wtorek, 7 lipca 2015

Opisy map i ich nazwy

Mapy typu pl_ (payload)

Naszym celem po stronie drużyny niebieskiej jest dopchanie wagonika do ostatniego punktu kontrolnego przed upływem czasu.
Po stronie RED analogicznie staramy się uniemożliwić zdobycie celu i odpychamy wagonik w przeciwną stronę.

Popularne mapy tego typu to:
- pl_badwater
- pl_goldrush
- pl_upward


Mapy typu plr_ (payload racing)

Naszym celem jest dopchanie wagonika do punktu zanim zrobi to drużyna przeciwna.


Popularne mapy tego typu to:
- plr_pipeline
- plr_hightower


Mapy typu cp_ (capture point)


Naszym celem jest zdobycie/obrona punktu przed upływem czasu.

Popularne mapy tego typu to:
- cp_granary
- cp_gorge
- cp_badlands
- cp_well
- cp_yukon_final
- cp_fastlane
- cp_dustbowl
- cp_egypt
- cp_steel
- cp_coldfront


Mapy typu tc_ (territorial control)

Naszym celem jest zdobycie punktu przeciwnika i nie stracenie własnego. Każda runda na tym typie map wygląda inaczej, ponieważ otwierają się rożne przejścia.

Popularne mapy tego typu:
- tc_hydro


Mapy typu arena_

W losowych drużynach musimy zdobyć punkt lub zabić wszystkie osoby z przeciwnego teamu.

Popularne mapy tego typu:
- arena_well
- arena_sawmill


Mapy typu koth_ (king of the hill)

Naszym celem jest zdobycie punktu i utrzymanie go przez 3 minuty łącznie. Punkt ten znajduje się na środku mapy.

Popularne mapy tego typu:
- koth_harvest
- koth_nucleus
- koth_sawmill

Mapy typu dom_ (domination)


Naszym celem jest przejmowanie punktów. Wygrana następuje w momencie dojścia licznika do 100% lub przejęcia wszystkich punktów.

Popularne mapy tego typu:
(brak standardowych map.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz