czwartek, 3 grudnia 2015

Kody i porady do gry Unreal 2 - The awakening

Podczas gry wciśnij [~], aby otworzyć konsolę. Teraz możesz wpisywać poniższe kody:

BeMyMonkey - (włącz/wyłącz) tryb oszukiwania
God - tryb boga
Invisible - niewidzialność
Loaded - wszystkie bronie
AllAmmo - amunicja do wszytkich broni
GodEx(X) - tryb boga dla gracza X
Phoenix - Phoenix Powersuit
FearMe - przeciwnicy boją się ciebie
Ghost - tryb ducha
Fly - tryb latania
Amphibious - tryb podwodny
Walk - tryb normlany, chodzenie
SloMo(#) - Game Slomotion
SetJumpZ(#) - (włącz/wyłącz) wysokość skoku
ToggleInfiniteAmmo - (włącz/wyłącz) nielimitowana amunicja
ToggleReloads - (włącz/wyłącz) przeładowania
ToggleInvisibility - (włącz/wyłącz) niewidzialność
Teleport - teleport do punktu na który patrzy gracz
NextLevel - skok do następnego poziomu
Open(x) - otwiera mapę x
ToggleSpeed - podwójna prędkość
SetSpeed(#) - ustaw prędkość gracza
ChangeSize(#) - zmień wielkość gracza
TogglePawnInvulnerability(P) - (włącz/wyłącz) tryb boga na graczu P
Goodies(#, #) - (?)
Sum(x) - zdobądź przedmiot x
Actors - pełna lista Aktorów
GotoActor(Name) - Zmień lokację Aktora o nazwie Name
Damage(#, Target) - zmiszcz wpisany cel za określoną kwotę
DamageNPCs(#) - zniszcz NPC za określoną kwotę
SetHealth(#, Target) - ustaw poziom zdrowia danego playera za określoną kwotę
SetMyHealth(#) - ustaw swój poziom zdrowia za określoną kwotę
HurtMe(#) - uszkadza gracza
ManCannon(#) - daje wszytkie widoczne zestawy uszkodzeń
ToggleServos - (włącz/wyłącz) Animation Servos
ShowTeams - pokaż teamy (grupy graczy)
Difficulty(#) - zmień poziom gry
CheatView(x) - zobacz co widzi zawodnik x
ViewSelf - centruj kamerę na zawodniku
ToggleTimeDemo - włącz czasowe demo

ToggleScoreBoard - (włącz/wyłącz) tablicę wyników
EnableFreeOrders(0/1) - (włącz/wyłącz) wolne rozkazy
BehindView (1/0) - (włącz/wyłącz) widok z tyłu
SetParticleDensity(#) - ustaw Particle Density
ToggleImpacts - (włącz/wyłącz) Impacts (udar)
SetWeaponTick(0/1) - (włącz/wyłącz) kod broni
SetWeaponFire(0/1) - (włącz/wyłącz) zapłon broni
ToggleShowAll - pokaż wszystkich ukrytych
ToggleShowKPs - pokaż wszystkie kluczowe punkty
ToggleShowNPs - pokaż wszystkie punkty nawigacji
ToggleRMode - (włącz/wyłącz) RMode
SetEyeHeigth - ustaw wysokość oczu zawodnika
KillActor(x) - zabij Aktora X
KillHitActor - zabij Aktora wskazanego kursorem
KillHitNPC - zabij NPC wskazanego kursorem
KillActiveNPCS - zabij wszystkie NPC
KillDormantnPCS - Zabij wszystkie nieczynne NPC
GibAllNPCS - poprowadź wszytkie NPC
GibHitNPC - poprowadź wg. kursora wszystkie NPC
PO - (włącz/wyłącz) tylko gracza
ToggleFreezeView - (włącz/wyłącz) zamrażanie widoku
ToggleHUD - (włącz/wyłącz) HUD
SetCameraDist(#) - ustaw dystans kamery
FreeCamera(0/1) - (włącz/wyłącz) swobodne ruchy kamery
SetFlash(#) - (?)
SetFogR(#) - (?)
SetFogG(#) - (?)
SetFogB(#) - (?)
ShowViewLine - (?)
SetFOV(#) - (?)
ToggleFOV(#) - (?)


Aktywowanie konsoli kodów
Otwórz plik user.ini i poszukaj CheatsEnabled i ustaw tą wartość na true. Wygląda na to że możesz mieć również nielimitowaną amunicję zmieniając wartośći w pliku Unreal2.ini.


Uruchom grę z następującym parametrem:
unreal2 Atlantis?MissionCompleted=1

Teraz możesz opuszczać wszelkie nieprzydate misję poprzedzające, opisy zadania, etc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz