Witam, tym razem weźmiemy pod lupę Ringcrafting. W tym poradniku opiszę wam wszystko co wiem na ten temat. Zaczynajmy !
Aby tworzyć pierścienie potrzebujemy stworzyć Ringcrafting bench, którego zrobimy w Adwenturer's Crafting Bench za 5 szt. Fluxa oraz 30 Shapestone.
Aby tworzyć pierścienie potrzebujemy stworzyć Ringcrafting bench, którego zrobimy w Adwenturer's Crafting Bench za 5 szt. Fluxa oraz 30 Shapestone.
Gdy już postawimy swój nowy stolik w domku otwieramy go i widzimy 6 zakładek w każdej po 4/5 rzeczy.
Spoiler
No więc na samej górze mamy wyświetlony nasz Ringcrafting Skill w moim przypadku jest to 250 czyli Max dlatego wszystkie pola mam odblokowane.
Poziom ten zdobywamy tworzeniem Pierścieni z najwyżej odblokowanego nam pola, czyli mając odblokowany poziom Jeweler aby zdobyć Master Ringcrafter musimy stworzyć w Jeweler 50 pierścieni (ponieważ pola są co 50 poziomów)
Diamenty to składniki potrzebne do niektórych pierścieni, na przykład w ostaniej zakładce aby zrobić 1 pierścień potrzebujemy 2 Shadow Diamenty, Tak samo w każdej kolejnej zakładce po Newbie wymagany jest minimum 1 Diament.
A więc każde pole ma swój zakres dropnięcia jakiegoś konkretnego koloru pierścieni (Poziomu pierścienia)
W tym przypadku wygląda to następująco :
Newbie - Kolor zielony (Uncommon)
W tym przypadku wygląda to następująco :
Newbie - Kolor zielony (Uncommon)
Dabbler - Kolor Niebieski (Rare)
Enthusiast - Kolor fioletowy (Epic)
Jeweler - Kolor pomarańczowy (Legendary)
Master Ringcrafter -Kolor Czerwony (Relic) oraz mała szansa na Tęczowy (Rainbow) i jeszcze mniejsza na kolor Czarny (Shadow)
Lord of the Rings - Kolor Tęczowy (Rainbow) oraz szansa na kolor Czarny (Shadow)
UWAGA ! W obu przypadkach Kolor Czarny Shadow może wypaść z losowym poziomem (Shadow 1,2,3 itd)
A więc skoro różnią się kolorem to także bonusami, Wiadomo że bonusy w Shadow level 2 będą większe niż w Legendary
Każdy pierścionek zależnie od wybory daje inne bonusy podstawowe, mamy do wyboru :
Vitality - Pierwszym bonusem zawsze jest HP
Vitality - Pierwszym bonusem zawsze jest HP
Power - Pierwszym bonusem zawsze jest Physical Damage
Wisdom - Pierwszym bonusem zawsze jest Magic Damage
Delving - Pierwszym bonusem zawsze jest Lasermancy
Jeśli nie wiesz co dają poszczególne bonusy odsyłam cię do mojego poradnika na ten temat : http://www.mpcforum....ut-chaos-forge/
Oprócz podstawowych bonusów każdy pierścionek posiada dodatkowy bonus którym może być :
- Jump
- Jump
- Energy Regeneration
- Magic Find
- Health Regeneration
- Stability
- Knockback
Tych bonusów nie możemy zmieniać w Chaos Forge, jedyna zmiana tego bonusu to stworzenie nowego pierścienia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz