niedziela, 17 sierpnia 2014

[Poradnik] Jak uniknąć ataków gdy minie 8h ochrony

A więc tak , odkryłem takie fajne coś

mineło mi 8h ochrony gdzie się logowałem i (auto refresh) miałem spokój od natrętnego ludka który rozbija się tu o mają główną bazę już z 30 raz i nie daje za wygraną - irytujące....

Ale do rzeczy: minęło 8h ochrony i zauważyłem że jak ja atakuje to nie ma ataków na mnie więc...

Wchodzę na zniszczoną bazę kogoś z wojny, wbijam atak i czas sobie pyka, nie spuszczam jednostek, czekam 7 minut i ponownie ten sam manewr, jedyna irytująca rzecz - reklama sponsora która daje kolesiowi czas się wbić na atak do mnie

a napisze ktoś graj na pełnym ekranie... otóż kiszka , bo jak zakończysz bitwę klikając na zamknij (X) prawy górny róg a nie jak zwykle na komunikat po zakończonym ataku "podziel się monetami" to ta osoba przy próbie ponownego ataku ma napis: "ktoś już łupi tego gracza" i wtedy tylko odświeżenie strony żeby w tą bazę wysłać atak kolejny .../ heh postarali się aby ludziom znowu nerwy popsuć w grze...


Wypróbujcie powyższe, możliwe że jest to sposób na natrętów żeby im ciśnienie podnieść i się obronić/uprzykrzyć życie wrogowi przy ciągłych atakach do czasu uzupełnienia bunkrów bo w tym czasie jak dacie radę wstawić produkcję jednostek to we wrotach będzie wam przybywało....

przyjemnej zabawy