1. inteligencja/siła/kondycja/intuicja
Każdy wie ,że nie ma nic lepszego niż atakowanie wroga z "podwójną siłą".
W drugiej kolejności jest siła . Dlaczego siła? A po to ,żeby przeciwnik ,który opiera się na taktyce siła/inteligencja/intuicja/kondycja (3.) nie bił więcej z "normalnego" hita niż my krytem.
Nasza kondycja nie może odbiegać od kondycji przeciwnika , ponieważ.. ale to zaraz. Nasza kondycja musi być w okolicy +/- 100 (zależy od poziomu , czym wyższy tym większa różnica). Dlaczego uparłem się na tą kondycję? A to dlatego ,bo gdy nasz rywal opiera się na taktyce intuicja/siła/kondycja/inteligencja(2.) i ma 40% na uniknięcie ciosu , jesteśmy na straconej pozycji. Dlatego w tej taktyce jest nam potrzebna również kondycja.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. intuicja/siła/kondycja/inteligencja
Po prostu , robimy wszystko aby uniknąć ciosu wroga, równocześnie zadając mu obrażenia.Nie nastawiamy się na uderzenia krytyczne, inteligencji mamy najmniej. Szukamy więc rywali, którzy mają dużo mniej intuicji, niż my – najlepiej, gdy mamy 40% szans na uniknięcie ciosu. Możemy zadawać mniej uderzeń (średnio), licząc na to, że unikając ataku raz, czy drugi – dociągniemy do końca walkę na naszą korzyść.Co do kondycji i inteligencji, nie możemy odbiegać od przeciwnika.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.siła/inteligencja/intuicja/kondycja
Siła jest najważniejsza , niewiele mniej inteligencja.
Przykład : siła 1780, kondycja 1392, inteligencja 1656, intuicja 1581.
Na trzecim miejscu znajduje się intuicja – tak, by za bardzo nie odbiegać od inteligencji, gdyż są dwie umiejętności „specjalne” i tutaj powinny iść mniej więcej w parze, jednak z wyraźnym wskazaniem na inteligencję.
Kondycja ma być broniona przez inteligencje i intuicję,wcześniej aniżeli skończą nam się punkty życia.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.kondycja, kondycja i jeszcze raz kondycja.
Tu nie ma co się rozpisywać, ładujemy ile się da w kondycję. Pokażę wam pewien przykład:
siła 235, kondycja 2290, inteligencja 683, intuicja 231.
Tylko jeden z jego przedmiotów dodaje mu czegoś innego, niż kondycji. Jak się pewnie domyślacie, jest to inteligencja.Jedyną rzeczą, która odstrasza potencjalnych atakujących jest właśnie to czarne pole, na którym widnieją cztery cyfry, 2290. Jeśli ten „lęk” przeskoczymy – droga do wygranej jest prosta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz