Gra opiera się na bitwach robotów, jest 8 robotów, oraz taki podział na klas (klas jest 4 i każda ma po 2 roboty).
Klasy dzielone są na:
Light - szybkie, wysoko skakają, ale za to mają najmniej życia, ich zasada to - pojawić się, zrobić rozróbę i uciec.
Medium - wolniejsze od light, skok mają średniawy, ale za to mają więcej życie od nich, niezastąpione wsparcie ogniowe.
Hight - najwolniejsze, mały skok, ale za to mają najwięcej życia, one stoją na froncie, aby dostawać po tyłku a reszta trzyma się z boku aby ostrzelać wroga.
Wsparcie - regenerują osłony i życie, mają niewielkie szkody a życie mają pomiędzy Medium a Light, tworzą wieżyczki i pola siłowe, świetne do okupacji miejsc w których dużo się strzela, nie polecam zbytnio nimi walczyć bo to jest najsłabsza klasa w walce.
Teraz o robotach:
W Light są:
- assasin - posiada broń wręcz i dystansową - obie bronie zatruwają ofiarę, skok mają ładowany.
- scout - posiada bardzo mocną broń wręcz i dystansową, ruchliwy i lata bardzo wysoko, skok normalny.
W Medium są:
- blazer - posiada dwie bronie na dystans, krótki i odległy - broń na krótki dystans jest bardzo mocna, każda broń podpala wroga.
- gunner - posiada karabin i snajperkę, jego rola to wsparcie i eliminowanie dalekich celów, head-shot z snajperki spowalnia wroga, uniemożliwia mu użycie skilli i atakować, co czyni go łatwą ofiarą przez pewien czas.
Mediumy mają skok normalny.
W High są:
- tank - broń do walki wręcz i broń na krótki oraz średni dystans. Jego rola to wskoczyć z kolegami i rozwalić wrogą drużynę. Ma skok ładowany.
- blaster - ma wyrzutnie rakiet i broń na krótki oraz średni dystans. Jego zaleta to duża siła ognia. Skok normalny.
W Wsparciu są:
- tech - posiada bronie leczącą życie i odbijającą się, dobre wsparcie w walce, bo może dobrze atakować i leczyć.
- shocker - ma broń leczącą osłonę, która zadaje obrażenia wrogom, oraz orb, działa z daleka, jeżeli przyjaciel będzie w zasięgu wystrzelonego orba, osłona mu się naprawi, natomiast wróg zostanie zraniony.