sobota, 23 sierpnia 2014

[TuT] Elsword - Ulepszanie ekwipunku



Ulepszanie ekwipunku

Co potrzebuję na ulepszenie przedmiotu?

- Kamienie ulepszenia

- ED



Istnieją takie kamienie:

Kamień rzemiosła broni 1-20 lvl (i tak do 60lvl)

Kamień rzemiosła zbroi 1-20 lvl (i tak do 60lvl)

Kamienie bez wymagań lvlowych



Kamienie rzemiosła broni i zbroi zdobywamy z map, misji.

Kamienie bez wymagań lvlowych zdobywamy z eventów, wymian itp



Maksymalny poziom ulepszenia to +20

Od ulepszenia zbroi lub broni +6 przedmioty mogą się "spalić" przez co będą znowu +0

Od wyższych ulepszeń mogą się całkowicie "spalić" i będzie trzeba je odnowić specjalnym przedmiotem

Istnieją kamienie ochraniające przed zniszczeniem oraz zwoje do odnowy przedmiotu.

Jak je zdobyć? item shop lub eventy.

Również są specjalne zwoje które automatycznie ulepszają nasze bronie, zbroje do określonego + np. zwój +8 - są one do zdobycia z eventów.



Socketowanie ekwipunku

Na czym polega socketowanie ekwipunku? to proste:

Z plansz, misji, eventów zdobywamy następujące kamienie:

- Magiczny Kamień

- Zaawansowany Magiczny Kamień

Dzięki nich możemy te kamienie wkładać do naszego ekwipunku, dają one różne efekty typu atak +200.

Każda unikalność broni, zbroi (np. elitarna broń) ma maksymalną ilość slotów, czyli:

- Zwykła broń: 1 & zbroja: 1

- Rzadka broń: 2 & zbroja: 1

- Elitarna broń: 3 & zbroja: 2

- Unikatowa broń: 4 & zbroja: 3

Oczywiście nie są tylko 2 rodzaje kamieni, ale istnieją też kamienie statystyk dające określony efekt przykładowo Kamień Statystyki (Atak)

Również są takie kamienie które dają 2 efekty na raz! są dostępne u Alchemika.



Elementy ekwipunku

Możemy też dodawać elementy (inaczej atrybuty) do naszego ekwipunku za pomocą eldrytów. Każde narzędzie wymaga ileś tam eldrytów.

Możemy ulepszać za pomocą zwykłych eldrytów (losowy atrybut) lub za pomocą eldrytów zanalizowanych (już nie losowy atrybut), żeby jednak zdobyć takie eldryty musimy kupić u NPC analizator eldrytu. Potem klikamy na nasz eldryt i dostajemy jakiś. Elementy dodaje się u alchemika.

Istnieją takie atrybuty:

Ogień - podpalenie przeciwnika

Woda - zamrażanie przeciwnika

Jad - trucie przeciwnika

Wiatr - ignoruje przeciwnika obronę i zadaje więcej obrażeń - dokładnie nie wiem

Światło - ??? - dokładnie nie wiem

Mrok - zabiera hp i mp dla przeciwnika - dokładnie nie wiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz