Trove - typowy sandboks nieco przypominający pod kątem graficznym, popularnego i wszystkim nam znanego Minecrafta - co nie znaczy, że gra jest typowo klockowa! Trove to połączenie MMORPG z wokselową oprawą graficzną. Wcześniej wspomniana gra powstała dzięki amerykańskiemu studiu; Trion Worlds, które znane może być także z produkcji tytułów takich jak; RIFT czy Defiance. Synonimami gry Trove są także; wcześniej wspomniany Minecraft; Gunscape; czy CubeWorld, o którym swego czasu było głośno, a sprawa ucichła dawno temu z nieznanych mnie przyczyn.
Wymagania sprzętowe:
min. Intel Core i5 2.0Ghz/AMD Phenom II X4 2.6Ghz, 1GB RAM, karta grafiki Intel HD Graphics 3000 lub lepsza, 1GB HDD, Windows Vista(SP2)
Moja obiektywna ocena gry
plusy;
- duża ilość klas; wpływa to na różnorodność rozgrywki;
- bardzo rozbudowany rozwój każdej z klas;
- mega wpadające w oko teksturki obiektów takich jak woda, lawa;
- świetnie wygenerowane jaskinie, w których znaleźć możemy wiele rud, aczkolwiek trzeba spędzić przy tym troche czasu;
- dobrze rozwinięty świat i "nawigacja";
minusiki;
- negatywnie wpływają małe rozmiary działek, jakie możemy zaclaimować;
- brak opisania bloków, kiedy na nie najeżdżamy kursorem;
- kiedy wykopiemy dany blok, zmienia on kolor w ekwipunku (nie wiem jaka jest zależność);
- brak kamerki z pierwszej osoby (tylko trzecia, innych nie odkryłem);
Jeżeli znajdzie się ekipa, na pewno będę w to łupać, fakt, faktem - trzeba się poświęcić i spędzić przy tej grze kilka godzin aby dokładnie ją zrozumieć, zresztą jak praktycznie z każdym tytułem. Ja osobiście, serdecznie zachęcam do zagrania. Jeżeli jest ktoś chętny do pokopania - dodawajcie na steamie. Zachęcam także do dyskusji w komentarzach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz