak policji
GIVEUSATANK - Czołg
BANGBANGBANG - Samochody eksplodują
ILIKEDRESSINGUP - Zmienia wygląd
ITSALLGOINGMAAAD - Przechodnie walczą ze sobą
NOBODYLIKESME - Przechodnie Cię nienawidzą
WEAPONSFORALL - Szaleni przechodnie
TIMEFLIESWHENYOU - Przyspiesza czas
BOOOOORING - Spowalnia czas

TURTOISE - Kamizelka
SKINCANCERFORME - Ładna pogoda
ILIKESCOTLAND - Pochmurna pogoda
ILOVESCOTLAND - Deszczowa pogoda
PEASOUP - Mglista pogoda
MADWEATHER - Przyspiesza czas
ANICESETOFWHEELS - Niewidzialne samochody z widzialnymi kołami
CHITTYCHITTYBB - Słaba grawitacja
CORNERSLIKEMAD - Zwiększa przyczepność samochodu
GUNSGUNSGUNS - Wszystkie bronie

Kody do Gta 2

MADEMAN - masz respekt u wszystkich gangów
VOLTFEST - electro gun
LASVEGAS - dziwne rzeczy
CUTIE199 - życia
DANISGOD - $200.000
TUMYFROG - wszystkie bonusowe levele
SCHURULZ - double damage
HUNSRUS - niewidzialność
FISHFLAP - małe samochody
SCHURULZ - zadajesz 2x więcej uszkodzeń
FISHFLAP - małe samochody!
HUNSRUS - niewidzialność
TUMYFROG - wszystkie bonusowe levele
CUTIE1 - 99 żyć

Kody do Gta Vice CIty

ASPIRINE - odnowienie energii
THUGSTOOLS - 1 zestaw broni
PROFESSIONALTOOLS - 2 zestaw broni
NUTTERTOOLS - 3 zestaw broni
PRECIOUSPROTECTION - odnowienie pancerza
YOUWONTTAKEMEALIVE - więcej policji Cię szuka
LEAVEMEALONE - policja przestaje Cię gonić
ICANTTAKEITANYMORE - samobójstwo
FANNYMAGNET - Przyciągasz kobiety
CHASESTAT - włącza miernik Media Attention
LIFEISPASSINGMEBY - znacznie przyspiesza czas
ONSPEED - przyspieszenie gry
BOOOOOORING - zwolnienie gry
FIGHTFIGHTFIGHT - przechodnie szaleją
NOBODYLIKESME - wszyscy chcą Cię zabić
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - uzbojeni przechodnie
CHICKSWITHGUNS - kobiety naszą broń
HOPINGIRL - k. wsiadają do Twojego wozu
PANZER - pojawia się czołg
TRAVELINSTYLE - latający Bloodring Banger
GETTHEREFAST - na ulicę spada Sabre Turbo
GETTHEREQUICKLY - szybki Bloodring Banger
GETTHEREVERYFASTINDEED - jeszcze szybszy Hotring Racer
GETTHEREAMAZINGLYFAST - super szybki Hotring Racer
ROCKANDROLLCAR - dostajesz limuzynę Love Fist
THELASTRIDE - karawana Romero
RUBBISHCAR - dostajesz śmieciarkę
BETTERTHANWALKING - na ulicę spada Caddie

BIGBANG - pojazdy w okolicy wybuchają
COMEFLYWITHME - pojazdy latają
IWANTITPAINTEDBLACK - wszystkie wozy są czarne
AHAIRDRESSERSCAR - wszystkie wozy są różowe
MIAMITRAFFIC - agresywni kierowcy
AIRSHIP - łodzie mogą latać
GRIPISEVERYTHING - lepsze prowadzenie i przyczepność
GREENLIGHT - wszędzie są zielone światła
SEAWAYS - wozy unoszą się na wodzie
WHEELSAREALLINEED - widać tylko koła wozów
LOADSOFLITTLETHINGS - sportowe wozy mają większe koła
STILLLIKEDRESSINGUP - zmiana ubrania na losowy
CERTAINDEATH - palisz papierosa
CHEATSHAVEBEENCRACKED - wyglądasz jak Ricardo Diaz
LOOKLIKELANCE - wyglądasz jak Lance Vance
MYSONISALAWYER - wyglądasz jak Ken Rosenberg
LOOKLIKEHILARY - wyglądasz jak Hilary King
ROCKANDROLLMAN - wyglądasz jak Jezz Torent
WELOVEOURDICK - wyglądasz jak Dick
FOXYLITTLETHING - wyglądasz jak Mercedes Cortez
IDONTHAVETHEMONEYSONNY - wyglądasz jak Sonny Forelli
ONEARMEDBANDIT - wyglądasz jak Phil Cassidy
DEEPFRIEDMARSBARS - wyglądasz jak grubas
PROGRAMMER - wyglądasz jak chudzielec
ALOVELYDAY - piękna pogoda
APLEASANTDAY - lekko pochmurna pogoda
ABITDRIEG - b. pochmurna pogoda
CATSANDDOGS - deszczowa pogoda
CANTSEEATHING - mglista pogoda

Kody do Gta 4

Zamieszczam tu kody do GTA 4



Wpisujemy w telefonie
podczas gry poniższy numer:

2675550150 – policja interesuje się Tobą
2675550100 – mniejsze zainteresowanie policji Twoją osobą
3625550100 – regeneracja zdrowia i pancerza
4825550100 – regeneracja amunicji, zdrowia i pancerza
4685550100 – zmiana warunków pogodowych

Broń:
Zestaw Broni #1
(Kij Baseballowy, Pistolet, Shotgun, MP5, M4, Snajperka, Wyrzutnia Rakiet RPG, Granaty)
4865550100

Zestaw Broni #2
(Nóż, Koktajle Molotova, Pistolet, Shotgun, Uzi, AK47, Snajperka, Wyrzutnia Rakiet RPG)
4865550150

SAMOCHODY-Helikopter-Motocykle:
2275550100 – Buffalo
2275550142 – Cognoscenti
2275550147 – Turismo
2275550175 – Comet
2275550168 – SuperGT
3595550100 – Annihilator
6255550150 – Sanchez
6255550100 – NRG-900
9385550100 – Jetmax

Kody do Half Life 2

Kombinacja klawiszy: : Przejdź do konsoli - naciśnij klawisz "~", potem wpisz sv_cheats 1. 
Lista kodów: : god - God Mode
impulse 101 - wszystkie bronie
notarget - przeciwnicy ignorują gracza
noclip - wyłącza Clipping Mode
give [przedmiot lub broń] - dostajesz [przedmiot lub broń] (listy poniżej)
map [nazwa mapy] - ładuję mapę [nazwa mapy] (lista poniżej)
maps - lista map
buddha - zmniejsza punkty życia
infinite_aux_power - nieograniczona energia dla kostiumu
hurtme # - zadanie # (wstaw wartość) obrażeń
developer # - tryb developer (za # wstaw 0, 1, 2)
impulse 82 - dostajesz jeepa
ch_createjeep - dostajesz samochód zwiadowczy
ch_createairboat - dostajesz Airboat
npc_kill - zabija wszystkich NPCtów na wybranej lokacji
+mlook - włącza/wyłącza Mouse Look
viewmodel_fov # - ustawia rozmiar noszonej broni
cl_drawhud 0/1 - pokaż/ukryj HUD
cl_enablehud 0/1 - pokaż/ukryj HUD
cl_showfps 0/1 - pokaż/ukryj FPS
npc_create - tworzy bohatera niezależnego
npc_create_aimed - tworzy bohatera niezależnego
picker - tryb Picker
setpos [koordynaty] - przenosi do określonej pozycji
sv_gravity # - ustawia grawitację
sv_stopspeed # - ustawia minimalną prędkość
sv_friction # - ustawia World Friction
dsp_explosion_effect_duration # - ustawia długość eksplozji
sv_soundemitter_filecheck - raport odnośnie brakujących plików .WAV
mat_yuv 0 - ?

Lista broni:

weapon_alyxgun
weapon_ar1
weapon_ar2
weapon_bugbait
weapon_cguard
weapon_crowbar
weapon_extinguisher
weapon_flaregun
weapon_frag
weapon_gauss
weapon_hopwire
weapon_iceaxe
weapon_physcannon
weapon_physgun
weapon_pistol
weapon_rpg
weapon_shotgun
weapon_smg1
weapon_smg2
weapon_stickylauncher
weapon_stunstick
weapon_thumper
weapon_sniperrifle
weapon_rollerwand
weapon_molotov
weapon_manhack
weapon_immolator
weapon_irifle
weapon_slam
weapon_hmg1
weapon_cubemap
weapon_binoculars
weapon_ml
weapon_brickbat

Lista map:

d1_canals_01
d1_canals_02
d1_canals_end
d1_tempanals_02
d1_town_01
d1_town_02
d1_town_03
d1_town_04
d1_town_05
d1_trainstation_01
d1_trainstation_02
d1_trainstation_03
d1_trainstation_05
d1_under_01
d1_under_02
d1_under_03
d1_under_04
d2_coast_01
d2_coast_02
d2_coast_03
d2_coast_04
d2_coast_04_dx60
d2_coast_05
d2_coast_06
d2_coast_07
d2_coast_08
d2_prison_01
d2_prison_02
d2_prison_03
d2_prison_04
d2_prison_05
d3_c17_03
d3_c17_04
d3_c17_05
d3_c17_06a
d3_c17_06b
d3_c17_07

Kody do Need For Speed: Pursuit

Aby włączyć cheaty musimy uruchomić przez odpowiedni parametr NfsHS.exe
Lista kodów: ghost - Jesteś duchem
opentree - ? :<
nofrustration - Wyłącza potwierdzenia
nomovie - Wyłącza filmy
nomusic - Wyłącza muzykę
nosnd - Wyłącza sound FX.
noreverb - Wyłącza reverbration.
nofrontend - Brak menu
nomipmap - Wyłącza mipmapping.
noparticles - ? :<
minfront - Włącza inne menu
helicoptersOnly - Policja używa tylko helikopterów
DODATEK:

Tanie trasy:

Odpalamy plik Tracks.ini w notatniku, który znajduje się w folderze Tracks. Znajdź linijkę:
m_price[0], m_price[1], m_price[2], m_price[3]
i zmień wartoœć przy nich na 10.

Tanie samochody:

Otwórz plik cars.ini w notatniku, który znajduje się w folderze Cars.Znajdź linijkę i zmodyfikuj je, aby wyglądały następująco:

price =10
nfsprice=10

Kody Do Rayman

Lista kodów: KOM0OGDK - pięć żywotów
B76B7081 - dostęp do ukrytej gry BreakOut
2X2RMFMF - siła złotej pięści
TRJ8P - 99 żyć
O8EFH - zwycięstwo na danym poziomie
EN5GOL2G - potęga Rayman'a
4CTREPFJ - dostęp do wszystkich światów
Kombinacja klawiszy: Wpisz w grze kod i potwierdź enterem

Kody Do Kurka Wodna 2 - Zemsta pana Franka



Kombinacja klawiszy: Zaczynamy polowanie i wciskamy ESCAPE. Przytrzymujemy jednocześnie: J,
A i R. 

Lista kodów: 

Gdy już to zrobimy wciskamy klawisze: 
CTRL i A - amunicja (do obu trybów gry) 
CTRL i C - zatrzymujemy czas (tryb Classic) 
CTRL i E - nieśmiertelność (tryb Arcade) 

Inny kod: wciskamy ESCAPE. Spokojnie najeżdżamy celownikiem na wybraną 
kurkę. Wciskamy ENTER i szybko wciskamy klawisz strzału. Dzięki temu można 
pokonać nawet najszybsze kurki.

Kody Do Re-Volt

Kombinacja klawiszy: Kody wpisz w name-screen 
Lista kodów: TRACKER - wszystkie trasy
CARNIVAL - wszystkie wozy 
DRINKME - małe wozy
JOKER - wszystkie samochody w multiplayerze są identyczne
CHANGELING - zmiana pojazdu w czasie wyścigu
URCO - dostęp do UFO
SADIST - zmieniasz broń za pomocą RShifta
TVTIME - naciśnij F5/F6; inne ujęcia kamery
SADIST - obsługa broni RightShiftem

* Wpisz się jako: makeitgod. Teraz jednokrotne naciśnięcie F6 daje clipping 
mode, dwukrotne - lot samochodem.

*Edycja pojazdów
w katalogu cars znajdź samochód którym się poruszasz. Otwórz plik 
Parameters.txt, znajdź linię "TopSpeed" i zmień ją, jak chcesz.
W podobny sposób możesz edytować inne parametry pojazdu [np. 
przyspieszenie]

Kody Do Fallout 2

Kombinacja klawiszy: Po stworzeniu bohatera wciśnij PREFERENCES, potem SAVE, aby go nagrać na dysku.
OdnajdĽ plik tego bohatera, ktory bedzie mial nazwe nazwa_bohatera.gcd.
Otwórz plik edytorem w hexach i odnajdĽ poniższe wartości.
Wszędzie wpisz 02 aby uzyskać najwyższą wartość:
Offset; Byteaddres ;Type
0; 8; ST
10; 2; PE
10; 6; EN
10; 10; CH
20; 4; IN
20; 8; AG
30; 2; LK


Lista kodów: Nieskończone punkty doświadczenia
W komputera (córka policjanta) i powiedz jej, że to był przypadek! Ona poprosi cię o naprawę komputera. Teraz możesz naprawiać komputer w nieskończoność (za każdą naprawę dostaniesz 3000 exp i 2 książki).

Pancerz
Na początku gry stań obok Arrayo i przeczekaj rok (tak, żeby przyśnił ci się po raz 4 szaman z wioski).Teraz wejdĽ do Arrayo i pogadaj z szamanem. Teraz zasówaj do Nawarro (po drodze musisz strzedz się Enclawy). Zastrzel zakapturowanego gościa i wejdĽ do budynku. Teraz zejdĽ w dół. ZnajdĽ pomuieszczenie z szafkami! Znajdziesz tam: Advanced Power Armor, Plasma Rifle, Combat Shotgun i mnóstwo amunicji!


I jeszcze trochę punktów
Gdy ukończysz programu. Następnie udaj się do kompa w lewym górnym rogu - powinieneś zyskać nieco punktów doświadczenia. Operację można powtarzać wielokrotnie.

Kody Do Medal Of Honor

Lista kodów: dog - god mode
fullheal - energia
wuss - wszelka broń i amunicja
noclip - przechodzenie przez ściany
notarget - wersja gry
fullheald - uzdrawia gracza
listinventory - lista posiadanych przedmiotów
tele x y z - teleportacja do miejsca o wskazanych koordynatach
health ### - dostajesz ### energii (max. 100)
kill - samobójstwo

giveweapon nazwa_broni.tik - dostajesz broń o danej nazwie

nazwy broni do wpisania:

colt45 - Colt 45
m2frag_grenade - Frag Grenade
p38 - Walther P38
steilhandgranate - Steilhandgranate
m1_garand - M1 Garand
kar98 - Mauser KAR 98K
shotgun - Shotgun
Bazooka - bazooka
panzerschreck - Panzerschreck
bar - BAR (karabin maszynowy)
mp44 - StG 44
thompsonsmg - Thompson
mp40 - MP40
springfield - Springfield '03 Sniper
kar98sniper - KAR98 Sniper


map nazwa - skok na level o nazwie:
m1l1; m1l2a; m1l2b; m1l3a; m1l3b; m1l3c; m2l1; m2l2a; m2l2b; m2l2c; m2l3; m3l1a; m3l1b; itd. aż do m6l3e

Kody Do Call of Juarez: Więzy krwi



Tytuł Gry: Call of Juarez: Więzy krwi
Kombinacja klawiszy: Podczas rozgrywki wciśnij klawisz Escape [ESC]. Przejdź do opcji i wybierz Dev Menu, a uzyskasz dostęp do następujących ułatwień: 
Kody:
Spoiler 
Lista kodów: AI Nicks - Działanie nieznane
God Mode- Nieśmiertelność
Cheat Mode - Aktywacja ułatwień
Magic Ammo - Nieskończona amunicja i brak przeładowania
Charge full - Działanie nieznane
Restore health - Zdrowie
Give Ammo - Amunicja
Give Rifle - Strzelba
Give Grenades - Granaty
Kill Active Enemies - Zabija wszystkich przeciwników znajdujących się w pobliżu gracza

Kody Do Far Cry



Tytuł Gry: Far Cry
Kombinacja klawiszy:Wejdź do folderu, gdzie zainstalowałeś grę i znajdĽ plik devmode.lua. Następnie edytuj go dowolnym edytorem, najlepiej Notatnikiem i na samym końcu dodaj poniższe linijki kodu:

function GodMode()
if _localplayer then
_localplayer.cnt.health = 99999;
_localplayer.cnt.armor = 99999;
Hud:AddMessage(''[CHEAT]: Give 99999 health and armor'');
System.LogToConsole(''�01CHEAT: Give 99999 health and armor'');
else
Hud:AddMessage(''[CHEAT]: No godmode today'');
end
end

Teraz uruchom Far Cry z parametrem: -devmode
i wywołaj konsolę ([~]). Wpisz #GodMode(). Będziesz miał 99,999 punktów gry. Naciśnij tyldę [~], a następnie wpisz jeden z poniższych kodów zatwierdzając go klawiszem [Enter]:
Kody:
Spoiler
Lista kodów: load_game - szybkie załadowanie gry
save_game - szybkie zapisanie stanu gry

map x - skocz do poziomu x, gdzie za x podstaw nazwę mapy (znajdziesz ją poniżej)


Nazwy map (do użycia z kodem map x)

archive
boat
bunker
carrier
catacombs
control
cooler
dam
factory
fort
pier
rebellion
regulator
research
river
steam
swamp
training
treehouse
volcano



Kody do wersji demo

BądĽ niezniszczalny
Użyj notatnika, aby edytować plik Gamerules.lua. Znajdziesz go w katalogu: farcrydemo/scripts/default.

ZnajdĽ linię:
"ai_to_player_damage = 1, 1, 1, 0.5, 0.5, 0.5"

Zamień na:
"ai_to_player_damage = 0, 0, 0, 0.0, 0.0, 0.0"

Odtąd Twoja postać będzie odporna na ataki przeciwników.

Kody Do Zoo Empire

Zdobądź $100,000:
Naciśnij Shift + A + C podczas gry.

Dostęp do wszystkich zwierząt:
Naciśnij Shift + Alt + T podczas gry.

Zwiększa morale do 100:
Naciśnij Shift + Alt + Z podczas gry.

Wszystkie badania:
Naciśnij Shift + Alt + S podczas gry.

Ocena zoo na 100:
Naciśnij Shift + Alt + X podczas gry.

Wszystkie zwierzęta są szczęśliwe:
Naciśnij Shift + Alt + D podczas gry.

Ukończony scenariusz:
Naciśnij Shift + Alt + W podczas gry.

Dostęp do wszystkich scenariuszy:
Naciśnij Shift + Alt + L podczas gry.

Kody Do Call Of Juarez

Lista kodów: Cheat.GiveAmmo() – amunicja na maksa
Cheat.GiveRifle() – dostajesz karabin
Cheat.GiveDynamite() – dostajesz dynamit
Cheat.Heal() – przywraca ci zdrowie do 100%
Cheat.God(1) – włącza God Mode
Cheat.God(0) – wyłącza God Mode
Cheat.MagicAmmo(1) – włącza niekończącą się amunicję i wyłącza konieczność przeładowywania magazynków
Cheat.MagicAmmo(0) – wyłącza działanie poprzedniego cheata

Wymagania sprzętowe Wiedźmin 3

Optymalne wymagania sprzętowe Wiedźmina 2: Zabójcy Królów:
Procesor: Intel Quad Core lub podobny AMDKarta graficzna: GeForce 260 z 1GB pamięci / Radeon 4850 HD z 1GB pamięciPamięć RAM: 3GB na Windowsie XP oraz 4GB na Windows Vista i Windows 7Dysk twardy: Przynajmniej 16GB wolnego miejsca

Minimalne wymagania sprzętowe Wiedźmina 2: Zabójcy Królów:
Procesor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub podobny AMDKarta graficzna: Nvidia GF 8800 512 VR lub podobny ATIPamięć RAM: 1 GB dla Win XP / 2 GB dla Win VistaDysk twardy: 16GB

[PC] Kod do NFS - The Run



Aby odblokować ukryte zawody AEM Intake Challenge Series, w menu głównymgry wybierz kolejno opcje (Options) i okno wprowadzania kodów (CheatCodes).Wpisz tam hasło: aemintakes

[PC] Kody do NFS Prostreet



Wpisuj kody w odpowiednim menu w opcjach (Enter Code) w trybie kariery (Career) aby aktywować odpowiadające im ułatwienia:Odblokuj wszystkoWpisz jako kod: UNLOCKALLTHINGSaby odblokować mapy, samochody itp.Dodatkowe pieniądze:Uwaga: Kody na dodatkowe pieniądze mogą zostać użyte tylko jeden raz dlatego zaleca się wyłączenie funkcji auto-save w grze przed ich użyciem. Umożliwi to przywrócenie stanu gry poprzedzającego użycie kodu.Wpisz jako kod: 1MA9X99aby otrzymać 2000 dolarów.Wpisz jako kod: W2iOLLO1aby otrzymać 4000 dolarów.Wpisz jako kod: L1iS97A1aby otrzymać 8000 dolarów.Wpisz jako kod:CASHMONEYlub:REGGAMElub:1Mi9K7E1aby otrzymać 10000 dolarów.Samochody:Audi TT 3.8 QuattroWpisz jako kod: ITSABOUTYOUCoke Zero Volkswagen Golf GTIWpisz jako kod: ZEROZEROZEROEnergizer Lithium Dodge Viper SRT10Wpisz jako kod: WORLDSLLONGESTLASTINGMitsubishi Lancer EvolutionWpisz jako kod: MITSUBISHIGOFARVinyle:Castrol Syntec decalWpisz jako kod: CASTROLSYNTECEnergizer Lithium decalWpisz jako kod: ENERGIZERLITHIUMK&N decalWpisz jako kod: HORSEPOWER

[PC] Kody do gry Medieval II: Total War (PC)

Podczas gry naciśnij klawisz ~ aby przywołać okno konsoli, wpisz w niej podane niżej kody. Zwróć uwagę na wielkość liter - ma to znaczenie, w przeciwnym wypadku kody nie zadziałają. Oto kody do gry:add_money 40000 - Dostajesz 40000 pieniędzy.process_cq NAZWA - Automatyczne budowanie, za NAZWA prowadźnazwę budowliauto_win ATTACKER - Atakujący wygrają następną bitwęauto_win DEFENDE - Wróg nie pokona Twojej obrony przy następnym atakuadd_population SETTLEMENT NAME # - Dodaje populacjętoggle_fow - Cała mapa

[PC] Kody do NFS - Most Wanted

KODY należy wpisywać podczas przebywania na ekranie początkowym gry (z napisem CLICK to Continue, tuż po intrze i przed menu głównym).
Jeżeli wszystko zrobisz poprawnie, pojawi się odpowiednia wiadomość.

castrol - Odblokowuje Castrol SYNTEC Ford GT w sekcji Bonus Cars

burgerking - Odblokowuje Burger King Special Event w Challenge Series

iammostwanted - Wszystkie samochody

[PC] Kody do NFS Carbon

Kody należy wpisywać na jednym z ekranów – głównym lub z napisem Click to Continue (kliknij aby kontynuować):

canyonalltheway – gracz dostaje wszystkie trasy
shinycarsarethebestcars – chromowane wozy
5grand5grand - gotówka
friendlyheadlocksapplied – nielimitowane ładowanie pasków pomocników
nosforeverever - nielimitowany NOS (podtlenek azotu)
slowitdownwhenyouwant – nielimitowany tryb spowolnienia czasu
cooperlogofreeforyou - logo Cooper Tire

AUTA:
givemethechargersrt8 - dostajemy samochód: 2006 Dodge Charger SRT8
givemethedb9 - dostajemy samochód: 2005 Aston Martin DB9
speed3foryou – dostajemy samochód: Mazda Speed3
watchoutthebigtruckishere – odblokowuje ciężarówkę w trybie Quick Race
bigredfiredrive - odblokowuje wóz strażacki w trybie Quick Race
trashtalking – odblokowuje pojazd Rhino w trybie Quick Race
guesswhoisback – odblokowuje pojazd Cross Corvette Z06 w trybie Quick Race
chasingmobile - odblokowuje pojazd Corvette Z06 Interceptor w trybie Quick Race

VINYLE:

pharrellvinylgogo – winyl Pharrell
lotsoffreevinyls - winyle NFS: Carbon Special
lotsoffreelogos – winyle NFS: Carbon
syntecskin – winyl Castrol Syntec
inthezoneskin - winyl Autozone

[PC] Kody do gry Don't Strave

Aby umożliwić używanie kodów, należy najpierw odblokować dostęp do konsoli. W tym celu odszukaj i uruchom w dowolnym edytorze tekstu (najlepiej notatniku) plik settings.ini. Znajdziesz go w katalogu „DokumentyKleiDoNotStarve”. Wewnątrz musisz dodać poniższy tekst i kliknąć przycisk „Zapisz”.
[MISC]
ENABLECONSOLE = true
Gdy skończysz, uruchom grę i wciśnij klawisz „`”. Znajdziesz go na lewo od „1”. W ten sposób włączysz konsolę i będziesz mógł korzystać z kodów. Do ich potwierdzania użyj klawisza Enter.

1. Odblokowanie wszystkich schematów
GetPlayer().components.builder:GiveAllRecipes()
2. Zatrzymanie głodu
GetPlayer().components.hunger:Pause(true)
3. Max Psychika
GetPlayer().components.sanity:SetMax(500)
4. God Mode
GetPlayer().components.health:SetInvincible(true)


Myślę ze pomogłem