Auto logowanie premium i znacznie więcej :>
Nie ma co się rozpisywać... plugin wykrywa czy gracz posiada PRAWDZIWE premium, i jak tak to automatycznie go loguje na server za pomocą LogIt (polecam) lub xAuth lub AuthMe.
Do tego plugin posiada małe ale wygodne API (opisane niżej) oraz dzięki @dzikoysk drobne API pod skrypta :>
Plugin NIE wymaga już ProtocolLib :>
UWAGA: plugin nie lubi reloadów - nie zgłaszać błędów pojawiających się po reloadzie! (poprawione w 1.0)
Plugin niestety jest zależny od wersji silnika (NMS), aktualna wersja jest napisana pod 1.7.R1, 1.7.R2, 1.7.R3 co pozwala na grę od1.7.0 do 1.7.9
Filmik:
Spoiler
Plugin wymaga by server pracował w online-mode true
Plugin posiada kilka opcji które mogą znacznie umilić korzystanie z niego
useAuthme: false
useLogIt: false
useXAuth: false
autoProtect: false
offlineWhiteListEnabled: false
offlineWhiteList:
- BukkitSmerf
offlineBlackList:
- CiastkaCiastkaCiastka
exceptions:
- BukkitSmerf
enabledLogin:
- BukkitSmerf
Trzy pierwsze opcje pozwalają wybrać jakiego pluginu od logowania chcemy używać.
autoProtect - Kiedy gracz no-premium pierwszy raz zaloguje się na server zostanie dodany do configu, dzięki czemu jeśli ktoś inny wykupi premium na ten nick - gracz dalej będzie mógł dostać się na swoje konto i musiał dalej używać hasła. Jeśli jednak to on kupi premium, i zaloguje się na swoje konto używając poprawnego hasła - zostanie usunięty z tej listy i traktowany jako normalny gracz premium :> (nie działa z xAuth)
offlineWhiteListEnabled - określa czy chcemy używać specjalnej white-listy dla graczy bez premium. (tylko gracze z listy mogą wejść)
offlineWhiteList - ta lista opisana wyżej.
offlineBlackList - gracze no-premium z tej listy nie mogą wejść.
exceptions - opcja może okazać się przydatna, określa ona listę graczy którzy zawsze będą logowani sztucznie i zawsze będą musieli się logować przez AuthMe/xAuth/LogIt. Po co? Np jak mamy admina który nie ma premium - ktoś może zmienić nick ze swojego na nick tego admina, lub ktoś po prostu kupi sobie premium na ten nick i wtedy admin stracił by konto... Dlatego można dodać tutaj nicki, np dodane 'Notch' umożliwi wejście na te konto pomimo tego że nie jest twoje.
enabledLogin - gracze z tej listy muszą się logować, nawet jak mają premium!
Pamiętajcie by plugin działał w online-mode: true!
Wszystkie potrzebne opcje znajdziemy po wpisaniu:IPlayersStorage storage = Check.getStorage();
znajdują się tam opcje do sprawdzania czy gracz jest premium i czy jest wyjątkiem + opcje do usuwania ich z listy/mapki, czy dodawania.
I wszelkie możliwości dodawania nowych wartości do configu
Nic więcej chyba tłumaczyć nie trzeba, pamiętajcie że metoda "isPremium" działa tylko na graczy online (na serwerze)!
Skryptowe API zawiera następujące polecenia i event, chyba nie trzeba opisywać :
player (is|has) [not] premium
player is [not] exception
player has [not] enabledLogin
player is [not] whitelisted
player is [not] blacklisted
player add to blacklisted
player remove from blacklisted
player add to enabledLogin
player remove from enabledLogin
player add to exceptions
player remove from exceptions
disable premium for player
enable premium for player
remove premium for player
player add to whitelisted
player remove from whitelisted
enable LogIn whitelist
disable LogIn whitelist
on force login: // wywoływanie przed próbą zlogowania gracza przez Authme czy tam inny event.
Dzięki czemu możemy łatwo dodać wiadomość powitalną dla graczy premium itp :>
CraftBukkit lub Spigot oparty na 1.7.R1/R2/R3 wersji silnika minecrafta. (wszystkie na 1.7.x powinny śmigać!)
Opcjonalnie:
LogIt: - polecam :> lepsze od AuthMe i xAuth razem wzięte - i polskie!http://bukkit.pl/threads/1-7-2-r0-3-logit-v0-6-8-b772-kompleksowy-plugin-do-uwierzytelniania-graczy.6993/
Skript:dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skript/
ProtocolLib:http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/protocollib/
Dodatkowo plugin wspiera te gorsze pluginy od logowania jak:
AuthMe
xAuth
WERSJA: (1.7.0 - 1.7.9) 1.0http://www.spigotmc.org/resources/auto-in.578/download?version=2036
Skan:https://www.virustotal.com/pl/file/d63389b16b814170b06554cfba7ca2c50e39f1047c48c0d47fa24f5767029271/analysis/1400422950/
Jeśli macie jakieś błędy, propozycje, cokolwiek to pisać, może dodam
Zmiany w 1.0
Cytuj
Dodano ponowne wspracie ProtocolLib - ale nie obowiązkowe!
Dodano opcje autoProtect
i jakieś tam optymalizacje :>
I dzieki @knugi za pomoc w testach 0.5 Albo raczej za wykonanie ich :>
Tak samo dzięki dla @BrykietPL za pomoc w testach prawie wszystkich wersji
Aktualnie zgłoszone błędy w wersji 1.0
Cytuj
Buguje się z AuthMe w wersji 3.4 - działa dobrze w 3.3.2
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz