Blog o grach! Nowości, premiery, poradniki, cheaty, hacki, kody, publikacje serwerów, znani gameplayerzy - wszystko czego dusza zapragnie!
niedziela, 3 stycznia 2016
Towarzysze w HeroZero
1. Towarzysze są dostępne od 60 levelu bohatera 2. Bohater, który ma +60 level powinien dostać zwyczajnego pieska. Jak go zdobyć?? Już wyjaśniam. Najlepiej wejść w "Lumpeks" i pod poziomem bohatera mamy biało/szare kółko około 2 cm. Następnie wciskamy te kółeczko i mamy towarzysza. Wybieramy imię i gotowe. Nie używać opcji "Wypuść" zaraz po wybraniu towarzysza. Niekiedy bohater mający 60+ level może mieć problem z obecnością towarzysza. Może być to spowodowane tym, że jest to nowa innowacja i mógł wkraść się jakiś problem 3. Po wciśnięciu "Wypuść" usuwamy naszego towarzysza i zostajemy bez niego. Jak go odzyskać?? Jest to niemożliwe. Sposobem na zdobycie nowego towarzysza jest odnawianie oferty "Lumpeksu". Nie zawsze uda się za pierwszym razem, trzeba próbować do skutku. Drugim sposobem jest zdobycie go z misji lub pojedynku, lecz trzeba mieć bardzo dużo szczęścia http://pokazywarka.pl/5tjm0p/(zgoda autorki) Ewentualnie jako nagroda z łotra Aby nowego towarzysza aktywować, wystarczy 2 razy kliknąć na niego. 4. Maksymalny level naszego towarzysza to 30. 5. Towarzysza nie można sprzedać. Jedynym sposobem, aby się go pozbyć jest użycie funkcji "Wypuść" w "Pokoju dla towarzysza" 6. Mamy 5 rodzai towarzyszy: pies, kot, małpka, robot i Django, Odin, Koza i Papuga Są również eventowe towarzysze: Frost i Pumpkim, Harry, Slimer i Piko A o to ich zdjęcia PIESEK -http://scr.hu/21e5/gfd7q KOTEK - http://scr.hu/21e5/65xn1 MAŁPKA -http://scr.hu/21e5/gqjpj ROBOT - http://scr.hu/21e5/75qew DJANGO -http://scr.hu/21e5/mcosj PUMPKIN - http://scr.hu/21e5/cvrmn FROST -http://scr.hu/21e5/g0fqd KOZA - http://scr.hu/21e5/k7u51 PIKO -http://scr.hu/21e5/ylpyd WUFFIE - http://scr.hu/21e5/nhmc6 7. Nasi towarzysze po osiągnięciu 10, 20 i 30 levelu odblokują specjalne ataki, które są zależne od rozkładu punktów umiejętności. 8. Każdy pupil dodaje różne ilości punktów umiejętności. Jest to losowe. 9. Nasz towarzysz zmieni wygląd po osiągnięciu odpowiednich leveli(pierwsza zmiana na 15 levelu przedhttp://scr.hu/0brz/cflkji po http://scr.hu/0brz/d4g85 , a druga zmiana na 30 levelu) 10. Każdy pupil, prócz tego który otrzymujemy na początku, jest "epicki" 11. Ceny towarzyszy są zróżnicowane. Od kilku dziesięciu do kilkuset monet Od 15 do 20 oponek Tak samo jak psy, kotki są za monety i oponki, tak samo jak django Robot i małpka są za oponki 12. Aby rozwijać naszego towarzysza, musimy zbierać dla niego doświadczenie. Jak to zrobić?? Prosto Wykonuj misje czasowe i misje walki. Nasz towarzysz otrzymuje 2% doświadczenia od doświadczenia zdobytego przez bohatera(liczymy też wygrane, przegrane misje, atak na bandę i łotra) 13. Ilość towarzyszy dla jednego bohatera jest określona ilością wolnych miejsc w "Pokoju dla towarzyszy". Trzeba zapamiętać, że JEDEN z towarzyszy musi być aktywny, inaczej musi być razem z bohaterem. 14. Pierwsza zmiana imienia towarzysza jest darmowa. Kolejna zmiana imienia kosztuje 30 oponek. 15. Z czasem zdobywania prze towarzysza leveli, otrzymujemy dodatkowe punkty umiejętności. Jest to również losowe(http://www.tinypic.pl/6vv75lh7jf3p) kupiony w lumpeksie za 147k monet) 16. Opcja "Opuść dom zwierzaka" oznacza tyle, że zostawiasz go w swoim pokoju, a twój bohater nie ma towarzysza. Opcja ta jest po to, aby wybrać innego towarzysza. 17. Po osiągnięciu levela, w którym odblokujemy dany specjalny atak, pokazuje się animacja Jeśli macie jakieś pytania/problemy zapraszam na PW. W razie nowych informacji, postaram się je dopisać. Towarzysz SLIMER jest dostępny w ofercie spod lady za 40 zł. Pozdrawiam.
Informacje o wspomagaczach
Każdy wspomagacz kosztuje 10 oponek na 7 dni.
Co daje poszczególny wspomagacz?
-Wspomagacz misji: Dzięki niemu nasze misje są krótsze.(Można zrobić więcej misji w jednym dniu nie tracąc dużo energi)
-Wspomagacz umiejętności: Twoje statystyki wzrosną o 50% dzięki czemu będziesz miał więcej honoru poprzez walki z innymi słabszymi graczami
-Wspomagacz pracy: Daje o 50% więcej zarobionych pieniędzy podczas wykonywania pracy.
Sposób na bohaterski czyn ŁASUCH
Czesc, chciałbym Wam pokazać, sposób na bohaterski czyn Łasuch.
Wybieramy trening, najlepiej zeby był 0/10.
Wybieramy 10 powtórzeń. >http://scr.hu/5g82/qm33r<
Zaczynamy i przerywamy.Oponki nam zwraca, ale dodaje oponki do Bohaterskiego czynu Łasuch.
+ bohaterski czyn łasuch
Łasuch 50 skonsumowanych oponek 3 punkty umiejętnosci
Łasuch II 100 skonsumowanych oponek 2268 monet
Łasuch III 500 skonsumowanych oponek przedmiot
Łasuch IV 1000 skonsumowanych oponek 9 pkt umiejętnosci
Łasuch V 5000 skonsumowanych oponek przedmiot
Łasuch VI 10000 skonsumowanych oponek oponek 9 pkt umiejętnosci
Jak stać się najlepszym w HeroZero?
Przedstawiam Wam mój poradnik do HeroZero w którym znajdziecie praktycznie wszystko.
Poradnik będzie aktualizowany.
______________________________________________________________________________
1. Szybkie zarabianie monet
Zapewne nie jeden bohater odszedł już w zapomnienie.
Będziemy szukać właśnie takich osób, zapominamy o ikonie "Pojedynek".
Wchodzimy w ranking i zaczynamy szukanie naszych ofiar. Nie będziemy jednak szukać osób z lvl'em takim jak my.
Szukamy osoby z jak najwyższym poziomem, lecz osoby te muszą być rozebrane (nie mieć kompletnie nic) lub mieć zdjętą broń rzucaną i wypuszczonego towarzysza. Atakujemy taką osobę. Jeśli uda nam się wygrać - dostaniemy 500-1000 monet (na start jest to baaardzo dużo, monety są wtedy jeszcze bardziej przydatne). Taką osobę codziennie możemy atakować 3 razy, więc idzie zarobić naprawdę dużo.
________________________________________________________________________________________
2. Rozkładanie statystyk
Jak wiecie, do wyboru mamy siłę, kondycję, inteligencję i intuicję.
Siła odpowiada za obrażenia zadawane podczas walki, kondycja za wytrzymałość, czyli dodaje nam "życie" ("HP"). Inteligencja odpowiada za obrażenia krytyczne, a intuicja za uniki.
Możemy przyjąć takie taktyki:
intuicja / siła / kondycja / inteligencja
inteligencja / siła / kondycja / intuicja
siła / inteligencja / intuicja / kondycja
kondycja, kondycja, kondycja i jeszcze raz kondycja
Ja osobiście polecam taką taktykę, która jest najlepsza, i korzysta z niej praktycznie całe TOP10 w rankingu:
inteligencja / intuicja / kondycja / siła
________________________________________________________________________________________
3. Treningi
Codziennie do wykorzystania mamy 10 jednostek treningowych (jeśli mamy trofea z gildii to więcej, ale to już inna bajka).
Statystyki rozdzielamy "parami", aby wszystkie statystyki miały taką samą liczbę.
Np. siła 220, inteligencja 220, kondycja 355, intuicja 355
________________________________________________________________________________________
4. Misje
Ja proponuję trzymać się takiej zasady przy robieniu misji:
- Jak najwięcej monet
- Jak najmniej doświadczenia
- Jak najmniej zabieranej energii
Dlaczego? Wszyscy będą robić misje na doświadczenie. Po jakimś czasie będą coraz wolniej wbijać poziomy.
W tym samym czasie, kiedy my robimy treningi, oni robią doświadczenie. I tak kiedyś dogonimy ich z poziomem.
Jak to wszyscy mówią - najpierw "masa" (statystyki), później "rzeźba" (lvl).
________________________________________________________________________________________
5. Praca
Nie ma się tutaj co rozpisywać. Kiedy skończycie wszystkie jednostki treningowe i wykorzystacie energię, lub nie macie już czasu na grę - wysyłacie swojego bohatera do pracy na tyle godzin, ile Wam odpowiada.
Zawsze warto również wejść sobie chociaż na chwilę na komputer i wysłać naszego bohatera przed pracą/szkołą na te ok. 8 godzin.
________________________________________________________________________________________
6. Zdobywanie honoru
Polecam wcale nie korzystać z zakładki "Pojedynek".
Aby szybko zdobyć honor, wchodzimy w ranking i szukamy ofiar, które muszą być wyżej od nas w rankingu, a posiadać słabsze statystyki.
Ja zazwyczaj szukam osób, które są wyżej, a mają niższy lvl, to też zazwyczaj działa.
Wchodzimy w profil tego bohatera, sprawdzamy jego statystyki i jeśli są słabsze, ATAKUJEMY NASZĄ OFIARĘ
________________________________________________________________________________________
7. Szybkie zdobywanie "EXPA"
Nie męczcie się z wykonywaniem 10 minutowych misji czasowych. Polecam posiedzieć troszkę w lumpeksie i wyposażyć się w "zapasowe" itemy. Szuakmy tylko rzeczy, które dają nam kondycję. Zakładamy je, zdejmujemy broń zwykłą i zakładamy broń rzucaną. Wchodzimy w zakładkę "Misje" i wybieramy misję walki, która daje nam dużo expa, trwa 2-5 minut. Jako, że jesteśmy ubrani pod kondycję, walkę wygramy na 99%.
W przeliczeniu jest to kilka razy bardziej opłacalne niż wykonywanie misji czasowych, bo nie dość, że zaoszczędzimy czas jak i energię, to jeszcze dostaniemy dużo więcej doświadczenia.
Bohaterski czyn
Cześć,
Tutaj chcę wam zaprezentować ostatnią misję bohaterski czyn (gorączka złota~), gdzie trzeba wydać w ciągu doby odpowiednią liczbę złota która wynosi (100mln).
Wszystko odnosi się tylko i wyłącznie do gorączki złota, niczego więcej.
Zaczynajmy!
1. Gorączka zakupów 100 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
Wszystko odnosi się tylko i wyłącznie do gorączki złota, niczego więcej.
Zaczynajmy!
1. Gorączka zakupów 100 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
2. Gorączka zakupów II 500 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 3 punkty umiejętności!
3. Gorączka zakupów III 1000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 2 oponki!
3. Gorączka zakupów III 1000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 2 oponki!
4. Gorączka zakupów IV 2500 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
5. Gorączka zakupów V 5000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności!
6. Gorączka zakupów VI 10000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności!
7. Gorączka zakupów VII - 25000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
8. Gorączka zakupów VIII - 50000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności!
8. Goączka zakupów IX - 75000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 4 oponki!
9. Gorączka zakupów X - 100 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności
5. Gorączka zakupów V 5000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności!
6. Gorączka zakupów VI 10000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności!
7. Gorączka zakupów VII - 25000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
8. Gorączka zakupów VIII - 50000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności!
8. Goączka zakupów IX - 75000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 4 oponki!
9. Gorączka zakupów X - 100 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 punktów umiejętności
10. Gorączka zakupów XI - 250 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
11. Gorączka zakupów XII 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 oponek!
12. Gorączka zakupów XIII 1 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
13. Gorączka zakupów XIV 2 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 oponek!
14. Gorączka zakupów XV 3 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
15. Gorączka zakupów XVI 4 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 8 oponek!
16. Gorączka zakupów XVII 5 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
17. Gorączka zakupów XVIII 7 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
18. Gorączka zakupów XIX 100 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
19. Gorączka zakupów XX 15 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 8 oponek!
20. Gorączka zakupów XXI 20 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
21. Gorączka zakupów XXII 25 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 68 332 monet!
22. Gorączka zakupów XXIII 30 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
23. Gorączka zakupów XXIV 35 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 178 742 experience!
24. Gorączka zakupów XXV 40 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
25. Gorączka zakupów XXVI 45 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 115 017 monet!
11. Gorączka zakupów XII 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 oponek!
12. Gorączka zakupów XIII 1 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
13. Gorączka zakupów XIV 2 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 6 oponek!
14. Gorączka zakupów XV 3 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
15. Gorączka zakupów XVI 4 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 8 oponek!
16. Gorączka zakupów XVII 5 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
17. Gorączka zakupów XVIII 7 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
18. Gorączka zakupów XIX 100 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
19. Gorączka zakupów XX 15 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 8 oponek!
20. Gorączka zakupów XXI 20 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
21. Gorączka zakupów XXII 25 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 68 332 monet!
22. Gorączka zakupów XXIII 30 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
23. Gorączka zakupów XXIV 35 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 178 742 experience!
24. Gorączka zakupów XXV 40 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
25. Gorączka zakupów XXVI 45 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 115 017 monet!
26. Gorączka zakupów XXVII 500 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
27. Gorączka zakupów XXVIII 55 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 302 445 experience!
28. Gorączka zakupów XXIX 60 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
29. Gorączka zakupów XXX 65 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 134 703 monet!
30. Gorączka zakupów XXXI 70 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
31. Gorączka zakupów XXXII 75 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 340 627 experience!
32. Gorączka zakupów XXIII 80 000 000 monet wydanych w ciagu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
33. Gorączka zakupów XXIV 85 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 146 580 monet!
34. Gorączka zakupów XXXV 90 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
35. Gorączka zakupów XXXVI 95 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 380 995 experience!
36. Gorączka zakupów XXXVII 100 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 20 oponek!
27. Gorączka zakupów XXVIII 55 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 302 445 experience!
28. Gorączka zakupów XXIX 60 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
29. Gorączka zakupów XXX 65 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 134 703 monet!
30. Gorączka zakupów XXXI 70 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
31. Gorączka zakupów XXXII 75 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 340 627 experience!
32. Gorączka zakupów XXIII 80 000 000 monet wydanych w ciagu dnia - Wynagrodzenie: Losowy przedmiot!
33. Gorączka zakupów XXIV 85 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 146 580 monet!
34. Gorączka zakupów XXXV 90 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 9 punktów umiejętności!
35. Gorączka zakupów XXXVI 95 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 380 995 experience!
36. Gorączka zakupów XXXVII 100 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - Wynagrodzenie: 20 oponek!
Darmowe 10 oponek!
Podczas rejestracji na twój email został wysłany link z potwierdzeniem maila. Wystarczy że otworzysz ten post i klikniesz w link. Po tej czynności powinno Ci się otworzyć nowe okno z potwierdzeniem że poświadczyłeś swój mail. Po zalogowaniu na konto oponki powinny wpłynąć.
Jak prawidłowo rozdawać statystyki?
Witam
Tutorial będzie waszą podpowiedzią co do tego jak macie rozkładać staty,
oczywiście nie będę wam nakazywał tak robić no ale jeśli chcecie być lepsi to już wasza sprawa...
W co dodawać?
Najlepiej dodawać w intuicję oraz inteligencje jak najwięcej, a następnie w kondycje, natomiast w siłę jak najmniej!
Dlaczego? Siła nie jest aż tak bardzo nam potrzebna, lepiej mieć 1800 siły niż 3000, choć by dlatego że te 1200 możemy wydać w inteligencję
zwiększając przy tym kryta, i częstotliwość występowania go albo w intuicję zwiększając przy tym uniki.
Warto również pamiętać aby robić treningi! Z podaną kolejnością niżej:
1. Inteligencja / 3 razy po 10
2. Intuicja /3 razy po 10
3. Kondycja /2 razy po 10
4. Siła /1 raz po 10
Najlepiej do tego dokupić wspomagacze +50%, 10 złotych to nie aż tak wielki wydatek a doda nam aż +50% podstawy!
Załóżmy że mamy 1000 podstawy z intuicji, dzięki wspomagaczowi 25% dostaniemy 250 a dzięki 50% aż 500, jest różnica? JEST!
Warto również uzbierać seta, choć by 3 części, doda nam to po 5% lub 7% do podstaw, dzięki temu jeśli kupimy kilka punktów możemy otrzymać więcej do statów.
Nie zakładajcie przedmiotów pod siłę, jest to totalna bzdura, a o to dowód:
Mamy dwie osoby, każda z nich ma po 4k statów:
Marek 120 pzm
1600
800
800
800
Kuba 120 pzm
800
800
1250
1150
Kuba wygrał by, unikał ciosów Marka a dodatkowo walił ciosy krytyczne nawiązujące do siły rywala.
Doświadczenie towarzyszy HeroZero
Witam, Pomyślałem, aby napisać poradnik w którym zostanę napisane wartości doświadczenia dla towarzysza, aby otrzymał dany lvl. 1=>2=350 exp 11=>12=850 exp 21=>22=1350 exp 2=>3=400 exp 12=>13=900 exp 22=>23=1400 exp 3=>4=450 exp 13=>14=950 exp 23=>24=1450 exp 4=>5=500 exp 14=>15=1000 exp 24=>25=1500 exp 5=>6=550 exp 15=>16=1050 exp 25=>26=1550 exp 6=>7=600 exp 16=>17=1100 exp 26=>27=1600 exp 7=>8=650 exp 17=>18=1150 exp 27=>28=1650 exp 8=>9= 700 exp 18=>19=1200 exp 28=>29=1700 exp 9=>10=750 exp 19=>20=1250 exp 29=>30=1750 exp 10=>11=800 exp 20=>21=1300 exp Podsumowując, towarzysz potrzebuje aż 30.450 doświadczenia. Aby otrzymać tyle doświadczenia, nasz bohater musi wykonać misję za 1.525.500 doświadczenia. Więc życzę powodzenia
Darmowe oponki
Siema, dziś pokażę niewtajemniczonym jak zdobywać oponki całkowicie prawie za darmo, jedyne czym płacimy to czas
1. W menu naszego bohatera wybieramy opcję "Kup oponki".
2. Klikamy na "Trochę oponek?".
3. Wyświetlają nam się aktualne oferty partnerstwa i wybieramy opcję "Za darmo".
Teraz, kiedy już wiecie gdzie się to znajduje, możemy zacząć wypełniać ankiety.
Polecam używać serwerów proxy oraz programów zmieniających IP - zwiększą się ilości ofert
Możecie użyć do tego przykładowo tego programu:
http://www.dobreprogramy.pl/Free-Hide-IP,Program,Windows,31946.html
Trofea drużynowe HeroZero
Trofea możemy zdobyć poprzez walkę z inną drużyną, która takowe posiada.
Zdobycie jakiejkolwiek figurki jest losowe.
Na serwerze może być maksymalnie 30 statuetek.
Przy starcie nowego serwera trofea losowo generują się do powyższej liczby.
» Wolne Sloty «
Zakładając drużynę posiadamy dwa wolne sloty.
Możemy zwiększyć ich ilość za pomocą procentowego rozwoju drużyny.
Dołączona grafika
Każda figurka obniża nasze statystyki o 10% w walkach drużynowych.
Posiadając dwa trofea procenty kumulują się, czyli posiadamy -20%.
Przy trzech trofeach -30% itd.
Statuetkę możemy zdobyć tylko i wyłącznie posiadając wolny slot.
» Energia «
+20 energii
-10% punktów umiejętności w walkach drużynowych
Dołączona grafika
Dołączona grafika
» Trening «
+5 jednostek treningowych
-10% punktów umiejętności w walkach drużynowych
Dołączona grafika
Dołączona grafika
» Walka «
+20 odwagi do walki
-10% punktów umiejętności w walkach drużynowych
Zdobycie jakiejkolwiek figurki jest losowe.
Na serwerze może być maksymalnie 30 statuetek.
Przy starcie nowego serwera trofea losowo generują się do powyższej liczby.
» Wolne Sloty «
Zakładając drużynę posiadamy dwa wolne sloty.
Możemy zwiększyć ich ilość za pomocą procentowego rozwoju drużyny.
Dołączona grafika
Każda figurka obniża nasze statystyki o 10% w walkach drużynowych.
Posiadając dwa trofea procenty kumulują się, czyli posiadamy -20%.
Przy trzech trofeach -30% itd.
Statuetkę możemy zdobyć tylko i wyłącznie posiadając wolny slot.
» Energia «
+20 energii
-10% punktów umiejętności w walkach drużynowych
Dołączona grafika
Dołączona grafika
» Trening «
+5 jednostek treningowych
-10% punktów umiejętności w walkach drużynowych
Dołączona grafika
Dołączona grafika
» Walka «
+20 odwagi do walki
-10% punktów umiejętności w walkach drużynowych
HeroZero-Ligi-Zadania Nadzwyczjne
Witam, wielu z was zapewne potrzebuje takowych informacji. Są to bohaterskie czyny związane z LIGĄ.
06871676098800168336.jpg
[Numer zadania] - Nazwa zadania - Zadanie do wykonania - Nagroda
15 - Rozgrzewka - Weź udział w swojej pierwszej walce ligowej - 10 pkt umiejętności
21 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa I - 5 odbytych walk ligowych - 3 oponki
33 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa II - 10 odbytych walk ligowych - Przedmiot
100 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa IV - 50 odbytych walk ligowych - 3 oponki
129 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa V - 100 odbytych walk ligowych - Przedmiot
192 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa VI - 250 odbytych walk ligowych - 4 pkt
281 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa VII - 500 odbytych walk ligowych - 5 oponek
371 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa VIII - 1000 odbytych walk ligowych - Przedmiot
511 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa IX - 2000 odbytych walk ligowych - 5 pkt umiejętności
580 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa X - 3000 odbytych walk ligowych - 6 oponek
693 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XI - 4000 odbytych walk ligowych - Przedmiot
715 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XII - 5000 odbytych walk ligowych - 5 pkt umiejętności
786 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XIII - 7500 odbytych walk ligowych - 6 oponek
807 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XIV - 10000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
814 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XV - 12500 wygranych walk ligowych - 6 pkt umiejętności
820 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XVI - 15000 odbytych walk ligowych - 7 oponek
835 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XVII - 17500 odbytych walk ligowych - Przedmiot
858 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XVIII - 20000 odbytych walk ligowych - 7 pkt umiejętności
880 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XIX - 25000 odbytych walk ligowych - 8 oponek
887 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XX - 30000 odbytych walk ligowych - Przedmiot
56 - Bohater Ligi I - 10 wygranych walk ligowych - 2 pkt umiejętności
89 - Bohater Ligi II - 25 wygranych walk ligowych - 3 oponki
111 - Bohater Ligi III - 50 wygranych walk ligowych - Przedmiot
143 - Bohater Ligi IV - 100 wygranych walk ligowych - 4 pkt umiejętności
232 - Bohater ligi V - 250 wygranych walk ligowych - 4 oponki
311 - Bohater ligi VI - 500 wygranych walk ligowych - Przedmiot
427 - Bohater ligi VII - 1000 wygranych walk ligowych - 4 pkt umiejętności
593 - Bohater ligi VIII - 2500 wygranych walk ligowych - 6 oponek
723 - Bohater ligi IX - 5000 wygranch walk ligowych - Przedmiot
794 - Bohater ligi X - 7500 wygranych walk ligowych - 6 pkt umiejętności
806 - Bohater ligi XI - 10000 wygranych walk ligowych - 7 oponek
819 - Bohater ligi XIII - 15000 wygranych walk ligowych - 6 pkt umiejętności
830 - Bohater ligi XIV - 17500 wygranych walk ligowych - 7 oponek
841 - Bohater ligi XV - 20000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
851 - Bohater ligi XVI - 22500 wygranych walk ligowych - 7 pkt umiejętności
863 - Bohater ligi XVII - 25000 wygranych walk ligowych - 8 oponek
875 - Bohater ligi XVIII - 27500 wygranych walk ligowych - Przedmiot
908 - Bohater ligi XIX - 30000 wygranych walk ligowych - 8 pkt umiejętności
911 - Bohater ligi XX - 32500 wygranych walk ligowych - 9 oponek
916 - Bohater ligi XXI - 35000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
919 - Bohater ligi XXII - 37500 wygranych walk ligowych - 8 pkt umiejętności
922 - Bohater ligi XXIII - 40000 wygranych walk ligowych - 9 oponek
928 - Bohater ligi XXIV - 42500 wygranych walk ligowych - Przedmiot
931 - Bohater ligi XXV - 45000 wygranych walk ligowych - 8 pkt umiejętności
934 - Bohater ligi XXVI - 47500 wygranych walk ligowych - 9 oponek
938 - Bohater ligi XXVII - 50000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
127 - Pogoń za punktami I - 50 zdobytych pkt ligowych - 3 pkt umiejętności
251 - Pogoń za punktami II - 100 zdobytych pkt ligowych - 4 oponki
335 - Pogoń za punktami III - 200 zdobytych pkt ligowych - Przedmiot
426 - Pogoń za punktami IV - 300 zdobytych pkt ligowych - 4 pkt umiejętności
565 - Pogoń za punktami V - 400 zdobytych pkt ligowych - 5 opon
709 - Pogoń za punktami VI - 525 zdobytych pkt ligowych - Przedmiot
790 - Pogoń za punktami VII - 650 zdobytych pkt ligowych - 5 pkt umiejętności
850 - Pogoń za punktami VIII - 775 zdobytych pkt ligowych - 8 oponek
879 - Pogoń za punktami IX - 900 zdobytych pkt ligowych - Przedmiot
130 - Ambitny zawodnik ligowy I - 5 walk ligowych rozpoczętych 1 dnia - 5 pkt umiejętności
253 - Ambitny zawodnik ligowy II - 10 walk ligowych rozpoczętych 1 dnia - 5 pkt umiejętności
429 - Ambitny zawodnik ligowy III - 20 walk ligowych rozpoczętych 1 dnia - 5 pkt umiejętności
128 - Niezwyciężony zawodnik ligowy I - 5 walk ligowych wygranych pod rząd - 5 pkt umiejętności
252 - Niezwyciężony zawodnik ligowy II - 10 walk ligowych wygranych pod rząd - 5 pkt umiejętności
128 - Niezwyciężony zawodnik ligowy III - 20 walk ligowych wygranych pod rząd - 5 pkt umiejętności
06871676098800168336.jpg
[Numer zadania] - Nazwa zadania - Zadanie do wykonania - Nagroda
15 - Rozgrzewka - Weź udział w swojej pierwszej walce ligowej - 10 pkt umiejętności
21 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa I - 5 odbytych walk ligowych - 3 oponki
33 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa II - 10 odbytych walk ligowych - Przedmiot
100 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa IV - 50 odbytych walk ligowych - 3 oponki
129 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa V - 100 odbytych walk ligowych - Przedmiot
192 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa VI - 250 odbytych walk ligowych - 4 pkt
281 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa VII - 500 odbytych walk ligowych - 5 oponek
371 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa VIII - 1000 odbytych walk ligowych - Przedmiot
511 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa IX - 2000 odbytych walk ligowych - 5 pkt umiejętności
580 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa X - 3000 odbytych walk ligowych - 6 oponek
693 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XI - 4000 odbytych walk ligowych - Przedmiot
715 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XII - 5000 odbytych walk ligowych - 5 pkt umiejętności
786 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XIII - 7500 odbytych walk ligowych - 6 oponek
807 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XIV - 10000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
814 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XV - 12500 wygranych walk ligowych - 6 pkt umiejętności
820 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XVI - 15000 odbytych walk ligowych - 7 oponek
835 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XVII - 17500 odbytych walk ligowych - Przedmiot
858 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XVIII - 20000 odbytych walk ligowych - 7 pkt umiejętności
880 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XIX - 25000 odbytych walk ligowych - 8 oponek
887 - Kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa XX - 30000 odbytych walk ligowych - Przedmiot
56 - Bohater Ligi I - 10 wygranych walk ligowych - 2 pkt umiejętności
89 - Bohater Ligi II - 25 wygranych walk ligowych - 3 oponki
111 - Bohater Ligi III - 50 wygranych walk ligowych - Przedmiot
143 - Bohater Ligi IV - 100 wygranych walk ligowych - 4 pkt umiejętności
232 - Bohater ligi V - 250 wygranych walk ligowych - 4 oponki
311 - Bohater ligi VI - 500 wygranych walk ligowych - Przedmiot
427 - Bohater ligi VII - 1000 wygranych walk ligowych - 4 pkt umiejętności
593 - Bohater ligi VIII - 2500 wygranych walk ligowych - 6 oponek
723 - Bohater ligi IX - 5000 wygranch walk ligowych - Przedmiot
794 - Bohater ligi X - 7500 wygranych walk ligowych - 6 pkt umiejętności
806 - Bohater ligi XI - 10000 wygranych walk ligowych - 7 oponek
819 - Bohater ligi XIII - 15000 wygranych walk ligowych - 6 pkt umiejętności
830 - Bohater ligi XIV - 17500 wygranych walk ligowych - 7 oponek
841 - Bohater ligi XV - 20000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
851 - Bohater ligi XVI - 22500 wygranych walk ligowych - 7 pkt umiejętności
863 - Bohater ligi XVII - 25000 wygranych walk ligowych - 8 oponek
875 - Bohater ligi XVIII - 27500 wygranych walk ligowych - Przedmiot
908 - Bohater ligi XIX - 30000 wygranych walk ligowych - 8 pkt umiejętności
911 - Bohater ligi XX - 32500 wygranych walk ligowych - 9 oponek
916 - Bohater ligi XXI - 35000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
919 - Bohater ligi XXII - 37500 wygranych walk ligowych - 8 pkt umiejętności
922 - Bohater ligi XXIII - 40000 wygranych walk ligowych - 9 oponek
928 - Bohater ligi XXIV - 42500 wygranych walk ligowych - Przedmiot
931 - Bohater ligi XXV - 45000 wygranych walk ligowych - 8 pkt umiejętności
934 - Bohater ligi XXVI - 47500 wygranych walk ligowych - 9 oponek
938 - Bohater ligi XXVII - 50000 wygranych walk ligowych - Przedmiot
127 - Pogoń za punktami I - 50 zdobytych pkt ligowych - 3 pkt umiejętności
251 - Pogoń za punktami II - 100 zdobytych pkt ligowych - 4 oponki
335 - Pogoń za punktami III - 200 zdobytych pkt ligowych - Przedmiot
426 - Pogoń za punktami IV - 300 zdobytych pkt ligowych - 4 pkt umiejętności
565 - Pogoń za punktami V - 400 zdobytych pkt ligowych - 5 opon
709 - Pogoń za punktami VI - 525 zdobytych pkt ligowych - Przedmiot
790 - Pogoń za punktami VII - 650 zdobytych pkt ligowych - 5 pkt umiejętności
850 - Pogoń za punktami VIII - 775 zdobytych pkt ligowych - 8 oponek
879 - Pogoń za punktami IX - 900 zdobytych pkt ligowych - Przedmiot
130 - Ambitny zawodnik ligowy I - 5 walk ligowych rozpoczętych 1 dnia - 5 pkt umiejętności
253 - Ambitny zawodnik ligowy II - 10 walk ligowych rozpoczętych 1 dnia - 5 pkt umiejętności
429 - Ambitny zawodnik ligowy III - 20 walk ligowych rozpoczętych 1 dnia - 5 pkt umiejętności
128 - Niezwyciężony zawodnik ligowy I - 5 walk ligowych wygranych pod rząd - 5 pkt umiejętności
252 - Niezwyciężony zawodnik ligowy II - 10 walk ligowych wygranych pod rząd - 5 pkt umiejętności
128 - Niezwyciężony zawodnik ligowy III - 20 walk ligowych wygranych pod rząd - 5 pkt umiejętności
Nagrody za wydane monety HeroZero
Witam,
tutaj pokaze spis nagrod za wydane monety w ciagu dnia.
Gorączka zakupów 100 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów II 500 monet wydanych w ciągu dnia - 3 pkt
Gorączka zakupów III 1000 monet wydanych w ciągu dnia - 2 oponki
Gorączka zakupów IV 2500 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów V 5000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów VI 10000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów VII 25000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów VIII 50 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów IX 75 000 monet wydanych w ciągu dnia - 4 oponki
Gorączka zakupów X 100 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów XI 250 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XII 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 oponki
Gorączka zakupów XIII 1 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XIV 2 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 oponki
Gorączka zakupów XV 3 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XVI 4 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 8 oponki
Gorączka zakupów XVII 5 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XVIII 7 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XIX 100 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XX 15 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 8 oponki
Gorączka zakupów XXI 20 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXII 25 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 68 332 monety
Gorączka zakupów XXIII 30 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXIV 35 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 178742 exp
Gorączka zakupów XXV 40 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXVI 45 00 0000 monet wydanych w ciągu dnia - 115 017 monety
Gorączka zakupów XXVII 500 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXVIII 55 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 302445 exp
Gorączka zakupów XXIX 60 00 0000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXX 65 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 134 703 monety
Gorączka zakupów XXXI 70 00 0000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXXII 75 000 000 monet wydanych w ciągu dnia – 340627 exp
Gorączka zakupów XXXIII 80 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXXIV 85 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 146 580 monety
Gorączka zakupów XXXV 90 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXXVI 95 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 380995 exp
Gorączka zakupów XXXVII 100 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 20 oponki
PUNKTY 81
OPONKI 54
DOŚWIADCZENIE 1 202 813
MONETY 464 632
tutaj pokaze spis nagrod za wydane monety w ciagu dnia.
Gorączka zakupów 100 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów II 500 monet wydanych w ciągu dnia - 3 pkt
Gorączka zakupów III 1000 monet wydanych w ciągu dnia - 2 oponki
Gorączka zakupów IV 2500 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów V 5000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów VI 10000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów VII 25000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów VIII 50 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów IX 75 000 monet wydanych w ciągu dnia - 4 oponki
Gorączka zakupów X 100 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 pkt
Gorączka zakupów XI 250 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XII 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 oponki
Gorączka zakupów XIII 1 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XIV 2 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 6 oponki
Gorączka zakupów XV 3 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XVI 4 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 8 oponki
Gorączka zakupów XVII 5 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XVIII 7 500 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XIX 100 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XX 15 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 8 oponki
Gorączka zakupów XXI 20 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXII 25 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 68 332 monety
Gorączka zakupów XXIII 30 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXIV 35 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 178742 exp
Gorączka zakupów XXV 40 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXVI 45 00 0000 monet wydanych w ciągu dnia - 115 017 monety
Gorączka zakupów XXVII 500 00 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXVIII 55 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 302445 exp
Gorączka zakupów XXIX 60 00 0000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXX 65 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 134 703 monety
Gorączka zakupów XXXI 70 00 0000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXXII 75 000 000 monet wydanych w ciągu dnia – 340627 exp
Gorączka zakupów XXXIII 80 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - przedmiot
Gorączka zakupów XXXIV 85 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 146 580 monety
Gorączka zakupów XXXV 90 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 9 pkt
Gorączka zakupów XXXVI 95 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 380995 exp
Gorączka zakupów XXXVII 100 000 000 monet wydanych w ciągu dnia - 20 oponki
PUNKTY 81
OPONKI 54
DOŚWIADCZENIE 1 202 813
MONETY 464 632
Sposób na łatwe wygrywanie zadań nadzwyczajnych
A więc żeby wygrywać walki nadzwyczajne jest 1 sprawdzony sposób.
Zbierz eq pod hp i załóż je całe, musi być to tylko hp bez siły i innych.
Nie zakładaj broni ale broń rzucana bardzo mile widziana jest.
Gdy to wszystko zrobisz uzbroisz się pod hp, i dzięki temu będziesz wygrywał z przeciwnikami nawet bardzo trudnymi!
Ciekawy sposób na więcej honoru z walki
Witam.
Chciałbym wam pokazać mój sposób na dostawanie więcej monet z walk.
A więc tak:
1.Wchodzimy w ranking
2.Bierzemy ranking bohaterów według poziomu.
3.Teraz np. mamy 160 lvl to bierzemy idzemy w góre aż do np. 170 i bierzemy tego co jest na samym dole z tym lvl. [Screen]
4.Ma on najmniej honoru więc możliwe, że ma słabe statystyki.
5.Jeżeli ma dobre bierzemy następnego
(jeżeli następnych pięć ma dobre bierzemy lvl np. 169)
Można brać np. 10 lvl wyżej, 5 lvl wyżej,czasami nawet 20 Mam nadzieje, że ten poradnik się komuś przyda.Oczywiście nie zawsze znajdziemy w ten sposób odpowiednią osobę ale warto spróbować
(korzystam z tego sposobu dośyć długo i prawie zawsze mi się udaje)
Jak zdobywać najwięcej honoru/monet?
1) Jak zdobyć w pojedynkach najwięcej monet.
Trzeba znaleźć bohatera w rankingu, który ma większy od nas level, mieć najmniej honoru na danym poziomie oraz żeby miał słabsze staty od nas.
Tym większy level od nas, tym więcej monet.
Celujemy myszkę na przycisk Zaatakuj i czekamy chwile żeby pojawiła się informacja ile dostaniemy monet za pokonanie go.
Czy było trudno?
Mam nadzieję że nie. Jedynie trzeba mieć trochę cierpliwości.
2) Jak zdobyć jak najwięcej honoru w pojedynkach?
Możemy szukać przeciwnika w Rankingu lub w Pojedynek.
Bohater może mieć dowolny level, ale żeby nie był za mały bo będzie mało honoru.
Musi mieć Jak najwięcej honoru, musi mieć małe staty.
Sprawdzamy ile dostaniemy honoru za pokonanie przeciwnika.
Jeśli chcemy sprawdzić szybciej w Pojedynek, celujemy myszkę w menu Pojedynek na jeden z Nicku postaci,czekamy i czytamy ile będzie honoru za wygraną. Potem możemy zobaczyć jakie ma staty i zaatakować.
Tym więcej honoru ma przeciwnik, tym więcej będzie honoru.
Spis taktyk w HeroZero
1. inteligencja/siła/kondycja/intuicja
Każdy wie ,że nie ma nic lepszego niż atakowanie wroga z "podwójną siłą".
W drugiej kolejności jest siła . Dlaczego siła? A po to ,żeby przeciwnik ,który opiera się na taktyce siła/inteligencja/intuicja/kondycja (3.) nie bił więcej z "normalnego" hita niż my krytem.
Nasza kondycja nie może odbiegać od kondycji przeciwnika , ponieważ.. ale to zaraz. Nasza kondycja musi być w okolicy +/- 100 (zależy od poziomu , czym wyższy tym większa różnica). Dlaczego uparłem się na tą kondycję? A to dlatego ,bo gdy nasz rywal opiera się na taktyce intuicja/siła/kondycja/inteligencja(2.) i ma 40% na uniknięcie ciosu , jesteśmy na straconej pozycji. Dlatego w tej taktyce jest nam potrzebna również kondycja.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. intuicja/siła/kondycja/inteligencja
Po prostu , robimy wszystko aby uniknąć ciosu wroga, równocześnie zadając mu obrażenia.Nie nastawiamy się na uderzenia krytyczne, inteligencji mamy najmniej. Szukamy więc rywali, którzy mają dużo mniej intuicji, niż my – najlepiej, gdy mamy 40% szans na uniknięcie ciosu. Możemy zadawać mniej uderzeń (średnio), licząc na to, że unikając ataku raz, czy drugi – dociągniemy do końca walkę na naszą korzyść.Co do kondycji i inteligencji, nie możemy odbiegać od przeciwnika.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.siła/inteligencja/intuicja/kondycja
Siła jest najważniejsza , niewiele mniej inteligencja.
Przykład : siła 1780, kondycja 1392, inteligencja 1656, intuicja 1581.
Na trzecim miejscu znajduje się intuicja – tak, by za bardzo nie odbiegać od inteligencji, gdyż są dwie umiejętności „specjalne” i tutaj powinny iść mniej więcej w parze, jednak z wyraźnym wskazaniem na inteligencję.
Kondycja ma być broniona przez inteligencje i intuicję,wcześniej aniżeli skończą nam się punkty życia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.kondycja, kondycja i jeszcze raz kondycja.
Tu nie ma co się rozpisywać, ładujemy ile się da w kondycję. Pokażę wam pewien przykład:
siła 235, kondycja 2290, inteligencja 683, intuicja 231.
Tylko jeden z jego przedmiotów dodaje mu czegoś innego, niż kondycji. Jak się pewnie domyślacie, jest to inteligencja.Jedyną rzeczą, która odstrasza potencjalnych atakujących jest właśnie to czarne pole, na którym widnieją cztery cyfry, 2290. Jeśli ten „lęk” przeskoczymy – droga do wygranej jest prosta.
Subskrybuj:
Posty (Atom)