niedziela, 17 sierpnia 2014

[Poradnik] [Cube World] Plusy i minusy klas



1.Wojownik



Plusy + = Duzy dmg i armor , możliwość blokowania ciosów

Minusy - + mało itemów w sklepach , wolny atak , mało mobilny

Berserker ma duzy dmg i szybki atak nie blokuje ciosow i ma malo armora i jest bardzo mobilny..
Guardian ma sredni dmg i wolny atak blokuje ciosy i ma wiele armora i jest malo mobilny

Wojownicy mogą być Strażnikami albo Berserkerami
- Strażnicy mają zwiększone zdrowie i moce obronne.
- Berserkerzy posiadają moc szaleństwa wojny, które zwiększa ich szybkość ataku z każdym uderzeniem.
Wojownik może posiadać następujące uzbrojenie :
Broń oburęczna (Miecz Dwuręczny, Maczuga, Topór)
Broń jednoręczna (Miecz Jednoręczny, Maczuga, Topór)
Tarcza + broń jednoręczna




2. Mag



Plusy + = duży dmg , może się leczyć , najwięcej itemów z mobów i sklepu jest dla niego , zasięg

Minusy - = mało hp ,
Magowie dusz specjalizują się w ognistych lub wodnych zaklęciach.
- Magowie ognia mogą strzelać płonącymi pociskami i ognistymi kulami by spalić swych wrogów.
- Magowie wody mogą przyzwać spadające się krople wody które odnawiają PŻ sojuszników.
Magia Ognia :
Cechuje się zadawaniem obrażeń przy pomocy czarów ognistych.
Magia Wody :
Specjalizuje się w zdolnościach ochronnych i leczniczych.
Prędkość ataku wzrasta z każdym uderzeniem.
Czyli krótko mówiąc mag ognia to typowa postać atakująca magią a mag wody typowy healer .
Mag może nosić :
Lekką zbroję , kostury , różdżki , bransoletki i laski

3.Łucznik









Plusy + = zasięg , jest łatwy , sporo itemków , jest posredni pomiedzy wojem a magiem

Minusy - = ciężko nieraz trafic szybszego moba
Łucznicy mogą wybrać między Snajperem i Skautem.
- Snajperzy specjalizują się w dokładnie wycelowanym ataku wysoko dystansowym.
- Skauci są bardziej mobilni i dobrzy w walce średnio dystansowej
Skaut:
Mobilny i dobry w walce średniodystansowej.
Umiejętność specjalna - "Scout's Swiftness", zwiększa prędkość poruszania się i atakowania na 10 sekund.
Snajper:
Dobry w wycelowanych strzałach wysoko-dystansowych.
Umiejętność specjalna - "Aim", polega na aktywowaniu niewidzialności, która zwiększa mp oraz szansę na atak krytyczny. Podczas trwania skilla musimy leżeć nieruchomo, gdyż poruszenie się dezaktywuje niewidzialność.
Łucznik może nosić :
Lekką zbroję , łuki , bumerangi oraz kusze




4.Łotrzyk



Plusy + = szybkie ataki , uniki ,

Minusy - = troche trudny na poczatku
Ninja są bardzo szybcy w walce wręcz, są specjalistami w unikaniu ataków przeciwnika oraz na kontratakach. Z znienacka mogą zaatakować przeciwnika zadając duże obrażenia jak i mogą za pomocą swojej szybkości unikać walk z niechcianym przeciwnikiem.
Assasyni są specjalistam w skradaniu się i ataków z zaskoczenia, głównie posługują się sztyletami czyniąc z nich szybkich zabójców.
Assassin (zabójca):
Dobry w atakach z ukrycia.
Umiejętność specjalna - Niewidzialność. Zwiększa obrażenia zatrutego ataku.
Ninja:
Dobry w unikach i kontrach.
Umiejętność specjalna - "Shuriken Throw", atak i unik w jednym. Polega na wykonaniu obrotu w tył (backflipa) i rzuceniu kilku shurikenów w kierunku wroga.
Łotrzyk może nosić :
Średnią zbroję , sztylety , katany , kastety oraz bronie do rzucania.