poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Skyrim mody PL / po polsku - poradnik - Lepsze konie


ześć. Zapraszam Was na poradnik o modyfikacji do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, która znacznie ułatwia interakcję bohatera z koniami. Będziemy mogli między innymi gwizdać na naszego rumaka oraz taranować wroga :) Poza tym możemy dodać (albo zmienić) zbroję dla nasze rumaka. Nasi towarzysze także będą mogli korzystać z tej modyfikacji :) Miłego oglądania :) 

Download:

Convenient Horses

Polecam zainstalować tą modyfikację z
UFO - Ultimate Follower Overhaul

Inne ciekawe mody do Skyrim: http://www.youtube.com/playlist?list=...

Amnesia: Mroczny Obłęd - gra horror #11 - Ostatni składnik

Cześć. Zapraszam Was na kolejny odcinek Amnesia: Mroczny Obłęd. W tym odcinku będe kontynuował poszukiwania ostatniego skladnika niezbędnego do stworzenia toniku dla Agrippy. Oczywiście nie będzie to łatwe zadanie :)

Skyrim mody PL / po polsku - poradnik - Mokro i zimno

Cześć. Zapraszam Was na poradnik o modyfikacjach do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, dzięki której podczas deszczu będziemy mokrzy, natomaist NPC-ty będą wracać do domków. Jeśli udamy się w północne obszary Skyrim, to miejscowa ludność oraz nasz bohater będą pokryci białym puchem. Ponadto modyfikacja oferuje inne ciekawe smaczki (jak na przykład para z ust). Druga modyfikacja którą zaprezentuje, daje możliwość zostawiania śladów na śniegu. Miłego oglądania :)


Download:

Wet and Cold 
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/...

Footprints
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/...

Do poprawnego działania modyfikacji "Wet and Cold",
wymagany jest SkyUI
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/... 

Inne ciekawe mody do Skyrim: http://www.youtube.com/playlist?list=...

Amnesia: Mroczny Obłęd - gra horror #12 - Zakończenie

Cześć. Zapraszam Was na ostatni już niestety odcinek z grą Amnesia: Mroczny Obłęd. Jak się ostatecznie rozstrzygną losy Daniela? Zobaczcie sami! :)


Risen 3 gameplay pl (Władcy Tytanów) - Pierwsze wrażenia #1

Zapraszam Was serdecznie na pierwszy gameplay z gry Risen 3 Władcy Tytanów. Chciałbym podzielić się z Wami swoimi wrażeniami :)

Kody do Wiedźmin 3: Dziki Gon

Numpad 1 - Nieśmiertelność.
Numpad 2 - Nielimitowany wigor.
Numpad 3 - Nieskończona ilość punktów talentów.
Numpad 4 - 1000 punktów doświadczenia.
Numpad 5 - Wyzerowanie poziomu toksyczności.
Numpad 6 - Nieskończona ilość orenów (podczas używania musisz mieć ich co najmniej 257).
Numpad 7 - Super szybkie przemieszczanie się.
Numpad 8 - Awans na wyższy poziom doświadczenia.
Numpad 9 - Nielimitowana adrenalina.
Numpad 0 - 5 medalionów.
Także całkiem nieźle, nawet łatwiej bo nie trzeba wpisywać kodów wystarczy wybrać interesujący nas kod po przez Numpad 0-9.

Top Five Rappers





Czy wszyscy załapią?

Kel'Thuzad - hearthstone polska

O nie! Twoja tura kończy się teraz! MOJA kolej!” Pokonaliście już grającego nieczysto władcę nekropolii?


Przypuszczacie co to może być? ‪#‎RoyalQuest‬ ‪#‎Aura‬


Główny Boss Veigar szykuje się do finałowej walki



Jak oni ŚMIĄ ze mnie kpić?! Jestem głównym bossem, jedynym powodem, dla którego istnieją!

Twierdzą, że nie jestem dość wysoki... Czy oni zdają sobie sprawę, z kim zadarli? Moja moc jest niewyobrażalna! Obrócę w pył kod źródłowy ich marnej gry.

Odnowienie patchera i ekranu początkowego



W ciągu najbliższego tygodnia będziemy wprowadzać pierwsze zmiany związane z klientem gry. Wprowadzamy graficzne zmiany patchera i ekranu początkowego klienta które ostatnio udostępniliśmy na PBE. Trafią one do gry wraz z nową technologią związaną z działaniem klienta.

Gdy wspominamy o „kliencie”, mamy na myśli technologię, która odpowiada za doświadczenia przed rozpoczęciem gry. Każda interakcja, która ma miejsce przed rozpoczęciem meczu, jest oparta o połączone systemy i w związku z tym zachowanie stabilności League jest dla nas najwyższym priorytetem podczas wprowadzania zmian.

Na początek więc postanowiliśmy przyjrzeć się najmniej ryzykownym elementom klienta. Zaktualizowanie wyglądu patchera i ekranu początkowego oznaczają, że możemy dodać nową technologię, zminimalizować ryzyko i dostarczyć trochę fajnych funkcji.

Pierwsze zmiany to dopiero początek, który pokaże wam, w jaki sposób planujemy dokonać dalszych aktualizacji. To, czego doświadczycie przed rozpoczęciem meczu, będzie aktualizowane i usprawniane. Przyjrzyjmy się nowemu wyglądowi patchera i ekranu początkowego klienta.







Podzielcie się swoimi wrażeniami poniżej, a jeżeli szukacie dokładniejszego wyjaśnienia zmian patchera i ekranu początkowego, dłuższe wyjaśnienie znajdziecie tu.

Przewodnik po kwalifikacjach regionalnych GPL



GPL przez ostatnie trzy sezony było pełne dramatycznych chwil i kontrowersji. Nowe drużyny pokonywały faworytów, w pół drogi do sukcesu zdarzały się dyskwalifikacje (a w przypadku Neolution Full Louis wręcz o krok od zwycięstwa), a cały region szykuje się do zawodów międzynarodowych. U progu regionalnych kwalifikacji do Mistrzostw Świata League of Legends 2014 region, z którego wywodzą się zeszłoroczni mistrzowie, stara się wrócić do formy.
PRZEGLĄD GRUPY

Jak w poprzednich sezonach, Azja Południowo-Wschodnia reprezentowana będzie na mistrzostwach przez dwie drużyny – zwycięzca sezonu letniego będzie jedną z nich. Zwycięzca tych rozgrywek zostanie ustalony 16 sierpnia, kiedy aktualni mistrzowie GPL, Taipei Assassins stawią czoła byłym mistrzom, AHQ.

Biorąc pod uwagę punktację obu drużyn, przegrani zostaną rozmieszczeni na pierwszym miejscu w play-offach regionalnych. To bardzo ważne, gdyż drużynie tej wystarczy później jedno zwycięstwo, by trafić do mistrzostw świata. Drużyny z niższą liczbą punktów muszą rozegrać więcej meczów – trzecia i czwarta ekipa rozegra ich trzy, natomiast druga – dwa.


Poza TPA i AHQ do play-offów kwalifikują się trzy drużyny. Saigon Jokers i Saigon Fantastic Five zajmą drugie i trzecie miejsce dzięki swojej świetnej formie w przeciągu roku. Do kwalifikacji wrócą też wielcy nieobecni, Taipei Snipers, którzy nie brali udziału w sezonie letnim. Jak to możliwe? Zostali z niego wyeliminowani przez Machi Esports, ale ich świetne wyniki w zimie i na wiosnę sprawiły, że wciąż mogą dostać się do mistrzostw.
HISTORIA

Historia profesjonalnych rozgrywek League of Legends w Azji Południowo-Wschodniej to opowieść o wielkiej fali, która zaskoczyła cały świat i niskich przypływów, przez które region ten zbladł w porównaniu z sąsiadami, Koreą i Chinami. Uwaga świata jest zwrócona gdzie indziej, ale region ten nawet dziś słynie z innowacji.


Garena Premier League, założona w lutym 2012 roku, była pierwszą trwałą ligą w League of Legends, wyprzedzając nawet o miesiąc OnGameNet Champions. W pierwszej odsłonie wystąpiło sześć drużyn, rozgrywając 20-tygodniowy sezon w pojedynkach każdy z każdym.

Niemal od razu stało się jasne, że dwie z nich wyróżniają się na tle pozostałych. Taipei Assassins i Singapore Sentinels były niemal niepokonane w 2. sezonie, przynajmniej na własnym terenie, więc nikt się nie zdziwił, że finał rozegrany został między nimi.

Nie było też szokiem, gdy Taipei Assassins zdobyli tytuł mistrza, pokonując Sentinels 3:1. Mimo że między tymi drużynami a resztą GPL znajdowała się przepaść, dystans dzielący Sentinels od Assassins był jeszcze większy. W 2012 roku ci drudzy przegrali tylko dwie rundy meczu – jedną na początku z Manila Eagles, a drugą w finale z Sentinels.

Nie było też szokiem, gdy Taipei Assassins zdobyli tytuł mistrza, pokonując Sentinels 3:1. Mimo że między tymi drużynami a resztą GPL znajdowała się przepaść, dystans dzielący Sentinels od Assassins był jeszcze większy. W 2012 roku ci drudzy przegrali tylko dwie rundy meczu – jedną na początku z Manila Eagles, a drugą w finale z Sentinels.

Zdziwieniem było, że nie dołączyli do nich Singapore Sentinels.

Zwiastunem przyszłych wydarzeń było to, że srebrni medaliści zostali w ostatniej chwili wyeliminowani przez drużynę, którą odesłali już do grupy przegranych w turnieju podwójnej eliminacji. Saigon Jokers, mimo osiągnięcia niewiele ponad 50% zwycięstw w GPL, zdołali wedrzeć się do finału i wyeliminować Sentinels, wygrywając bilet do Los Angeles. Chociaż nie udało im się przejść fazy grupowej mistrzostw, Jokers stali się czarnym koniem swojego regionu.

Z drugiej strony Taipei Assassins nabierali rozpędu.

Nieudana próba podbicia ligi koreańskiej przez Counter Logic Gaming pomogła przybliżyć Zachodowi drużyny z Azji; Taipei Assassins mieli nawet znajomego na Zachodzie. Lilballz był znajomym Bigfatjijiego z CLG z czasów licealnych i grał w tej drużynie w 2010 roku, zanim powrócił do ojczyzny. Powiązania między tymi drużynami sprawiły, że wiele osób sceptycznie odebrało wiadomość, że CLF ogłosiło TPA najlepsza drużyną na świecie, mimo że ci wygrali potyczkę z mistrzami Chin, World Elite (obecnie Team WE).

Pierwszy występ TPA na Zachodzie nie przebiegł jednak zbyt dobrze. Zaproszono ich na ggClassic, jednak ze względu na lagi lub różnice stref czasowych osiągnęli oni średnie wyniki w starciu z drużynami z Ameryki. Mnóstwo porażek z drużynami z Korei dodatkowo osłabiło pozycję Assassins. W roku, w którym Moscow 5 zdobywało liczne tytuły IEM, CLG.EU niemal wygrało OGN, a koreański styl gry zaczął dominować rozgrywki, o drużynie niemal zapomniano.


Następnie w październiku rozpoczęły się mistrzostwa świata 2. sezonu. Najpierw Assasins pokonali Maknoon's NaJin em-Fire Sword 2:0; było to zaskoczenie, ale Sword uznawano za słabszego z reprezentantów Korei. TPA miało potem stawić czoła Moscow 5 i zgodnie z przewidywaniami przegrało pierwszy mecz, tylko po to jednak, by zszokować świat dwoma wygranymi, głównie dzięki grze Toyza Orianną.

Pomijając, że wyeliminowali jednego z faworytów turnieju, świetnie poradzili sobie z Azubu Frost. Zwycięstwo 3:1 przeciwko regionowi, który uważano za najlepszy, ugruntowało ich pozycję jako mistrzów świata.

Był to też ostatni okres, kiedy drużyna z Azji Południowo-Wschodniej liczyła się na arenie międzynarodowej.

Kiepski wynik na IPL 5 zwalono na zmęczenie sezonem, ale z perspektywy czasu powody mogły być inne. Plotki o kłótniach między członkami Assassins przerodziły się w prawdziwą operę mydlaną wraz z rozpoczęciem 3. sezonu GPL. Chociaż drużyna wciąż najlepiej radziła sobie w regionie i wygrała sezon wiosenny, kapitan i gracz wsparcia, MiSTakE, przeszedł do siostrzanej drużyny Taipei Snipers, co osłabiło ekipę. Wkrótce gwiazda środkowej alei, Toyz, odszedł z powodów zdrowotnych, a następnie stracili gracza z górnej alei, Stanleya, którego forma ciągle spadała. Lilballz został zawieszony za dzielenie się kontem i z oryginalnego składu został tylko Bebe.

Assassins nie zabłysnęli w 3. sezonie. Rozwój GPL i dodatkowe miejsca dla drużyn z Tajwanu i Wietnamu doprowadziło do zwycięstwa lokalnych rywali, AHQ e-Sports Club. Lokalna liga LoL Nova League rozwijała się – Taipei Snipers MiSTakE'a radzili sobie świetnie, podczas gdy Assassins się rozpadało.

Na swój sposób Nova League została stworzona w oparciu o Snipers, który to zespół miał promować e-sport na Tajwanie w związku ze zwycięstwem w 2012 roku. Drużyny wybierały zawodników na podstawie draftu spośród gwiazd regionalnej kolejki solo – był to pierwszy raz, kiedy system ten zastosowano w profesjonalnych rozgrywkach League of Legends; miały one stawić czoło Snipers, co doprowadziło do powiększenia lokalnej ligi.


Zadziałało to wręcz zbyt dobrze. Ani mistrzowie GPL, AHQ, ani zwycięzcy LNL, Taipei Snipers, ani nawet popłuczyny po Taipei Assassins nie zakwalifikowali się jako przedstawiciele Tajwanu na mistrzostwa świata 3. sezonu. To Gamania Bears pokonali miejscowych faworytów i udali się do Los Angeles.

W międzyczasie w SEA powstawały inne lokalne ligi, chociaż nie były tak prężne. Singapore Sentinels znowu stali się najlepszą drużyną spoza Tajwanu w regionie. Wtedy nastąpiło déjà vu i znowu przegrali oni z Mineski, drużyną, którą w czwartej rundzie kwalifikacji regionalnych odesłali do grupy przegranych. Jednak ani Mineski, ani Gama Bears nie udało się wiele zwojować w lidze – pierwsza drużyna nie wygrała ani gry w fazie grupowej, a ta druga odpadła z play-offów.

Po klęskach graczy z tego regionu w 3. sezonie wprowadzono spore zmiany. GPL rozszerzono; ponadto tak jak LCS, drużyny trafiają teraz bezpośrednio do mistrzostw świata, co po raz pierwszy daje szanse dwóm drużynom z Tajwanu. Wprowadzono też zmiany infrastrukturalne. Koreańczyk Lee In-cheol, poprzednio pracujący w Xenics esports, teraz trenuje Saigon Jokers i Saigon Fantastic Five, a jego wysiłki są widoczne w formie obu drużyn.

Jednak największe postępy poczyniła drużyna, którą uważano już za martwą. Chociaż z oryginalnego składu został tylko Bebe, Taipei Assassins znowu dominują w regionie, wygrywając kolejne sezony i wychodząc z wiosennej fazy grupowej bez porażek.

Przewodnik po Regionalnym Turnieju Dzikiej Karty


Przewodnik po Regionalnym Turnieju Dzikiej Karty
PO GENTLEMAN GUSTAF


Jest kilka dróg prowadzących na mistrzostwa świata. Najprostszy sposób to wzięcie udziału w zawodach jednej z pięciu głównych zawodowych lig: NA LCS, EU LCS, OGN, LPL i GPL. Ale co zrobić, jeśli twoja utalentowana drużyna League of Legends nie pochodzi z Ameryki Północnej, UE, Korei, Chin ani południowo-wschodniej Azji?

Masz szczęście. Pięć innych regionów – Rosja, Oceania, Turcja, Ameryka Łacińska i Brazylia walczy o udział w Mistrzostwach Świata League of Legends 2014, biorąc udział w zawodach regionalnych:
Rosja – Starladder Season 2
Oceania – Oceania Winter Regionals
Turcja – Turkish Grand Finals
Ameryka Łacińska – Copa LatinoAmerica
Brazylia – Circuito Braziliero

Drużyny z Brazylii i Ameryki Łacińskiej zmierzą się w meczu do 3 zwycięstw podczas tegorocznego PAX-u. Zwycięzca awansuje do fazy grupowej mistrzostw świata. Drużyny z Rosji, Turcji i Oceanii rozegrały już swoje mecze kwalifikacyjne. Dark Passage z Turcji będzie reprezentować tę grupę na mistrzostwach świata. Ostatnia z drużyn dołączy do grających 29 sierpnia.

PORADNIK: TWISTED TREELINE, CZYLI W POGODNI ZA NAGRODAMI! #1WPROWADZENIE

   Koniec sezonu zbliża się wielkimi krokami, część z Was na pewno uporała już się z wbiciem złotej dywizji, części jeszcze się to nie udało. Jako że na trójkach udało mi się wbić platynę 3(szliśmy non stop w górę, ale niestety mój team się rozpadł), postanowiłem stworzyć dla Was poradnik. Ten oto tekst pozwoli Wam na wbicie drużynowego złota, dzięki czemu uzyskacie nagrody za koniec sezonu. 

Zanim zacznę wyjaśniać jakieś konkretne taktyki, zaznajomię Was z paroma pojęciami obowiązującymi na tej mapie:
Altar – Na mapie możemy znaleźć dwa altary. Przejmujemy je poprzez stanięcie na nich i odczekanie ośmiu sekund. Jeżeli jest to pierwsze przejęcie neutralnego punktu, podczas jego przejmowania jesteśmy niewidoczni. Jeżeli natomiast przejmujemy obiekt wcześniej zajęty przez wroga, widzi on nas na mapie i może to skontrować. Przerwać zdobywanie altaru można spychając z niego przeciwnika, lub zadając mu dmg. Każde przejęcie daje każdemu z drużyny 80 golda. Oprócz złota za zdobycie jednego objectiv’u zyskujemy buff +3 golda za zabicia minionów a przy dwóch altarach oprócz złota zyskujemy także +10% AD oraz AP.
Vilemaw – Miejscowy Baron Nashor, Różni się tym, że jego wszystkie ataki są obszarowe a buff który otrzymamy po jego uśmierceniu to Zwiększona regeneracja HP oraz Many, buff do prędkości ataku oraz +20% CDR. Zabicie Vilemawa oprócz Buffów przynosi każdemu członkowi teamu 190 golda.
Obok nexusa, turretów oraz inhibitorów stanowią one najważniejsze elementy na mapie. A teraz dość o celach mapy, czas wspomnieć o postaciach, jak wiadomo co mapa to inny tier, Postacie które wybrałem, nie pochodzą z innych poradników, są to moje własne wnioski wyciągnięte dzięki doświadczeniu na tej mapie:

Annie, Morgana, Leona, Rumble, Vi, Udyr, Jarvan IV, Elise, Xin Zhao, Lissandra, Kayle, Karma, Yasuo, Wukong, Aatrox, Brand, Dr.Mundo, Darius, Cho’Gath, Gnar, Jax, Nidalee, Riven, Rengar, Zyra, Volibear, Alistar.

Oczywiście nie każda postać pasuję do innej. Nie możemy wziąć Annie kiedy w naszej jungli grasuje Jarvan. Możecie się zapytać „Dlaczgo?”, otóż dlatego że ultimate Jarvana blokuje Annie która zamiast wpakować w przeciwnika wszystkie 3 umiejętności, może użyć tylko dwóch, ponieważ zasięg naszego W jest zbyt mały. Tracimy przez to część mechaniki postaci na co, pozwolić sobie nie możemy.
To tyle w pierwszej części poradnika, Niebawem ukaże się jego następna część. Tymczasem zastanówcie się, czy chcecie grać trójki, jeżeli tak poszukajcie ludzi którzy grają wyżej wymienionymi postaciami. W następnym poradniku opiszę Wam parę kompozycji teamu, oraz wyjaśnię jak przeprowadzać grę i walki drużynowe aby wykorzystać cały potencjał tejże trójki postaci. Przygotuję również pomoc dla junglerów, jungla na Twisted Treeline znacząco różni się od jungli na Summoners Rift.
p.s.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie pierwszej części poradnika, śmiało piszcie je w komentarzach. Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.

Victorious Ashe nagrodą za Sezon 4



Czwartą Victorious skórką, która dołączy do Jarvana, Janny i Elise będzie na 90% Ashe. Zgodnie z informacjami udzielonymi nam przez trzy niezależne źródła, wyciekły już pierwsze plany na ten temat, a Lodowa Łuczniczka stanie się kolejną postacią ze zwycięską skórką.



Wedle planów Riotu planowane jest stworzenie pełnej „zwycięskiej” drużyny – prawdopodobnie w przyszłym sezonie zobaczymy więc postać przeznaczoną na środkową aleję (Jarvan w sezonie w którym wchodził traktowany był jako postać na topa).

Pamiętajcie gdzie przeczytaliście o tym jako pierwsi i nie zapomnijcie podzielić się informacją ze swoimi przyjaciółmi ;).

[NEWS] EVENT: Nów Księżyca

Bohaterowie Durii!

W poniedziałek, 25 sierpnia nadejdzie kolejny Nów Księżyca. Czarownice z góry Blackborg zamierzają znów poświęcić dziewicę, by zdobyć wieczną młodość. Uratuj dziewicę i zdobądź wyjątkowe wyposażenie!

Więcej informacji na temat tego wydarzenia znajdziecie, jak zwykle, na naszym Forum --> KLIK.

Życzymy Wam udanej zabawy!
Wasza Ekipa Drakensang Online

[NEWS] Finał ProSeries - noMERCY walczy o awans do StarSeries



noMERCY przegrywa w ćwierćfinale i nie dołączy do ESC ICY BOX i Virtus.pro w StarSeries.



[NEWS] ESC otarło się o finały StarSeries



Sześć drużyn z czołówki ligi StarSeries zrezygnowało z wyjazdu do Kijowa na finały z pulą nagród 22,000$. Począwszy od pierwszego mousesports, które wycofało się z uwagi na sytuację polityczną na Ukrainie, kolejno rezygnowały z wyjazdu Virtus.pro, Titan, ESG, LDLC i Epsilon, by dopiero dziesiąta ekipa z Danii - UNU.AIN, która obecnie występuje już pod nazwą myXMG, zaakceptowała zaproszenie. Warto w tym miejscu dodać, że myXMG zakończyli zmagania z 15 punktami, a to zaledwie jeden punkt więcej od drugiej polskiej ekipy występującej w StarSeries – ESC ICY BOX. Gdyby, biało czerwoni wygrali ostatni swój mecz z OverGaming zamiast go zremisować, to oni pojechaliby na finały do Kijowa. Warto zatem pamiętać na przyszłość, by walczyć w każdej lidze o każdą rundę, gdyż może ona okazać się kluczowa w końcowym rozrachunku.

Wracając do ostatniego meczu ESC ICY BOX vs OverGaming, to Polacy mieli naprawdę dużą szansę na odniesienie zwycięstwa w tym pojedynku. Hiszpanie dopiero w końcówce spotkania na de_mirage doprowadzili do podziału punktów. Patrząc teraz na ten wynik możemy jedynie żałować, że zabrakło biało czerwonym tej kropki nad i, by pokonać swoich bardziej utytułowanych rywali.

Tak wyglądać będą półfinały, które rozegrane zostaną w dniach 30-31 sierpnia w CyberSports Arena w Kijowie.





fnatic vs myXMG
HellRaisers vs Natus Vincere




Dla przypomnienia tabela SLTV StarSeries w sezonie X:

[NEWS] Szok ! MICHU przechodzi do INSHOCK !



Najmłodszy z zawodników ESC ICY BOX - Michał "MICHU" Müller, odchodzi do INSHOCK. Taką wiadomość podali na swoich facebookach przedstawiciele ESC w tym menedżer - Łukasz 'PRAWUs' Ganczewski. To spory problem dla drugiej na polskiej scenie formacji Counter Strike. Na chwilę obecną nie wiadomo, kto zastąpi tego utalentowanego zawodnika. W maju tego roku dwóch graczy Dobry&Gaming, czyli obecnego ESC ICY BOX również przeszło do INSHOCK, byli to Bartosz "Hyper" Wolny oraz Mariusz "Loord" Cybulski. Teraz znowu podebrali jednego gracza, tym razem Michał`a "MICHU" Müller`a. Co dalej z ESC ICY BOX ??

Od maja zespół INSHOCK wystąpił w paru turniejach w tym na DreamHack w Walencji, jednak bez sukcesów. Szefostwo zapewne poszukiwało wzmocnień zespołu i trafiło na Michała "MICHU" Müller`a z ESC ICY BOX, który w ostatnich tygodniach prezentował bardzo wysoką formę, podobnie jak cały zespół.

Oto informacje z facebooka:


Jacek 'minise' Jeziak – zawodnik ESC ICY BOX
„Dobra, pewnie nie każdy skumał przesłanie mojego wcześniejszego wpisu. Sprawa wygląda tak, że odchodzi od nas MICHU do InShock, a co dalej z nami będzie tego jeszcze nie wiem, straciłem troche zapał do gierki, anyway powodzenia dla Miśka w nowej ekipie.”




Grzegorz 'szpero' Dziamałek – zawodnik ESC ICY BOX



"No to napisze coś od siebie. Wydaje mi się, że w tym składzie mogliśmy wszystko gdybyśmy więcej trenowali, bo nie ma co ukrywać, że mało graliśmy. Przynajmniej mieliśmy pewne 2 miejsce w PL : P. Jednak nasz kolega MICHU, postanowił opuścić nasz zespół na rzecz innej polskiej drużyny - mowa tu o inSHOCK, który wykupuje zawodników za pieniążki więc tutaj macie odpowiedź dlaczego tak się stało
Co z nami dalej tego sami nie wiemy, musimy się zastanowić czy chcemy dalej grać i dobrać 5, czy olewamy ten składzik i każdy idzie w swoją stronę (w tym przypadku raczej KONIEC KARIERY :v), ale fakt, że motywacja w tej chwili = 0. Michałowi i jego drużynie życzę powodzenia
btw. Wiedzieliście, że gdyby nie zawalony ostatni mecz z OverGaming w SLTV (z 14:09 na 15:15) to byśmy jechali na SLTV?"




Łukasz 'PRAWUs' Ganczewski – menedżer ESC ICY BOX



„Cos sie kończy cos sie zaczyna mysle ze chyba juz wszyscy wiedza o decyzji MICHA. Po wielu świetnych spotkaniach zagranych przez naszego najbardziej utalentowanego i najmłodszego zawodnika współpraca dobiega konca. Michałowi dziękuje za świetną przygodę i znajomość( ktora oczywiscie sie nie skończyła!!! )
Dla jasności nie mam majczowi za złe i w całości rozumiem jego decyzje - na jego miejscu zrobiłbym to samo.
GL HF w nowym zespole!
P.S
co dalej z esc? Nie wiem, czekam na decyzje minisa.”




Stary skład INSHOCK wzbogacony przez MICHU, kogo zastąpi? Jeszcze nie wiadomo:
Damian "Furlan" Kislowski
Patryk "easy" Dzięcioł
Paweł "RED" Szymański
Bartosz "Hyper" Wolny
Mariusz "Loord" Cybulski
Michał "MICHU" Müller