poniedziałek, 22 czerwca 2015

Jak przyspieszyć pobieranie GTA V na PC? "Rockstar Games Social Club"

Witam was wszystkich!

Wiele osób ma zapewne problemy z pobieraniem GTA V na PC przez Rockstar Games Social Club.
Miałem ten sam problem a więc pogrzebałem w internecie na ten temat.
Rozwiązanie jest banalnie proste!

1. Otwieramy folder z grą GTA V. U mnie to "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto V"

2. Usuwamy plik z końcówką ".part". U mnie to jest plik "x64i.rpf.part".

3. Uruchamiamy launcher do pobierania gry jako administrator.
4. Logujemy się do serwisu.
5. Cieszymy się pobieraną grą!
Przy pobieraniu gry może początkowa być mała prędkość.
Launcher musi stracić połączenie z serwerem oraz od nowa się załadować.
Ty nic nie robisz tylko patrzysz :D
Trwa to niecałą minutę.

Dzięki tej metodzie udało mi się pobrać przez 3h 10 GB.


Zalecam powtarzanie czynności co 1h lub co 30 minut.
Można to zrobić kiedy pobieranie zacznie maleć.


W najgorszych przypadkach należy wyłączyć zaporę systemu Windows.

3 komentarze: