czwartek, 9 października 2014

HELMET BRO- ZAPOWIEDŹ NOWEJ POSTACI

Na oficjalnym forum League of Legends pojawił się wpis dotyczący nowej postaci.
Nowa postać po raz pierwszy została ukazana na splash arcie zapowiadającym Vel’Koza.
Helmet Bro,  Rycerz Pustki
resize
Helmet Bro jest kolejnym AP bruiserem w zwarciu, który używa mrocznych mocy przeciw stworzeniom Pustki, opierając się na nękaniu uciszeniem, a także na spowolnieniach, będzie postacią, która świetnie będzie się spisywała w wykańczaniu zranionych przeciwników jak także do kontroli team fightów
Umiejętności:
Ostrze pustki(Passive)
    - Ataki podstawowe zadają 5(xPoziom)+(0.25AP)dodatkowych obrażen magicznych
Przewrót/Spopielający cios(Q)
      -Helmet Bro zwinnie rzuca się na krótką odległość, 3 sekundy po tym może użyć Spopielającego Ciosu, dzięki czemu może doskoczyć do wroga, zadając dodatkowe obrażenia magiczne i go uciszyć

      Obrażenia magiczne: 30/55/80/105/130 (+0,40 AP)

      Cooldown: 8 sekund
      czas uciszenia: 2 sekundy.

    Skok prawdopodobnie będzie miał zasięg jak Passive Rengara(600 Unit)
Opończa cienia(W)
      Helmet Bro unosi swą pelerynę, zdobywając tymczasową tarczę na 2 sekundy. Jeśli Opończa Cienia absorbuje zaklęcie, Helmet Bro uwalnia energie, zadając obrażenia wokół w zależności od typu obrażeń zaabsorbowanego czaru

      Obrażenia: 75/95/115/135/155
      Cooldown: 14 sekund.

    Zasięg: Około 425 Unit(Zasięg jak Q Dariusa)
Fala pustki(E)
      Passive: Helmet Bro zbiera ładunki za każdy czar rzucony przez przeciwną postać. Może maksymalnie zebrać 6 ładunków(1 ładunek co 3 sekundy)

      Active: Helmet Bro uwalnia falę pustki z hełmu zadając obrażenia magiczne i spowalniając wrogiego bohatera w pierwszej linii. Czar zadaje 10% więcej obrażeń za każdy ładunek

      Obrażenia magiczne – zero ładunków: 70/115/160/205/250 (+0.50 AP)
    Obrażenia magiczne – sześć ładunków: 112/184/256/328/400 (+.50 AP)
    Cooldown: 16/14/12/10/8 sekund.
    Zasięg: około 600 unit.
Odpokutować winę(R)
      Helmet Bro wbija miecz swojego brata w ziemię. Ostrze uwalnia zmagazynowaną energię pustki przez 6 sekund zadając obrażenia magiczne, oraz tworzy uciszające pole wokół małego obszaru. Wrogowie nie mogą używać czarów na tym obszarze, natomiast Helmet Bro zyskuje dodatkową odporność na magię stojąc wewnątrz uciszającego pola. Po 6 sekundach pole zapada się w sobie(implozja) zadając obrażenia magiczne.
http://lolpolska.pl/helmet-bro-zapowiedz-nowej-postaci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz