piątek, 22 sierpnia 2014

[DL] H3captcha - AntiSpam, AniSpamBOT, Kod Captcha






» Witam cię bardzo serdecznie użytkowniku MPCforum, dziś chciałbym wam

udostępnić mój bardzo mały (BARDZO DAWNO TEMU) napisany plugin na

Anti spam oraz Anti spam bot.




» Plugin ten dodaje "Captche" 

"Captcha - Rodzaj techniki stosowanej jako zabezpieczenie na stronach www, celem której jest

dopuszczenie do przesłania danych tylko wypełnionych przez człowieka."

Inaczej tłumacząc.. plugin generuje randomowy 6 znakowy kod

który następnie każdy gracz w celu wpisania jakiejkolwiek komendy lub wiadomości 

na czat serrwera musi przepisać...











» H3captcha.bybas - Omija wpisywanie kodu «


» Tak jak pisałem wyżej, plugin był pisany bardzo dawno temu

nie miał być udostepniany publicznie oraz nie był pisany pod to.

Daje wam plugin taki jaki znalazłem w moich starych plikach

mojego serwera, plugin był pisany własnie pod mój serwer

tak więc na ten moment w pluginie nie ma configu, jak będziecie

chcieli to będę mógł co jakiś czas dodawać nowe aktualizacje...

http://www36.zippyshare.com/v/74667155/file.html


https://www.virustotal.com/en/file/a8b541a607750210213047aeb1f67e9057caf1a3fa357dc851be7ac508f223ed/analysis/1408660080/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz