poniedziałek, 17 listopada 2014

HeroZero Darmowe Oponki


HeroZero sposób na darmowe oponki.
Jeżeli trafiłeś na moją stronę to zapewne masz już dość przegrywania pojedynków na arenach, nieudanych misji w zadaniach specjalnych, czekania na przedmioty rzadkie i epickie w lumpeksie i dość słabych statystyk?
Dzisiaj z moją pomocą ułatwię Ci ulepszyć twoją postać na tyle na ile to jest możliwe. Zapewne chciałbyś żeby twoja postać na 42 poziomie wyglądała tak ?

Moja postać po 5 dniach grania, nie jest najgorzej nie ?

Jak sam zdążyłeś moja postać posiada niezłe statystyki jak na swój poziom oraz 282 oponki! Które zdobyłem zupełnie za darmo. Z taką postacią około 90% walk na arenie kończy się zwycięstwem, rzadko znajduję się jakiś przeciwnik z którym mógłbym przegrać.


A więc do rzeczy, zapewne chciałbyś się dowiedzieć jak w ogóle zdobyć darmowe oponki? Oprócz zdobywania ich za misje, osiągnięcia i walki na arenach w grze.

Dałbyś wiarę że z mojego sposobu można zdobyćod 20-50 oponek dziennie? Zależy to od tego jakie posiadasz chęci oraz ile czasu poświęcisz na zdobycie tych oponek.


#Sposób 1 - Kupony na 50 darmowych oponek. Jest ich około 300, żaden z nich nie został wykorzystany! Więc lepiej się pośpiesz.




#Sposób2 - Kupon na wspomagacze -50%, czas trwania wspomagaczy 7 dni. Tych kuponów posiadamy koło 200.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz