piątek, 25 lipca 2014

Recenzja dragon city

Na początku chciałbym wam przedstawić wszystkie żywioły w grze.

Terra (Ziemia) - Podstawowy Żywioł, ma go wiele smoków.

Flame (Ogień) - Także podstawowy żywioł, ma go troszeczkę mniej smoków

Sea (Woda) - Smoki z tym żywiołem wyglądają dziwnie w legowiskach bez wody, są już
odrobinke mocniejsze ale dają najmniej monet ze wszystkich.

Nature (Natura) - O tym żywiole nie ma co sie zbytnio rozpowiadać, w krzyżowaniu smoków jest bardzo ważny

Eletrick (Elektryczność) - Mój drugi ulubiony żywioł, razem z Nature tworzy pierwszą rzadką hybrydę

Ice (lód) - Smoki tego żywiołu stają sie już mocniejsze, razem z fire tworzą prawie najsilniejszą rzadką hybryde

Metal (Metal, lol) - Nie mam co o nim mówić, oprócz tego że Julas uwielbia jednego smoka z tego gatunku (Golda dokładnie)

Dark (Ciemność) - Mocniejszy żywioł, niedawno go zdobyłem.

Light (Światło) - Mój ulubiony żywioł, niedługo razem z Dark będzie tworzył nową rzadką hyrbyde, Fallen Angel.

War (Wojna) - Razem z Sea tworzy najsilniejszą rzadką hybryde, Leviathan (Nie, nie sklep)

Pure (Czystość) - Według mnie najpotężniejszy żywioł w grze, troszeczkę słabszy od legend ale ta róznica jest niewielka, każdy z wyżej przedstawionych żywiołów ma swój odpowiednik Pure. (Pure Flame, Pure Eletrick) Oprócz War i Light które jeszcze nie zostały dodane

Legendary (Legendy) - Najpotężniejsze smoki w grze, troche słabsze od Pure, zadają sobie crita i są od tych wyżej owiele brzydsze, dodatkowo jest mała szansa na wychodowanie ich.




Eventy w grze już nie są takie bezsensowne, dodali takie w których nawet słaby gracz może coś wygrać, a w Black Markecie pojawiły sie smoki które są coś warte. Aktualnie pojawił sie Event Haloween, w którym możemy wygrac 2 smoki


W grze pojawiły sie utrudnienia, np to że legendy dostępne są od wyższego poziomu.

Aktualnie posiadam prawie 26 poziom (maksymalna liczba do 50) ale gra mnie strollowała i brakuje mi 2% expa :mad:

Gemy nie stały sie teraz takie ważne, i i można je zbierać na Black Markety z których pozyskamy potęęężne smoki

Pojawił sie Daily Bonus w którym możemy wygrać pare zdędnych pierdółek, ala złoto i jedzenie oraz 2 nagrody specjalne, 50 gemów oraz ekskluzywnego smoka, teraz owym smokiem jest Wyvern Dragon.